![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat iemand gelooft, beperkt nooit jouw vrijheid om iets anders te geloven.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag is wel of belediging van welke religie dan ook moet kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de aanklacht is triest en een achteruitgang voor onze samenleving. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de 2de foto wel geen deftige satire is ook niet é.
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() zo afgezaagd...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor U is dat een Fait divers nietwaar.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met onzin mag toch gelachen worden? Wie zich daardoor beledigd voelt: opzouten!
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Waarom moeten religies steeds uitzonderlijk behandeld worden? Creationisten mogen toch ook de draak steken met de evolutieleer? Gelovigen mogen toch ook lachen met atheisme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tijdens discussies over politiek en/of maatschappelijke problemen gaat het er steevast hard aan toe, dit aan weerszijden. Tot plots religie op de proppen komt en iedereen op kousenvoeten dient te lopen. Dan is het opeens : "ja maar, mijn gevoelens niet kwetsen aub" of "toon wat meer respect voor mijn geloof aub". In het geval van één bepaalde religie ben je bij uitbreiding ook nog eens op slag een racist. Met middeleeuws obscurantisme en/of andere klinkklare onzin mag best worden gelachen. Zijn de godendienaars hierdoor beledigd is dat eerder hùn probleem.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 4 januari 2012 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elio di Supo , Esperanza , daiwa , Supe®Staaf , 500% akkooord !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |