![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niets nieuws.
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als twee temidden van U... vermits de toehoorders enkel mannen waren (als iets aan de vrouwen moet worden gezegd wordt dit erbij verteld "zeg aan uw vrouwen dat") slaat dit op homosexuele verhoudingen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Een man moet werken, maar als de vrouw niet wil werken hoeft dat niet. Mijn vrouw mag hierover zelf beslissen. In mijn geval werkt ze nu wel, maar als ze thuis wil blijven voor de kinderen mag dat ook van mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In Nederland krijgt de niet werkende partner van de belastingdienst 2000 euro p.j. om o.a. de orthodoxe islamiet nog een beetje te helpen zijn slavin te voeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn moeder en mijn ex-schoonmoeder mochten geen eigen bankrekening hebben zonder toelating van hun echtgenoot en konden zelfs hun erfenis niet zelf in ontvangst nemen als gehuwde vrouwen. Voor mijn ex-schoonmoeder spreken we over het jaar 1978. Niet zij maar haar echtgenoot moest aanwezig zijn op de verdeling van de erfenis van haar ouders en haar handtekening was niet geldig voor het akkoord en in ontvangstname van de erfenis, haar echtgenoot moest tekenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken gezinnen waar de man thuis blijft voor de kinderen en zij de kostwinner is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door NOEKIE : 11 januari 2011 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar kom, wat wil je hiermee zeggen? Dat ze in de middeleeuwen geen WC's hadden? dus moeten we niet zeuren als er mensen hun gevoeg in de goot doen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet echter niet of de reglementen voor depositoboekjes en bankrekeningen dezelfde waren of verschillend.
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Typisch Westers is het erkennen van de individuele vrijheid en zelfbeschikking van het individu, ongeacht het geslacht, geloof, geaardheid of politieke overtuiging. Dit maakt de WEsterse wereld uiterst uniek in onze mensenwereld. Niemand bemoeit met je en je bent vrij om te doen wat je wil; er is bijna geen sociale controle en men keurt raar of afwijkend gedrag niet direct af. Niets vindt men hier echt abnormaal.
Snappen jullie nu wat de vrijheid is van de WEsterse wereld. In India tolereert men niet dat je als meisje naakt op internet wil staan of een heleboel vriendjes hebt. MEn vermoord zulke meisjes of verstoot ze als oud vuil. Hierom is India geen westers land. Zelfde geldt voor andere landen buiten de WEsterse wereld, vooral als er een oud geloof daar is dat domineert. Het gaat hierbij niet alleen om islam, nee, in elk geloof heeft de vrouw een ondergeschikte positie en rol en moet zij gehoorzamen en haar plichten vervullen. Geloof lijkt sterk op vrouwen onderdrukking. moeilijke zaak. dewanand |
![]() |
![]() |