Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 mei 2004, 12:46   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NVG

De NMBS komt wel in orde. De productiviteit stijgt alle dagen. Gedaan met de Schouppe dictatuur. Op naar een bloeiend bedrijf met oog voor de toekomst!
Met die nieuwe horde politieke benoemingen kan het niet anders dan in orde komen.
Misschien nog een extra spoorlijn naar één of ander Waals gat. Succes verzekerd!
Of een extra couponnetjestrein naar Luxemburg omdat ze hun 40% aandeel anders niet opkrijgen?
Oud 30 mei 2004, 12:46   #22
Olivier
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NVG

De NMBS komt wel in orde. De productiviteit stijgt alle dagen. Gedaan met de Schouppe dictatuur. Op naar een bloeiend bedrijf met oog voor de toekomst!

Belgicisten, ze blijven grappig!
De NS is echt niet veel beter. Ik durf zelfs zeggen, voor 4 euro reis ik door heel belgie als jongere. Als ik dan wat vertraging heb klaag ik niet.

Doe die prijs maal 4 en ge weet hoeveel ik voor mijn ticketten moet betalen in holland ( en ik heb een kortingskaart van 40 %).

Ik ben dus zeer tevreden met de NMBS zoals ze nu is. Gaat eens op een ander en vergelijk. Ooit het spoor in GB gedaan ? Triestig is het daar....
Olivier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2004, 12:48   #23
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier
Ik ben dus zeer tevreden met de NMBS zoals ze nu is. Gaat eens op een ander en vergelijk. Ooit het spoor in GB gedaan ? Triestig is het daar....
Ooit "het spoor gedaan" (grappige uitdrukking trouwens) in Duitsland of Zwitserland?

Triestig is de NMBS daarmee vergeleken...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2004, 12:50   #24
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier
De NS is echt niet veel beter. Ik durf zelfs zeggen, voor 4 euro reis ik door heel belgie als jongere. Als ik dan wat vertraging heb klaag ik niet.

Doe die prijs maal 4 en ge weet hoeveel ik voor mijn ticketten moet betalen in holland ( en ik heb een kortingskaart van 40 %).
Goh, ik reis als student doordeweeks gratis door heel Nederland met alle vormen van openbaar vervoer. Maar misschien hebben buitenlandse studenten geen recht op een OV-studentenkaart?
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be