![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik denk het derde.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 21 januari 2011 om 02:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Broeder Bracke alias het Vloms Strikske is hier wel van zijn voetstuk gevallen. Niet voor mij, maar wellicht wel voor een "echte" Vloaming ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 21 januari 2011 om 06:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben uiterst links en Vlaams-nationalist. Straf, he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben sociaal-democraat en flamingant. toch niet zo straf hé?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee. Het is menselijk dat je op een gegeven moment inziet dat je denkpiste fout is.
Er voor uitkomen is zelfs moedig. Trouwens, hij wou destijds in de journalistiek. Je weet toch dat je hier in dit apenland een rode kaart moet hebben ? Laatst gewijzigd door hurricane : 21 januari 2011 om 08:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U kent het vlaams-nationalistisch clubje duidelijk niet. Of toch onvoldoende goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bepamperen van werklozen? het was een SPa'er die de activering van de werklozen op de agenda heeft gezet. belonen van misdaad???????? daar ga ik zelf geen commentaar op geven.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het ZEGGEN dat je het op de agenda gaat zetten heeft wél een strategische waarde. Namelijk je afvallige kiezers terug proberen te winnen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zouden die 'echte sossen' dan zijn, vraag ik me af. De rest is zo karikaturaal dat het geen reactie waard is.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sp.a is zo dood als een pierke. En dat is normaal aangezien ze louter aan symptoombestrijding hebben willen doen, en liefst daarmee nog een tijdje doorgaan. Groen: net hetzelfde, maar dan met een iets hoger scoutsgehalte.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we gaan hier toch niet discussiëren over een maatregel die al zeker 7 jaar in voege is hé? en die zéééér zwaar is bevochten door alle vakbonden in dit land, maar die wel degelijk door Vandenbroucke, een echte sociaal-democraat, is uitgevoerd geweest.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat die ook mag solliciteren voor NVA
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...ijgenoot.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat gaat hem bij links geen puimen opleveren, denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat het hem fluimen gaat opleveren, misschien ? (ok, flauwe grap, laat maar zo ..)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |