![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() God bestaat niet en de bevolkingsdichtheid mag gerust wat minder dan vandaag.
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle rotte appels deporteren naar een of ander eiland waar ze het onder elkaar mogen uitvechten, wat hier live word uitgezonden als entertainment. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
hij zichzelf minder voortplant èn als men andere mensen op diens grondgebied toelaat. Alleen d�*n. Want zonder het tweede heb je gewoon een kleinere groep, die het niet per se slechter doet. Zonder het eerste is er al helemaal geen probleem, want dan blijft de oorspronkelijke groep toch steeds de grootste. Maar idd, nu zitten we in een gevaarlijk parcours. We planten zelf minder voort, maar worden tevens overspoeld door een volk dat op basis van religieuze voorschriften kweekt zoals de ratten. Maw we worden letterlijk uitgekweekt. Maar er is zeker wel iets aan te doen. Enkel de wil moet er zijn.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 27 januari 2011 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En u verdedigt wat ook alweer? Vrije meningsuiting? Behalve dan wanneer iemand mening u niet bevalt, dan mag deportatie; ik bekijk uw fascinatie voor Hitles prompt anders!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar heb ik het trouwens over nieuwkomers? Het gaat mij enkel om de islamieten die hier en masse toekomen. Verder heb ik vrienden en kennissen van al snel een 15-tal nationaliteiten, no prob. Van Russen tot Colombianen, van Vietnamezen tot Canadezen maar geen enkele islamiet en dat wens ik zo te houden wat mijn verworven recht is.
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
F.O. zeg je dat iets? Laat de vlaming eens gewoon uitsterven als zij dat willen. Zijn toch niemands zaken. Dit gezegd zijnde, persoonlijk geef ik die gasten groot gelijk zulle. Iedereen die gewoon met zijn kont bloot langs de weg gaat staan moet niet komen zeiken achteraf dat er nen vreemde wortel in beland is. En als die dan nog blijft staan, langs de weg in zijn blote bast, moeten die dan ook niet komen neuten dat er zijn die vinden dat zij het recht hebben om die kont te gebruiken zoals zij het willen. En ja dit valt redelijk simpel op te lossen, maar dan zal er eerst eens duchtig gesleuteld moeten worden aan de mentaliteit van de blote bast aanbieders. Begin eerst eens in brussel met bepaalde mensen duidelijk te maken dat zij NIET de meesters zijn maar dienaars. Zie ik echter niet vlug gebeuren.
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En het zal er door de islamitisch-fundamentalistische lange tenen en hun aanhang niet op verbeteren, die evolutie is de laatste jaren duidelijk.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zet toch zoveel mogelijk kinderen op de wereld die geen toekomst hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
a) De Vlaming zijn kinderen niet wil laten werken in als slaven van een corrupt land? b) De Vlaming zijn kinderen niet wil zetten in een verwilderende maatschappij?
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die beperkingen zijn bij wet vastgelegd, bij mijn weten zijn deze opmerkingen( waar ik het niet mee eens ben maar soit) niet verboden, mijn punt is uw houding, deporteren mag wel wanneer iemands mening u stoort, u bent dus even erg als wat u denkt te bestrijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid, zwijgen en ondergaan is geen optie.
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Die zijn er al!!
Al de 'Sociale woningen' nederzettingen (enclaven) zijn er al. Ga maar eens kijken naar Elsene, Molenbeek, Neder over Heembeek, 'Anderlecht' - Don't forgot ' de 'Lakense Modelwijk' en zovele anderen verspeid over 'GANS EUROPA'. NIEUW: HYPER MODERNE GEBOUW, met 3 verdiepingen met 3 kamersappartementen ten behoeve van de behoeftige Moslimgemeenschap; juist rechtover de 'Kraamafdeling' (Koningin Fabiola) van het Universitair 'Moslim'ziekenhuis ' BEN BRUGMAHN' bestuurd door Prof. Danh El Deshir. Discriminatie tot en met tegen eigen volk. Om te kotsen!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de vraag niet begrepen?
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Momenteel zou; onbedacht en toekomstloos kinderen baren dienen aanzien te worden als: hulp weigeren aan personen in 'levensnood!'. Het 'Chinees' model ter zake is te verbeteren en zo breed mogelijk te verspreiden. Het 'Beien' model is eigenlijk ook niet slecht en reeds toepasselijk in België. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Gij zijt de man met een visie. Het is eerst aan u om ons warm te maken voor uw radicaal fundamentalisme.
Gaat u rustig door. De vloer is aan u. Laatst gewijzigd door Xing Ho : 27 januari 2011 om 13:12. |
![]() |
![]() |