Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 december 2010, 13:07   #21
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik ruik een copy/paste van Koenraad Elst al komen...
h�*! hij heeft zijn leske geleerd sé! waar gaan we d�*t schrijven.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 13:11   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zou 't een wraak kunnen zijn voor wie door christelijke milities zoals die van Jonah Jang daar en elders in het land werd uitgemoord?
waarschijnlijk. Daarom dat ze voordien ook al duizenden slachtoffers maakten hé! dat was dan geen wraak maar anticipatie. Ge moet érgens beginnen natuurlijk.

Heb je trouwens de stand al eens bekeken dit jaar? Niet enkel in Nigeria neemt met wraak, in vele paradijselijke landen blazen ze gewoon zichzelf op voor de leute:

http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 december 2010 om 13:11.
Oud 26 december 2010, 13:23   #23
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
In het ene heilige boekske staat dat ge de anderen een kopke kleiner moet maken.
In het andere heilige boekske staat dat ge uw linkerwang moet aanbieden als er op uw rechterwang geslagen worden.

Me dunkt is er toch een lichte nuance in de te volgen strategie? Wat denkt ge?
Jij kent ook maar één bijbel, hé? Die van Jefferson? http://www.beliefnet.com/Faiths/Fait...-Dunghill.aspx

Helaas kennen de meeste Amerikanen die niet en is hij in Europa helemaal onbekend.

Laatst gewijzigd door filosoof : 26 december 2010 om 13:24.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 13:23   #24
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
De Moslims slachten elkaar af dagelijks af, moord is nu eenmaak hun leidmotief.
Maar ze vermoorden ook de Christenen in hun nabijheid. Deze keer in Nigeria, op Kerstavond nog wel.
Het gaat hen blijkbaar niet goed af dat wij een feest van vrede en liefde vieren...
'Vrede en Liefde' zeg je, eerlijk waar?; nu dacht ik al ruim 60 jaar, dat 'Kerstmis' de geboorte van 'Jezus' herdacht en niets anders!?

Vrede en Liefde: deze die hedendaags nog voldoende moed kunnen opbrengen om zulks (vrede en liefde) te vieren die zijn knettergek!

Tja, ook weer geen reden genoeg om alle knettergekke 'Christenen' te willen gaan uitmoorden.

Tenzij, zulks uitgenomen de meest verborgen 'day and nightdream' zou zijn, van onze opgedrongen 'Moslim'vrienden.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 13:33   #25
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (neo)geopolitiek Bekijk bericht
hmhm here we go again
Citaat:
waarschijnlijk. Daarom dat ze voordien ook al duizenden slachtoffers maakten hé! dat was dan geen wraak maar anticipatie. Ge moet érgens beginnen natuurlijk.

Heb je trouwens de stand al eens bekeken dit jaar? Niet enkel in Nigeria neemt met wraak, in vele paradijselijke landen blazen ze gewoon zichzelf op voor de leute:

http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks
Oud 26 december 2010, 13:33   #26
Specksnyder
Lokaal Raadslid

Specksnyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In het ene heilige boekske staat dat ge de anderen een kopke kleiner moet maken.
In het andere heilige boekske staat dat ge uw linkerwang moet aanbieden als er op uw rechterwang geslagen worden.

Me dunkt is er toch een lichte nuance in de te volgen strategie? Wat denkt ge?
Ik denk dat je even simplistisch bent als Antoon, aangezien jullie beiden dezelfde gatachterlijke propaganda geloven.

Ik kan uit die twee "boekskes" even gemakkelijk citaten halen waarmee de spiegelbeeldversie van uw zwart-wit wereldje wordt bewezen.

Maar dan zou ik mezelf ook belachelijk maken en dat vermijd ik toch liever.
Oud 26 december 2010, 13:36   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Specksnyder Bekijk bericht
Ik denk dat je even simplistisch bent als Antoon, aangezien jullie beiden dezelfde gatachterlijke propaganda geloven.

Ik kan uit die twee "boekskes" even gemakkelijk citaten halen waarmee de spiegelbeeldversie van uw zwart-wit wereldje wordt bewezen.

ik "geloof" niks. Ik lees.

ik zou het ook apprecieren als jij dan eens wat hoofdjesafhakverzen uit het NT wil gaan halen.

Oud 26 december 2010, 13:53   #28
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Ga eens naar :

http://www.opendoors.nl/vervolgdechr...et-vervolging/

Werkelijk christenen worden meer en meer overal als uitschot bekeken. Worden gevangen gezet en gemarteld alleen om wat ze geloven.

De nikker of the world, zoals John Lennon vroeger over de vrouw zong.

http://www.opendoors.nl/vervolgdechr...her-el-gohary/

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 26 december 2010 om 13:56.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 13:54   #29
Specksnyder
Lokaal Raadslid

Specksnyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik "geloof" niks. Ik lees.
Jij leest waarna je gelooft.

Citaat:
ik zou het ook apprecieren als jij dan eens wat hoofdjesafhakverzen uit het NT wil gaan halen.
Ja, laten we doen alsof de bijbel niet voor het merendeel bestaat uit het OT.

Of nog beter, we doen alsof de Christenen het OT verwerpen!

Dan is het grootste deel van wat als slecht kan gezien worden vakkundig onder de mat geveegd en kunnen we rustig verder doen zonder ons belachelijk dualistisch denkkader in vraag te stellen.
Oud 26 december 2010, 15:13   #30
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dan is het grootste deel van wat als slecht kan gezien worden vakkundig onder de mat geveegd en kunnen we rustig verder doen zonder ons belachelijk dualistisch denkkader in vraag te stellen.
Nee, laten we doen alsof de mohamedanen massaal vermoord worden bij het 'vieren' van hun suiker- of 'keel'feest.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 15:23   #31
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik denk dat Christenen "volgelingen van Christus" betekent.
In het OT was hij nog niet geboren.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 15:29   #32
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Pak je bijbel eens vast en bekijk hem eens: het OT staat er wel degelijk in, wedden?

Laatst gewijzigd door filosoof : 26 december 2010 om 15:30.
Oud 26 december 2010, 15:37   #33
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ik denk dat dit de protestantse inslag is? Vroeger hoorde ik nooit over de "bijbel". Het boek was zelfs voor het katholieke plebs verboten en stond op de o zo vermaledijde index.

Zelfs was ik echter dol op die Bijbelse Verhalen, ik kon me daarin volledig verdiepen: die werden er wèl uitgehaald en als stichtend beschouwd.(wat ze ook zijn en blijven! ook voor ongelovige honden zoals ik).
Maar wat een verschil met die "verboden" bijbelboek. De eerste keer dat ik er een onder handen kreeg was in de VS (waar die boekskes standaard in uw nachtkastje lagen) en ik op slag met rode oortjes toch wel het verhaal van Job en zijn dochters opensloeg zeker? Ik wist niet wat ik las? Incest? in de bijbel? Mijn toenmalige echtgenoot vroeg zich af wat er met mij gebeurde, maar elke avond heb ik mijn portie "bijbelse verhalen" gelezen ! was echt leuke lectuur.

Oud 26 december 2010, 15:41   #34
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat dit de protestantse inslag is? Vroeger hoorde ik nooit over de "bijbel". Het boek was zelfs voor het katholieke plebs verboten en stond op de o zo vermaledijde index.

Zelfs was ik echter dol op die Bijbelse Verhalen, ik kon me daarin volledig verdiepen: die werden er wèl uitgehaald en als stichtend beschouwd.(wat ze ook zijn en blijven! ook voor ongelovige honden zoals ik).
Maar wat een verschil met die "verboden" bijbelboek. De eerste keer dat ik er een onder handen kreeg was in de VS (waar die boekskes standaard in uw nachtkastje lagen) en ik op slag met rode oortjes toch wel het verhaal van Job en zijn dochters opensloeg zeker? Ik wist niet wat ik las? Incest? in de bijbel? Mijn toenmalige echtgenoot vroeg zich af wat er met mij gebeurde, maar elke avond heb ik mijn portie "bijbelse verhalen" gelezen ! was echt leuke lectuur.
Geen wonder dat het verboden was.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 15:59   #35
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkse Nederlander Bekijk bericht
Amerikanen hebben honderduizenden moslims vermoord in Afghanistan en Irak. Laten we dat niet vergeten. De VS hebben zelfs hun eigen burgers vermoord met de aanslagen op het WTC en het pentagon. Laten we dat ook niet vergeten. Laten we zeker niet vergeten dat in de 20e eeuw westerlingen meer dan 100 miljoen mensen hebben vermoord met twee wereldoorlogen. Laten we ook niet vergeten dat christelijke pastoors aan de lopende band kleine kinderen aan het verkrachten zijn. We moeten dingen wel in perspectief gaan zien. Dit bericht wordt gebruikt om de haat tegen moslims te vergroten. Het is natuurlijk walgelijk wat ze hebben gedaan met die Nigeriaanse christenen. Er zijn zowel moslims als christenen met bloed aan hun handen. Laten we vooral niet vergeten dat het merendeel van de moslims en christenen [b]onschuldig zijn[/B].
Zeker van ?

Laatst gewijzigd door den dinges : 26 december 2010 om 16:00.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 16:02   #36
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Zou 't een wraak kunnen zijn voor wie door christelijke milities zoals die van Jonah Jang daar en elders in het land werd uitgemoord?
Jij keurt wraak goed dus ? Mogen wij dat hier in Europa ook doen met de moslims, om ons te wreken voor alle bloederige misdaden die zij hier dagelijks begaan ?
Oud 26 december 2010, 16:12   #37
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:

Laat de " heilige boeken " nu eens 2 minuten achterwege, en kijk naar de FEITEN !!! : http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks
D�*t is wat telt !
Wees niet zo naïef, mannekke...
Oud 26 december 2010, 16:14   #38
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:

Kijk, het laatste geintje van je dierbare haatbaardjes : de aanslag op die kerk in Irak, een stuk of 50 doden, waaronder kleine kinderen...Trek uw pellen eindelijk eens open ! Die mensen willen bloed zien !
Oud 26 december 2010, 16:17   #39
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Kijk, het laatste geintje van je dierbare haatbaardjes : de aanslag op die kerk in Irak, een stuk of 50 doden, waaronder kleine kinderen...Trek uw pellen eindelijk eens open ! Die mensen willen bloed zien !

(Die mensen) , bedoel je heel de Islam of enkel zei die aanslagen plegen ?
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2010, 17:48   #40
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Lot en zijn dochters zal het zijn geweest.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be