Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 januari 2011, 11:42   #21
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Vandaag verschijnen ook de eerste recenties van dit programma in onze media, o.a. in De Standaard (http://www.standaard.be/artikel/deta...&subsection=64) en Knack (http://knackfocus.rnews.be/nl/entert...4921589034.htm). Voorspelbare reactie van het journaille: het programma was goed (o.a. de belazering van Mobistar), maar het onderdeel over de pers was dan weer heel wat minder...
Grappig, want persoonlijk vond ik het net omgekeerd, de container fars was best oké, maar het feit dat ze zonder veel moeite compleet idiote artikels in de pers krijgen, vond ik geniaal.
Oud 12 januari 2011, 11:54   #22
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Grappig, want persoonlijk vond ik het net omgekeerd, de container fars was best oké, maar het feit dat ze zonder veel moeite compleet idiote artikels in de pers krijgen, vond ik geniaal.
Geniaal inderdaad, net omwille van de maatschappelijke relevantie. Het (voor zover ik weet) enige artikel op De Morgen-online over het programma: http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Eco...Mobistar.dhtml. Geen vermelding van de valse artikels, enkel Mobistar. Als ik bij De Morgen werkte zou ik het feit dat mijn krant niets meer blijkt te zijn dan een veredeld Laatste Nieuws nochtans wel wat belangrijker vinden dan een grap die met Mobistar werd uitgehaald. Maar De Morgen is dan ook niet veel meer dan een zoveelste radertje in het Van Thillo-imperium.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 januari 2011, 11:59   #23
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Geniaal inderdaad, net omwille van de maatschappelijke relevantie. Het (voor zover ik weet) enige artikel op De Morgen-online over het programma: http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Eco...Mobistar.dhtml. Geen vermelding van de valse artikels, enkel Mobistar. Als ik bij De Morgen werkte zou ik het feit dat mijn krant niets meer blijkt te zijn dan een veredeld Laatste Nieuws nochtans wel wat belangrijker vinden dan een grap die met Mobistar werd uitgehaald. Maar De Morgen is dan ook niet veel meer dan een zoveelste radertje in het Van Thillo-imperium.
Hahaha, wauw, dit maakt het gewoon extra pijnlijk, ze negeren gewoon de helft van het programma omdat het te confronterend is voor henzelf.
Oud 12 januari 2011, 12:51   #24
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat je ongeacht je politieke voorkeur - links, rechts, conservatief, liberaal, anarchist, communist - je wel graag een betrouwbare en goed geïnformeerde mediakanalen wenst. Het is echt alleen maar de heersende klasse en de apologeten daarvan die wensen te beargumenteren dat informatie en de media niet vrij toegankelijk is.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be