![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ow, waarom werd jij verbannen?
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
je visie lijkt mij heel redelijk. Een wereld zonder religie is een utopie. Maar waarom geloven mensen in een hogere macht? Ik heb zo mijn visies ontwikkeld en deel het met jullie allemaal. O ja, binnenkort publiceer ik wat leuke visies om de islam opzij te zetten. Zie hieronder mijn posting op andere forums over het thema geloof is terreur en wat geloof eigenlijk echt is. namaskar, als er een god bestaat dan is het een sadist en massamoordenaar. God kan gewoon geen liefde zijn want al zijn schepselen zijn liefdeloos en moorddadig. De mens is een wezen dat gewoon alles uitmoord en verkracht, om te genieten en om meer macht te krijgen. Ja, geloof is terreur. Kom eens meedenken met mij hierover op het terdiscussieforum, zie deze link naar mijn onderzoekstopic: http://www.terdiscus...showtopic=12112 Mijn inzichten zijn nu zover dat ik nu denk dat geloof ontstaan is om de macht van de man over de vagina te vergroten. Juist door het geloof mogen meisjes niet lekker uitnaaien en moeten zij als maagd trouwen met een of andere kleine lul. Dus in feite betekent dit, als je dieper graaft, dat elk geloof is gebaseerd op de nauwe vagina van meisjes. EN als je dan doorredeneert dan kom je tot het hogere inzicht dat god gewoon een nauwe kut is voor elke gelovige heteroman, in zijn diepere onderbewustzijn. ik moet dit alles nog verder onderzoeken en hoop dat jullie mij willen helpen met nieuwe ideeen. mail mij gerust he om te onderzoeken of god niet gewoon een nauwe kut is. succes met onderzoeken dewanand hindoe fundamentalist deze tekst hierboven postte ik op frontaal naakt. zie link hier: http://www.frontaaln...l#comment-99095 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Zou het niet zo kunnen zijn dat geloof en religie gewoon het einde van het denken zijn als intelligente mens? Zouden buitenaardse wezens ook een geloof in een Almachtige god hebben ontwikkeld? Wie heeft een visie of theorie?
mooie discussie. zo zie je hoe nuttig islam is. dewanand |
![]() |
![]() |