![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die sites zijn even representatief en marginaal als jij hier op dit forum.
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() YouTube kanaal van de dader:
http://www.youtube.com/user/Classitup10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bent U een persoon die zo weinig vertrouwen in zichzelf heeft dat wanneer U een (vuur)wapen in handen hebt, automatisch uw stoppen doorslaan en U op alles wat beweegt gaat schieten ? Wat deze moorden aangaat, daar zit meer achter. Maar het geweer heeft niet vermoord, zoniet de persoon. Als die geen vuurwapen had, had die het met iets anders gedaan. ![]() En, als het voorvernoemd Youtube kanaal van de dader is, ik beschouw het als fake (sinds begin December en bijna geen activiteit) . Another shoebomber of ondergoedbomber. Thats it. Laatst gewijzigd door zonbron : 9 januari 2011 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Mentaal gezonde kerel (volgens de nieuwsberichten) die naar een politieke bijéénkomst stapt en wapen bovenhaalt. Moeten er nog tekeningen bij ?
The majority of citizens in the USA never read the USA's constitution You don't have to accept the federalist laws ........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Hij lijkt op Kim de Gelder en zijn oom zou wel Ronald Janssen kunnen zien. Kijk eens goed naar zijn foto. Hier is echt meer aan de hand !
Laatst gewijzigd door kameleon : 9 januari 2011 om 08:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bezoek eens deze man zijn Youtube site voor ze OFFline is.
Ik heb nog nooit zo een kanaal op Tube gezien... Hier alvast zijn profiel Youtube. Profile Name:Jared Lee Loughner Channel Views:271 Joined:October 25, 2010 Website:http://Myspace.com/fallenasleep About Me: My name is Jared Lee Loughner! Hometown:Tucson Country:United States Schools:I attended school: Thornydale elementary,Tortolita Middle School, Mountain View Highschool, Northwest Aztec Middle College, and Pima Community College. Interests:My favorite interest was reading, and I studied grammar. Conscience dreams were a great study in college! Movies ![]() Music ![]() Books:I had favorite books: Animal Farm, Brave New World, The Wizard Of OZ, Aesop Fables, The Odyssey, Alice Adventures Into Wonderland, Fahrenheit 451, Peter Pan, To Kill A Mockingbird, We The Living, Phantom Toll Booth, One Flew Over The Cuckoo's Nest, Pulp,Through The Looking Glass, The Communist Manifesto, Siddhartha, The Old Man And The Sea, Gulliver's Travels, Mein Kampf, The Republic, and Meno. Laatst gewijzigd door zonbron : 9 januari 2011 om 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Hij was ook conspiracy theorist als ik het zo lees.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie dat ze hem op bepaalde fora als een 'etreem-linkse' nutcase voorstellen. Wat hij zeker was, was een conspiracy theorist wiens ideen vrij nauw aansloten bij de 'Freemen movement'. http://www.examiner.com/skepticism-i...-myth-debunked Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou deze link ook willen plaatsen in de draad die ik begon, "De VS mag zich niet verzetten tegen de afbouw van de $, NWO/globale munteenheid.Soros" http://forum.politics.be/showthread.php?t=148830 Ik vraag me af, hebt U de reacties gelezen op die pagina? (die van examiner) U zou met dit artikel een nieuwe draad kunnen openen, zoniet doe ik het... maybe ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 9 januari 2011 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De 75-jarige vader van Giffords zei in een reactie op het neerschieten van zijn dochter, Congreslid Gabrielle Giffords, desgevraagd tegen The New York Post op de vraag of ze vijanden heeft in tranen: "ja, de hele Tea Party". Giffords (40) stond vorig jaar op de lijst met 'uit te schakelen Democraten' van de Republikeinse Sarah Palin, een van de drijvende krachten achter de zeer conservatieve Tea Party. Deze beweging wil de rol van de overheid fors verkleinen. GreetzZ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog niet zolang werden in,uitgerekend Nederland,politieke moorden gepleegd...
In de VS was het eigenlijk al geleden van diep in de 20ste eeuw geleden dat verkozen politici om politieke redenen neergekogeld werden,(tot presidenten toe).. Het is nog niet helemaal duidelijk of dit een politiek geinspireerde aanslag was(het heeft er alle schijn van)maar het zou aanleiding mogen geven om het vitriool uit de bekvechterij tussen democraten,republikeinen en Tea-Party adepten te halen... Je riskeert altijd dat er mensen zijn die dit te letterlijk opvatten.Die mevrouw was blijkbaar zeer bereikbaar als ze in haar district was,iemand heeft daar misbruik van gemaakt ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 9 januari 2011 om 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Dit zal wel een poging zijn tot het verbieden van conspiracies op het internet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens een kennis van hem zou hij eerder een leftwing liberal zijn, enfin, ja...
't lijkt me vooral nen gek; toevallige politieke voorkeur lijkt me niet zo relevant.
![]() |
![]() |