![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Momenteel heb ik er zo een Acer One aan hangen, die ik bestuur met een Logitech keyboard met muis (past in uw handpalm wreed leuk ding. ) maar daar zit geen DVD / blue ray speler in en de resolutie is te laag (gewoon VGA) dus dat is het ook niet. Voor de PS3 heb ik getwijfeld die heeft het meeste wat ik moet hebben, maar dat is dan weer geen echte PC, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar mijn voorkeur is nog altijd een pc met X-box 360. Een x-box heeft dan geen blu-ray of 3D aan boord maar is wel flexibler dan een PS3. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Please elaborate ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De nieuwste versies kunnen geen linux meer draaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() (PS: Ik ben zowel eigenaar van xbox als ps3...., en van een grotere flexibiliteit heb ik nog niks gemerkt bij de xbox)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op gebied van OS is X-box veel flexibler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tegen dat die DVD speler versleten is, kost de blue ray 50 €. Ik vind de kwaliteit van een DVD in vergelijking met oude videocassettes keigoed. Wat kan mij dat nu bommen dat een blue ray "nog beter" is. En over 5 jaar is er iets anders "nog beter". 't Zelfde met tv's. Ik heb nog een beeldbuis, ge weet wel, hetgeen dat nu verboden is in 't rusthuis wegens "gevaarlijk". Die beeldbuistv blijft in mijne living staan tot hem niet meer marcheert en daarmee basta. Dat die verkopers hun lcd en led en whatever tv's in hun gat steken. Ik vervang just niks, tenzij het versleten is. En als ik een dvd speler wil, dan koop ik een dvd speler en daarmee basta. Wie luistert er nu naar een verkoper als hij goede raad en advies wil ![]() Meh. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil gewoon weer een Technics SP 10, een Quad buizenbak en twee NOS-speakers.
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 1 februari 2011 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een sl1200 van de eerste generatie, een sl 1800 en vol automatatische sl 1900.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb mij dit aangeschaft :
http://client.mcp-international.com/...mpTo=OfferList en al mijn dvd's daar op gezet. Ook mijn cd's staan er op. Verschrikkelijk gemakkelijk en je kan dat ding overal mee naartoe nemen. Neemt geen plaats in en geeft ineens een mooi overzicht. Ik zou niet meer zonder kunnen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heb zo ooit een docu gezien van een dj bij de BBC, die zijn kelder (en die was heel groot) stak gewoon vol vinyl. Gaf ook gewoon zijn radio show vanuit zijn kelder, met nen ISDN uplink rechtstreeks naar den BBC, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zeg dat nog maar eens als ge een HD wilt vervangen, want in de ps3 kunt ge gewoon 2.5 inch discs steken. Bij microsoft moet ge...ms kopen ![]() Dat + het ontbreken van bluray op de xbox zorgt er voor dat hij nu stof staat te vangen. Of ik moet opeens goesting krijgen in de HALO reeks.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is voor vrouwen die ook eens denken een plaat te moeten opleggen, maar die niet weten hoe ze de naald deftig op de plaat moeten krijgen en wegnemen. Laatst gewijzigd door giserke : 2 februari 2011 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
direct drive, pitch control, snelstart etc... Er zullen misschien nog wel betere spelers bestaan, maar dan spreken we over belachelijk hoge prijzen, zo een technics is al duur genoeg. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 2 februari 2011 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb ergens nog op zolder een eight track liggen.
Ik denk dat ik is efkes ga rommelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was geweldige kwaliteit, toen, en de banden hielden ook redelijk hun kwaliteit, al zal nu alles wel krakken vrees ik na bijna 40 jaar oud te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die magneetstrook begint te demagnitiseren en ook het materiaal zelf breekt af, ge moet daar voorzichtig mee zijn met die tapes. Dat was toen het van het he, ik geloof zelf dat er voor de echte audiofielen zelf digitale tape recorders bestaan, nee geen dat`s echt zo old school toestellen maar met een digitale lees/schrijfkop en tape, ... maar verschikelijk duur, ik denk trouwens niet dat ze ze nog maken. tegenwoordig is al die professionele opname apparatuur voorzien van harddisks. |
|
![]() |
![]() |