![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() weeral alleen de moslims, ik vind dat huiselijk geweld tegen eender welke soort mag ophouden.
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal niemand tegenspreken, maar je kunt niet ontkennen dat factoren zoals machoculturen nogal uitnodigend zijn tot geweld naar vrouwen en helaas behoren nogal wat moslimculturen daar toe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mijn vrouw "geweld" mij ook nogal huishoudelijk met alles wat ze doet en onderneemt om: mij het leven aangenamer te willen maken. Dank zij haar, om, kan ik tussen mijn werk door, deelnemen aan dit Forum. Vrouwen, in het algemeen,; zullen nooit voldoend kunnen bedankt /vergoed worden voor al het goede dat ze voor hun echtgenoot doen. Het is een echt wonder. De manier waarop 'Moslims" omgaan met hun 'Moslima's' is gewoon crimineel en schandalig. Hun ' Dromedaris' of/en 'kameel' geniet een betere behandeling dan hun vrouwen. Mijn uitgangspunt is steeds hetzelfde: ofwel plooien de 'Moslim's' zich aan onze gebruiken ofwel, hoepelen ze op. Wij hebben ze echt niet nodig om onze vrouwen alsook eventueel de hun achtergebleven 'productie-eenheden ten gepaste tijde te bevruchten en vooral een beter leven te bieden. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bruggeman : 27 januari 2011 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() Zou je graag horen hé?
Deze twee gaan rechtstreeks de geschiedenis in als 'Volkshelden' die hun leven hebben opgeofferd voor het welzijn van hun blinde, ongelovige en vooral ondankbare medemens. Zoals voordien 'Jan Breydel' en 'Pieter De Coninck' Na hun komen er beslist nog veel meer, hetgeen er zal voor zorgen dat de geschiedenis zich onherroepelijk zal herhalen. Jullie worden vroeg of laat teruggedreven! - that's a fact, fellows - ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Die ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
correct, ik gruwel van elke hiphop aanhanger die vrouwen als meubelen aanziet (spijtig genoeg zitten daar veel vrouwen tussen). Religies zijn sowieso nefast voor de samenleving, de focus leggen op 1 klein onderdeeltje ervan lijkt mij tijdsverlies.
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Prijs onder voorbehoud, in 2008 was 't gemiddelde prijsje van zo'n bultbeest blijkbaar iets van een 7-800 euro) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij lijkt dit geen tijdverlies, omdat alle vrouwen het recht hebben veilig te zijn achter hun eigen voordeur;ongeacht of hun vent moslim is of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp niet waarom sommige mensen een probleem gedeeltelijk willen oplossen. Wanneer ze dat willen doen bij een specifieke groep, dan kan ik me niet ontdoen van de indruk dat het hen niet te doen is om het probleem, maar wel om de groep. En ik denk niet dat die indruk fout is. Dus: huiselijk geweld moet stoppen. Voorstellen om dit te bekomen?
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet voor niks zitten de vluchthuizen in Nederland en Vlaanderen overvol met moslima's. Maar owee als men dat aan het licht wil brengen. Dan gaat men ook onderzoekjes doet waaruit blijkt dat migrantenvrouwen minder klop krijgen dan autochtone vrouwen: hoe komt dat? wel de migrantenvrouw houdt haar mond als ze afgeklopt wordt want ze heeft geleerd dat het h�*�*r schuld is en dat ZIJ dus iets fout heeft gedaan. Dus zwijg je. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
voil�*, veel constructiever en gericht naar de bescherming van VROUWEN ipv een of ander religieus clubje.
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Dus vermits jong en oud sex hebben, hoeven er ook geen boem bloem en blah blah campagnes meer gevoerd te worden, maar ineens gewoon iedereen een condoom aanbieden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een deftige voorlichting op school lijkt me aan de orde, alsook zouden ze er de godsdienstlessen moeten verbieden ... dat ze het onderwerp opnemen in de geschiedenisboekjes waar het thuishoort. Op midelbare scholen zouden ze van mij ook een condoomautomaat mogen zetten .... beter voorkomen dan genezen lijkt me . |
|
![]() |
![]() |