![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank u .... dat er niemand die klojo's ooit wat klop gaf of erger . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat zal het misbruik van volwassenen (in een machtspositie) niet doen verdwijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel verbergen, minimaliseren,... Het instituut acht(te) zichzelf belangrijker dan de slachtoffers. Ze hebben de slachtoffers in de kou laten staan (zacht uitgedrukt), misbruik/daders niet aangepakt. De katholieke kerk was en is niet altijd christelijk of katholiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens de media was dit wegens misbruik van die pater. Dat heeft toen ook niets aan het rollen gebracht. Ik denk dat er buiten de kerk nog wel wat medeplichtigen zijn aan het doofpot-beleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mismaakte smoelen van CDenV en consoorten oa ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Nochthans de enige manier om gerechtigheid te bekomen, in een land als België, want die worden daar beschermd door de overheid blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Ik kan mij de statement van het VB zo voorstellen:
"Dit is gelogen, want vrouwen kunnen mannen niet verkrachten".
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die film is echt aan te raden ... dat zou verplicht moeten worden op de scholen in de les godsdienst ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Nog choco. Slrrrrrrrrrrrrrrp. Slllllllllllllrrrrrrrrrrpppppppppp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan ook kiezen of je godsdienst wil hebben of niet? Net zoals je keuze hebt in het onderwijs. Vrijheid van onderwijs. Die keuze maak je wel degelijk zelf. Als je geen godsdienst wil, moet je naar een school gaan waar je kunt kiezen tussen godsdienst en moraal (of hoe heet dit ook alweer) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Wat daar in dat weeshuis gebeurt is weten we niet. Ik zal daarvoor zeker niet mijn hand in het voor steken of het waar is of nietwaar.
Ik weet wel dat dit een weeshuis is voor jongeren met ernstige gedragsproblemen. De kans dat het een nepbeschuldiging is door iemand met veel fantasie, is niet onbestaande. Maar nog eens, ik zal daarvoor mijn hand niet in het vuur steken. Onderzoeken dus. En die vroegere nonnen aan de tand voelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Indien het waar is van die nonnen, dan is in ieder geval Jezus heel duidelijk.
Mattheüs 18:6: "Maar zo wie een van deze kleinen, die in Mij geloven, ergert, het ware hem nutter, dat een molensteen aan zijn hals gehangen, en dat hij verzonken ware in de diepte der zee." De bruiden van Christus, ofte de nonnen in dit geval, zullen wellicht een dubbele molensteen rond de hals krijgen in het hiernamaals. Laatst gewijzigd door system : 4 januari 2011 om 12:32. |
![]() |
![]() |