![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is er zelfs heel blij om! Stel je voor dat die twee anti-monarchistische splitsingspartijen mekaar gevonden hadden. Dan zag het er voor mijn geliefde Vaderland uiterst bleek uit!
Nu zal de CD&V (zo hoop ik althans) na de verkiezingen een on-Vlaams smoorfeestje organiseren en de N-VA-fanatici bij communautaire knelpunten grondig muilkorven en op hun geldzak knijpen tot ze "Leve België" tieren, zoals hun illustere VU-voorganger Mon Oncle Hugo.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie het zegt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het was prachtig om te zien, zelfs baron d'udekem d'acoz zong uit volle borst :De tijd verslindt de steden, geen tronen blijven staan ![]() Echt, de CVP van indertijd heeft een bocht gemaakt. Ze is Vlaams geworden. 8)
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goeie Filip ,zo als altij de winnaar van het debat ,mijn stem heb je alvast Filip .Die de wever seg ,me zijn 3 man en ne paardekop hahahaha
![]() ![]() Na de verkiezingen mogen ze niet meer aan bod komen ....ze zijn te dom om zelfs dat niet te zien pfffff |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() geen tronen blijven staan
Ook de BLOK-troon zal vergaan. De Blok-leugens zullen zichzelf ontmaskeren |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden,
niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Maak dat uit d'oude bron nieuw leven nogmaals vloeit. Schenk ons de taaie kracht, om fier vol vroom vertrouwen, met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen. Tot statig als een eik voor U ons volk herbloeit !
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() heel geloofwaardig gesprek tussen Dewinter en de Wever
![]() citaatjes, we houden er allemaal wel van: Ik moest kiezen tussen mijn overtuiging en de macht. Bart De Wever over een kartel met CD&V (september 2003) Bij CD&V is de kloof tussen woord en daad veel te groot. Bart De Wever (september 2003) Ik zal die van boerzjwa nog effe achterwege laten |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar allé de boer Swa heeft zijnen zetel; en dewever? moet er nog voor knokken! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Fernand
Het Blok heeft al 25 jaar zijn zeteltjes maar totaal nutteloos voor Vlaanderen. Het Blok heeft de laatste 15 jaar de Vlamingen verdeeld en de Vlaamse beweging in een uiterst rechts , racistisch verdomhoekje gestoken, waardoor de jeugd de Vlaamse beweging is gaan verafschuwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laat mij iets weten, ik wil het zeker niet missen! ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Vreemdeling
|
![]() Ik begrijp dat niet, die beschuldigingen van Vlaams Blok-sympathisanten naar de NV-A dat het postjesjagers zijn.
1) je hebt als politieke partij een programma en je wilt dit realiseren 2) je kan dit programma (of zoveel mogelijk ervan) maar realiseren als je in een van de parlementen zitting hebt. (Je hoeft daarvoor niet eens in de regering te zitten) 3) Zitting hebben in een parlement = een postje hebben 4) Hoe doe je dit : door verkozenen te hebben 5) En dan moet je zoeken naar de (in de gegeven omstandigheden) beste manier om daar te geraken. 6) De keuze van de NV-A was om een Kartel aan te gaan 7) Als ze hierdoor in het parlement geraken en kunnen aanvangen hun programma uit te voeren is hun doel bereikt. * Postjesjagers zijn, volgens mij, eerder diegenen die, verkozen voor het parlement, niets uitvoeren (die bijvoorbeeld 0/10 (of in die buurt) krijgen op hun beoordeling van het door hen verrichtte werk). Daaruit blijkt dan meer dat zij er zitten voor het geld. - Mocht blijken dat (bijvoorbeeld binnen een jaar) de verkozen NV-A'ers niets uitrichten in dat halfrond, dan zal met recht en rede worden verweten dat het postjesjagers waren. - Uitkijken dus naar de beoordelingen. |
![]() |
![]() |