![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het enigste wat ik in die zaken altijd afvraag is waarom de slachtoffers altijd zo lang wachten met een klacht. Als je kind bent kan ik het nog begrijpen maar als je wat ouder wordt dan stap je toch naar de politie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leve Belgie, waar pedofielen beschermd worden van staatswege.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() ik zie maar 1 oplossing en die is dat groen zichzelf opheft (vooraleer de kiezer dat doet bij de volgende verkiezingen)
Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 januari 2011 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De rest is uitgelegd door Xeno.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Mieke Vogels : 'versteylen zaak van de kerk niet van de partij'
Voor de haan kraait zal je me driemaal...Judas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Juist. Dit lijkt me zeker niet erg koosjer, maar Versteylen zou wel eens stukken onschuldiger kunnen zijn dan de fractieleider van de groenen in het Europees Parlement.
Citaat:
Dan krijgen ze misschien nog eens mijn stem zoals weleer...
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Cohn-Bendit, die campagne heeft gevoerd tegen het Verdrag van Lissabon, en bij diverse gelegenheden, is opgekomen tegen de democratie (referenda), mag men overigens in nog andere opzichten met de mohammedanerij associëren dan alleen maar wat pedofilie betreft.
En ja, hij �*s een jood. Ik hoop dat de vader van deze afvallige zoon voor hem gedaan heeft wat die andere Vader van een beroemde Jood tweeduizend jaar geleden deed: een Nieuw Testament laten schrijven. Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 8 januari 2011 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft trouwens pas na enkele jaren afstand genomen van Agalev de politieke partij omdat deze naar zijn zin te communistisch werd. Daarna heeft hij het leven in de brouwerij opgericht, waar hij zelfs een vergaand anders denken over sexualiteit verkocht aan jongeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al die overjaarse hippies met hun seventies, wij poepen alles wat beweegt mentaliteit, ... Kom ja we zullen zien in hoeverre ook deze herder van menselijke schapen schuldig is. Het ziet er in elk geval naar uit dat aan het tempo zoals het nu gaat, zowat de halve clerus binnen dit en 6 maand in den bak mag gaan zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Versteylen is (tot nader order) geen pedo en nooit lid van Groen! geweest.
Je laten masturberen door zestienjarigen of wederzijdse masturbatie) met wederzijdse toestemming is geen pedofilie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een knuppel en een gloeiend ijzer even creatief zijn ja, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok hij heeft niks ergs gedaan waarvoor je hem eens stevig zou kunnen aanpakken, en in het groen-communistische-hippie beeld van de jaren 70 en 80 past dat natuurlijk ook allemaal wel, maar proper is het niet, en van een pater verwacht je dat niet, ... euhh, nu ja... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar tot nader order wel een vettig vies vuil ventje.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hypocriet crapuul allemaal. Van de eerste tot de laatste.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een 'spellinchequer' overal z'n zeg mag doen, dan mag ik mij toch afvragen wat een politiek-links onderwerp hier komt doen. Groen! kan de pot op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je gaat een daad stellen waarvan je op voorhand weet dat ie grensoverschrijdend is. Om te vermijden dat deze toch grensoverschrijdend wordt, hou je niet de daad in. Integendeel, je verlegt eerst gewoon de grens een stukje verder. Zodat je met je daad lekker binnen je zelf verlegde grens blijft. En zo wordt ie voor jou niet-grensoverschrijdend ! Hopla, je geweten is gesust, en nu kan je rustig verder spelen met de stijve plassers van die 15-jarige jongens.
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |