![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Waar woon jij? Het sprookjesbos van de Efteling? Ze hebben nog nooit zoveel bailouts gekregen die rechtstreeks naar bonussen gegaan zijn ! Ik blijf het zeggen: triestig hoe sommige tv-brainwashed people de wereld aanschouwen. Savatage, je zit nog in een zombie-trance-fase. Lees even je krant. Naast de berichten iedere dag dat het GOED GAAT, lees je in de rand dat alles naar beneden gaat, doch moet je niet panikeren zeggen ze telkens, en jij volgt als een schaapje. Waarschijnlijk had jij nog geen gezinnetje in 2000, 10jr geleden, toen ze de euro invoerden en een winkelkar voedsel 2000fr koste voor een maand en nu 300€. Terwijl de lonen ongeveer hetzelfde zijn gebleven (breek mijn mond niet open over de index) Hyperinflatie heet zoiets. Slaap maar verder. Je beseft of gelooft ook waarschijnlijk niet dat alle 'geld' (credits zoals in een game) gewone bijgedrukt is en fake geld van een prive bedrijf, ongedekt van goud of andere commodities. Concurrentievervalsing heet dit, want zij mogen geld drukken, maar wij niet? Maffia is een beter woord. Wat ik niet snap: waarom mogen dergelijke prive bedrijven, banken, met ONS geld gered worden? Heb jij/ik daar toestemming voor gegeven? Ik dacht het niet! Jaja, het was nodig, maar niet onder zulke voorwaarden. Als je een moeras gaat droogleggen vraag je de kikkers niet om raad, klopt? En wat is de oplossing: de bubbels nog wat meer opblazen. Uitstel van executie en dubbele hyperinflatie ala Weimar gegarandeerd. Daarom ook dat ze van de SDRs spreken om hun hachje te redden en alles onder het tapijt te vegen en verder te gaan met de criminaliteit. Hier, denk even kritisch na, je moet niet alles geloven, maar klik even de linkjes in de artikeltjes aan en je zal al wat wijzer worden: http://zapruder.nl/portal/rubriek/banking
"Zij die het meeste te verbergen hebben, die het meest controleren" Laatst gewijzigd door love4everybody : 6 januari 2011 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij begrijpt zelfs het concept 'discussie' niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet waarover hij spreekt, zal nieuwe feiten accepteren of degelijk weerleggen, brengt nieuwe feiten aan, niet vies van een intelligent grapje. Zowat het omgekeerde van Illwill dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, het is een quote van jou persoonlijke aanval, of weet je zelf al niet meer welke onzin je allemaal plaatst hier, peutertje?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Wie zijn jouw maatjes?
Ik herinner me dat dat je hier al jaren heibel creert met de meest uiteenlopende forummers, vaak zonder dat je ook maar lijkt te begrijpen wat je eigenlijk zegt, je nederlands is er op vooruitgegaan maar je begripsvermogen is nog altijd kleuterniveau helaas. Maar al die conflicten zijn uiteraard volledig de schuld van die tientallen andere posters volgens jou, nietwaar? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan wel een fabeltje verzinnen maar daar blijft het dan ook bij. Jou enige doel op dit forum is om mensen persoonlijk aan te vallen en dat op een manier zodat je elke keer net niet een ban krijgt. Dit heb je zelf in een PB naar mij verstuurd. Maar ik krijg natuurlijk geen toestemming van jou om deze mail openbaar te maken e. ![]() ![]() He, waarom niet? Schrik dat iedereen kan zien waarom je hier bent? Kindje.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reeds 10 staten hebben een wetsvoortsel ingediend om goud als betaalmiddel te legaliseren...
At Least 10 States Have Introduced Gold Coins-As-Currency Bills "Legislators in at least ten states have introduced bills in the past few years to allow state commerce to be conducted with gold and silver. As we reported, Georgia state Rep. Bobby Franklin (R) recently reintroduced legislation to force his state to conduct all monetary transactions with U.S. gold or silver coins -- including the payment of taxes. The Georgia bill has a long way to go before become law -- but it's by no means the only state that's considering a future in gold. Lawmakers in Montana, Missouri, Colorado, Idaho, Indiana, New Hampshire, South Carolina, Utah, and Washington have proposed legislation..." Bron : http://tpmdc.talkingpointsmemo.com/2...ency-bills.php Laatst gewijzigd door zonbron : 6 januari 2011 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige vraag die nu relevant is: hoe houden we dit tegen?
Soros ontvoeren, martelen en zijn afgehakte hoofd op tv tonen is best leuk, maar zal voor alle duidelijkheid de machtsstructuren niet veranderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() En toch bleef de peuter bleef zeuren waardoor hij enkel Pelgrim bevestigt
![]() Nu misschien terug on-topic voor een mod het voor je doet? Laatst gewijzigd door Caligula : 7 januari 2011 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Pfff, de moderatie doet al jaren niets tegen het stuk onbenul hier op dit forum. Waarom niet is mij een raadsel.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() You are ugly all the time
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Open anders een draad in k&k om te bleiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga dus zelf op een ander zitten bleiten. Of beter nog, bleit tegen je maatje welke al jarenlang persoonlijke aanvallen post gericht naar mij op dit forum. Voor de rest...indien je zelf van in het begin op normale manier op mij had gereageerd had ik misschien naar je geluisterd in dit geval...maar die kans heb je gemist. Kortom, bleit tegen je maatje, bleit tegen de moderatie welke toch niets doet aan imbecielen op dit forum, kortom doe wat je wil.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het staat je vrij het forum te verlaten als het je niet aanstaat. Niemand zal daar rouwig om zijn, minder visuele vervuiling is altijd aangenaam. |
|
![]() |
![]() |