![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Hier zit hier een hoop extreemisme zeg.
Is dat de oplossing het vlaams blok aan de macht, een partij die zich ook volgens eigen zeggen alleen maar thuis voelt in de opositie? En vergis u niet, wat gaat er met een onafhankelijk vlaanderen gebeuren? Gaat vlaanderen dan nog wel worden erkend of zal vlaanderen ook verdwijnenen zoals lichtenstein, het vaticaan enz. Een schim van wat eens was. Zal er naar een onafhankelijk vlaanderen worden verwezen of naar een provincie van Nederland? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn inderdaad allemaal armzalige schimmen van zichzelf. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die BUB laat mij altijd denken aan dat kinderliedje met een goudvis: blub blub blubbub .....
verder weet ik het niet meer! Aanvaard = zonder t als het enkelvoud betreft, met dt als het meervoud betreft. dierbaar België is volgens mij enkelvoud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tegen abortus, tegen euthanasie, maar voor de doodstraf? tegen huwelijk van lesbo en homo, maar voor opwaarderen van gezin? Tegen adoptie door lesbo/homo ouders? wat ga je nu doen als een lesbienne verkracht werd, en zwanger is? De doodstraf uitspreken? Of haar verplichten het kind aan "normale" mensen af te staan? |
|
![]() |
![]() |