![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() h�*! hij heeft zijn leske geleerd sé! waar gaan we d�*t schrijven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je trouwens de stand al eens bekeken dit jaar? Niet enkel in Nigeria neemt met wraak, in vele paradijselijke landen blazen ze gewoon zichzelf op voor de leute: http://www.thereligionofpeace.com/index.html#Attacks
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 december 2010 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas kennen de meeste Amerikanen die niet en is hij in Europa helemaal onbekend. Laatst gewijzigd door filosoof : 26 december 2010 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vrede en Liefde: deze die hedendaags nog voldoende moed kunnen opbrengen om zulks (vrede en liefde) te vieren die zijn knettergek! Tja, ook weer geen reden genoeg om alle knettergekke 'Christenen' te willen gaan uitmoorden. Tenzij, zulks uitgenomen de meest verborgen 'day and nightdream' zou zijn, van onze opgedrongen 'Moslim'vrienden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik kan uit die twee "boekskes" even gemakkelijk citaten halen waarmee de spiegelbeeldversie van uw zwart-wit wereldje wordt bewezen. Maar dan zou ik mezelf ook belachelijk maken en dat vermijd ik toch liever.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zou het ook apprecieren als jij dan eens wat hoofdjesafhakverzen uit het NT wil gaan halen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Ga eens naar :
http://www.opendoors.nl/vervolgdechr...et-vervolging/ Werkelijk christenen worden meer en meer overal als uitschot bekeken. Worden gevangen gezet en gemarteld alleen om wat ze geloven. De nikker of the world, zoals John Lennon vroeger over de vrouw zong. http://www.opendoors.nl/vervolgdechr...her-el-gohary/
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555) Laatst gewijzigd door Argusx43 : 26 december 2010 om 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Jij leest waarna je gelooft.
Citaat:
Of nog beter, we doen alsof de Christenen het OT verwerpen! Dan is het grootste deel van wat als slecht kan gezien worden vakkundig onder de mat geveegd en kunnen we rustig verder doen zonder ons belachelijk dualistisch denkkader in vraag te stellen.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Pak je bijbel eens vast en bekijk hem eens: het OT staat er wel degelijk in, wedden?
Laatst gewijzigd door filosoof : 26 december 2010 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs was ik echter dol op die Bijbelse Verhalen, ik kon me daarin volledig verdiepen: die werden er wèl uitgehaald en als stichtend beschouwd.(wat ze ook zijn en blijven! ook voor ongelovige honden zoals ik). Maar wat een verschil met die "verboden" bijbelboek. De eerste keer dat ik er een onder handen kreeg was in de VS (waar die boekskes standaard in uw nachtkastje lagen) en ik op slag met rode oortjes toch wel het verhaal van Job en zijn dochters opensloeg zeker? Ik wist niet wat ik las? Incest? in de bijbel? Mijn toenmalige echtgenoot vroeg zich af wat er met mij gebeurde, maar elke avond heb ik mijn portie "bijbelse verhalen" gelezen ! was echt leuke lectuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door den dinges : 26 december 2010 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Jij keurt wraak goed dus ? Mogen wij dat hier in Europa ook doen met de moslims, om ons te wreken voor alle bloederige misdaden die zij hier dagelijks begaan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
D�*t is wat telt ! Wees niet zo naïef, mannekke... ![]() |
|
![]() |
![]() |