![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#22 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Racistische praat is racistische praat, ook na het wegmoffelen van het 70-puntenplan om financiële redenen. De doorsnee blokker praat over niets anders dan 'bruin mannen' Citaat:
![]() Citaat:
Nobody is perfect. Ik zou je graag eens met 'argumenten' voor de pinnen zien komen. Je mantra's kennen we onderhand van buiten. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Alez, weer 't zelfde liedje keer op keer .(de mantra van superstaaf)
Zwak zeer zwak van jou ,ik spreek nooit over bruin mannen. ![]() ![]() En verder denken dan hun neus lang is, dat noem ik niet denken maar hallucineren. ![]() Een paar uitschuivers ,de piano???? Ik heb hem nog niets anders weten doen de vlerk. Mja, je weet superstaaf ,ik ben wie ik ben en het is geweten dat ik nogal opvliegend en fanatiek ben! En veranderen doe ik niet meer hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zoals hij zelf al pretendeerde, het zou niet lang duren eer Dewinter en Co hem zouden vervolgen, indien al wat hij vertelt leugens zouden zijn. Ik begin me echt af te vragen of er werkelijk mensen bestaan als jij, of dat je hier een karikatuur ten berde brengt. Indien je kinderen hebt, hoop ik het laatste. Ik durf er niet aan te denken wat een hel het moet zijn om jouw zoon of dochter te zijn. Als toppunt zouden volgens u dan nog mensen als Piano van dit forum moeten geweerd worden. Waarom? Tot er hier uiteindelijk niets meer overblijft dan een bende scheldende hufters als jij, of wat?
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat je niet afglijden tot dat niveau. Eens je daar met die mensen in de clinch gaat, verslaan ze je omdat ze op dat level meer ervaring hebben. (Dank aan mijn waarde tegenstanders Abramis etc. ![]() Ik geloof nog steeds niet dat VL72 écht is. Zo een doorgedreven sloganesk forumfiguur, móet bijna een creatie van de moderatoren zijn om wat leven in de brouwerij te brengen. En goede zielen zoals wij laten zich dan vangen om ermee in 'debat' te gaan. Ik blijf desondanks proberen om eens een redelijke reply los te peuteren. Het is mijn karmische taak. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Aan democratsteve ,ik raad je aan, nu nog laat ons zeggen :redelijk vriendelijk.
Om je smoelwerk te houden over mijn zoon. God verhoede het dat mijn zoon zo een linkse...word. Dat zou pas het einde der tijden inluiden, brrrr ik mag er niet aan denken. ![]() Ik heb al op verschillende postings beweerd dat piano een ziekelijke leugenaar is. Inderdaad,en daar blijf ik bij. Er zijn nu eenmaal hersenspinsels dat die man drijven naar complete waanzin ,dat bewijst hij keer op keer. Zo iemand is trouwens onbelangerijk voor de winter en co. En geweerd waar zei ik dat? Uit welke contect is dat gerukt. En een scheldende hufter als ik zozo ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() De slogan van het blok zou eerlijker zijn, moesten ze hem omdraaien:
U denkt, wat wij zeggen! Doordenkertje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Misschien een beetje propaganda voor de verkiezingen ?
Ach, man of vrouw er zijn zoveel andere problemen in de wereld. Heeft U echt en duidelijk het programma van het Blok gelezen ? Uiteraard niet. Liever verdergaan op krantenartikels (de titels ?). Het heeft geen zin om iets te verklaren, wanneer U het niet kan begrijpen. Vriendelijke groeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vraag me echt af of die VB'ers zich nog nooit hebben afgevraagd hoe het komt dat zij door elke echte democraat worden afgewezen. Er zijn de laatste decennia nog partijen ontstaan: Agalev, ID, Vivant,Spirit, Wow..
en daar wordt niet op geschimpt, hoogstens wat meewarig over gedaan. Er moeten dus wel redenen zijn. En die worden o.a. door Piano duidelijk gesteld. Ik lees overal op dit forum bij VB'ers niets anders dan scheldwoorden. Geen logische argumenten. En er zijn er dan nog die zich katholiek durven noemen. (Bemin je naaste als jezelf)
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
[quote="vlaanderen72"]God verhoede het dat mijn zoon zo een linkse...word. [ /quote] Nee, dat zal wel niet. Mocht hij al eens linkse oprispingen krijgen, die klop jij er wel uit zeker? ![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Burger
|
![]() Wat een gezeik hier zeg. Denken jullie nu echt dat daar iemand in geïnteresseerd is? Wat de mensen willen is gewoon rustig kunnen leven, in peis, vree en veiligheid. En daar speelt het Blok gewoon op in, sterker nog, het is de enige partij die er een thema van maakt ook. Gewone mensen liggen niet wakker van stemrecht voor migranten, wat kan hen dat schelen. Ze willen gewoon een rustig comfortabel gezellig leven. En aangezien de aanwezigheid van allochtonen in veel gevallen dit ideaalbeeld verstoort, vind ik het logisch dat er pro Blok gestemd wordt. Wat ik trouwens ook ga doen. Tot we weer kunnen herademen in België en al het gespuis eruit gegooid is. En stop de schuld te leggen bij de Blok-stemmer, de ware schuld ligt bij de allochtoon die te lui is om zich te integreren en bij de overheid die niet streng genoeg optreed tegen dit uitschot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De mensen nemen aan dat het blok zegt wat zij denken. En daarom stemmen ze dan blok. Maar eens het blok aan de macht, zullen de mensen zien, dat het helemaal niet zegt wat zij dachten. Tegen dan is het wel te laat, want dan zegt het blok iedereen die hier wil blijven, wat zij te denken hebben. De rest wordt "uitgezuiverd". Een blokstemmer is een beetje als een Irakees, die nu met een amerikaanse vlag staat te zwaaien. Net alsof de yankees dan net geen bom op zijn kop gaan laten vallen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Lucien:waarom er op het blok word gekapt is simpel.
Omdat ze de Waarheid aan het licht brengen en ze telkens weer nieuwe stemmen binnen halen ,en de gevestigde partijen hun postjes komen in gevaar! Ze voelen de hete adem in de nek! En wat jij democraten noemt tss 33% in antwerpen kiest vlaams blok en zo democratisch zijn ze dan om hen niet te laten regeren over 't stad . Laat hun eens zien wat ze kunnen ,slechter kan zeer zeker niet dan de nu gevestigde orde. Doen ze het niet goed ,dan is het aan de kiezer om hen a te straffen. Te bang ja om dat ze het beter ZULLEN doen! En ghost kan al mee gaan met piano :de olijke tweeling tegen het vlaams blok. Pffff om bij in 't slaap te vallen ,alhoewel af en tot lach je je te pletter met die twee. En demowrat steve:ALS mijn zoon eens linkse oprispingen krijgt ,zal hij ze wel uitbraken, geen schrik. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Stel zelf eens een ploeg samen. FDW burgemeester, dat staat vast. Maar met een burgemeester alleen red je het niet. Wie wordt schepen, wie wordt OCMW-voorzitter,.....
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Tja frolic, dat zullen zij wel beter weten dan ik uiteraard.
Maar ik heb er het volste vertrouwen in,daar niet van. Eindelijk eens grote kuis op het stadhuis! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() Als je denkt, dat het blok er een boeltje van zal maken, eens het deelneemt aan de macht, denk dan maar eens opnieuw!
Mijn ervaring met dit soort fascistoide regimes in de wereld is, dat zij, eens aan de macht geraakt, buitengewoon taai zijn, en er met geen stok meer weg te slagen zijn. Eens aan de macht, doen zij onmiddelijk beroep op de meest ingebakken angsten van de burger. Zij voeren een brutale nul-tolerantie in, en maken vaak de straten van de steden ook "letterlijk" schoon. Overal zie je plotseling politie, bewakingsdiensten, en schoonmaakploegen, die de straten kuisen en vegen. Alle vormen van protest worden in de kiem gesmoord. Ook alle vormen van vertier en nachtlawaai worden gebannen. De stad is plotseling onwezenlijk rustig, 's nachts, en je kan dan ook inderdaad veel rustiger slapen. Maar goed ook, want veel te beleven is er dan 's nachts niet meer. Dan komt de volgende stap: het aantrekken van de "investeerders". Alles moet wijken voor commercie en invloed. Niets gebeurt nog zonder het fiat van de "partij", en het insmeren van de pollekes van de partijmandatarissen, met veel geld, onder de tafel natuurlijk. Doe je dat, dan kan plotseling alles. Het grote geld regeert. De stadsbelastingen worden brutaal opgetrokken, want al die kuiswoede en dat politievertoon moet betaald worden, om van de "afroomoperaties" voor de zakken van de mandatarissen maar te zwijgen. De burger wordt voorgehouden, dat hij maar beter uiterst rechts blijft kiezen, want dat uiterst rechts de enige dam is tussen de burger en chaos. Een keer de burger zo is getemd en bang gemaakt, is hij zijn vroegere vrijheid vergeten, en stemt hij de volgende keer weer braaf blok, of uiterst-rechtse partij van dienst. Het blok is verworden tot de megafoon van het internationale grootkapitaal: pro-Amerikaans, pro-Brits, pro-Israel, pro-Opus Dei. Het blok is dus eigenlijk de partij van het eigen volk laatst. Typisch voor zulke partijen, is, dat ze erin slagen een hele achterban achter zich te scharen, die dat geeneens door heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Oei, een foutje!