Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 februari 2011, 12:12   #21
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
En recht op verdediging, eerlijk proces en zo, dat is allemaal niet nodig "in dit geval"?
niemand verplichtte haar om terug te keren: ze had asiel aangevraagd en verkregen in Nederland. M.a.w. ze heeft het zelf vrijwillig gezocht. Ze wist bovendien wat de straffen in Iran zijn voor drugsdelicten. eigen schuld dikke bult dus.

Iemand die haar beide dochters dan nog achterlaat in een land als Iran en er met zoonlief vanonder trekt hoeft bovendien niet op mijn sympathie te rekenen.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 12:23   #22
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
????Wtf, meen je dit.... verhuis naar bvb Iran en ga daar bij de flikken werken, mij lijk je daar erg geschikt voor . Nutcase !
Ga op de kinderafdeling van een afkickcentrum werken en je bent zelfs bereid die doodstraf zelf uit te voeren op elke drugshandelaar die je in je handen krijgt.

Het gaat hier over een persoon die reeds meerdere malen is veroordeelt geweest wegens drughandel en smokkel in Nederland.
Terwijl drugshandel gelijk staat aan massamoord op vele onschuldige baby's en kinderen, die zelfs niet eens zelfstandig kunnen eten of drinken.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 12:28   #23
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ga op de kinderafdeling van een afkickcentrum werken en je bent zelfs bereid die doodstraf zelf uit te voeren op elke drugshandelaar die je in je handen krijgt.

Het gaat hier over een persoon die reeds meerdere malen is veroordeelt geweest wegens drughandel en smokkel in Nederland.
Terwijl drugshandel gelijk staat aan massamoord op vele onschuldige baby's en kinderen, die zelfs niet eens zelfstandig kunnen eten of drinken.

Ga je dan de persoon die cocabladeren plukt ook berechten ?? Kijk eens naar de slachtoffers van drank ga je de verantwoordelijken daarvan ook de doodstaf toewensen ?... Comazuipen oa zal u wel niet onbekend zijn denk ik ?
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 12:37   #24
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
niemand verplichtte haar om terug te keren: ze had asiel aangevraagd en verkregen in Nederland. M.a.w. ze heeft het zelf vrijwillig gezocht. Ze wist bovendien wat de straffen in Iran zijn voor drugsdelicten. eigen schuld dikke bult dus.

Iemand die haar beide dochters dan nog achterlaat in een land als Iran en er met zoonlief vanonder trekt hoeft bovendien niet op mijn sympathie te rekenen.
Over sympathie gaat dit niet. Niemand vindt drugsmokkelaars sympathiek. Maar de meesten onder ons vinden wel dat zelfs zo iemand recht heeft op een eerlijk proces.
Als je als regering met 'de principes van de rechtstaat' en 'de judeo-christelijke cultuur' staat te zwaaien kan je niet kiezen wanneer je dat doet, maar moet je dat altijd doen.
Je verstoppen achter iemands verleden of achter het feit dat een verwerpelijk regime geen rekening wenst te houden met de dubbele nationaliteit van een verdachte maakt je als regime in mijn ogen even verachtelijk. En nog laf erbovenop.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 12:39   #25
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Over sympathie gaat dit niet. Niemand vindt drugsmokkelaars sympathiek. Maar de meesten onder ons vinden wel dat zelfs zo iemand recht heeft op een eerlijk proces.
Als je als regering met 'de principes van de rechtstaat' en 'de judeo-christelijke cultuur' staat te zwaaien kan je niet kiezen wanneer je dat doet, maar moet je dat altijd doen.
Je verstoppen achter iemands verleden of achter het feit dat een verwerpelijk regime geen rekening wenst te houden met de dubbele nationaliteit van een verdachte maakt je als regime in mijn ogen even verachtelijk. En nog laf erbovenop.
waarom reclameert ge er dan nu op? De doodstraffen in Iran zijn al jaren schering en inslag. Blijkbaar enkel een probleem voor islamofoben?

wat zal het wezen?

jonge meisjes die verkracht worden vooral te worden opgehangen wegens overspel? Ik heb geen Abou Anis horen klagen,

Homo's die met z'n tweetjes gezellig aan een kraan worden opgehangen? Waar zat je?

Maar nu er een gekende drugscriminele die UIT EIGEN BEWEGING terug naar ginder gaat nadat ze asiel had gekregen in Nederland en daar haar criminele activiteiten ook had voortgezet.... als die wordt opgehangen.... jamaar jamaar d�*t gaat tever zenne!

lamenielachen.

Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 4 februari 2011 om 12:41.
Oud 4 februari 2011, 12:46   #26
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ga je dan de persoon die cocabladeren plukt ook berechten ?? Kijk eens naar de slachtoffers van drank ga je de verantwoordelijken daarvan ook de doodstaf toewensen ?... Comazuipen oa zal u wel niet onbekend zijn denk ik ?
Weet je dat zelfs in België en Nederland een cafébaas en drankenhandelaar levenslang kan krijgen voor het te veel schenken van bier aan een klant?
En kan veroordeelt worden als schuldige aan doodslag of moord ingeval van een dode comazuiper?
En ja, cafébazen die niets doen tegen verslaving en enkel uit zijn op het geld van hun verkoop verdienen ook de doodstraf voor de ellende die ze veroorzaken, alcohol is immers ook een drug.
En cocabladeren worden heel veel gebruikt in de pharmaceutica, de teelt ervan is dus niet schadelijk, enkel er drug van maken en verkopen.
Oud 4 februari 2011, 12:49   #27
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
waarom reclameert ge er dan nu op? De doodstraffen in Iran zijn al jaren schering en inslag. Blijkbaar enkel een probleem voor islamofoben?

wat zal het wezen?

jonge meisjes die verkracht worden vooral te worden opgehangen wegens overspel? Ik heb geen Abou Anis horen klagen,

Homo's die met z'n tweetjes gezellig aan een kraan worden opgehangen? Waar zat je?

Maar nu er een gekende drugscriminele die UIT EIGEN BEWEGING terug naar ginder gaat nadat ze asiel had gekregen in Nederland en daar haar criminele activiteiten ook had voortgezet.... als die wordt opgehangen.... jamaar jamaar d�*t gaat tever zenne!

lamenielachen.
Je moet dan nog weten dat de meisjes verkracht worden na hun veroordeling wegens overspel, omdat ze niet als maagd mogen opgehangen worden.

Voor de dood van Mosammet Hena worden er door de Nederlanders hier anders geen draad opgestart.
Oud 4 februari 2011, 12:51   #28
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Weet je dat zelfs in België en Nederland een cafébaas en drankenhandelaar levenslang kan krijgen voor het te veel schenken van bier aan een klant?
En kan veroordeelt worden als schuldige aan doodslag of moord ingeval van een dode comazuiper?
En ja, cafébazen die niets doen tegen verslaving en enkel uit zijn op het geld van hun verkoop verdienen ook de doodstraf voor de ellende die ze veroorzaken, alcohol is immers ook een drug.
En cocabladeren worden heel veel gebruikt in de pharmaceutica, de teelt ervan is dus niet schadelijk, enkel er drug van maken en verkopen.

Dus jij bent pro doodstraf, welke misdadigers verdienen dan nog allemaal de doodstraf volgens u ?

Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2011, 13:02   #29
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:

wat zal het wezen?
Blijkbaar is een eerlijk proces voor islamofoben enkel een punt als ze er moslims mee kunnen aanvallen. De rechtstaat is voor hen blijkbaar een instrument in een ideologische discussie dat ze inzetten naargelang het hen uitkomt. Hetzelfde geldt voor al die andere principes die ze zo hoog in het vaandel beweren te dragen.

Citaat:

Geen idee waar ik zat. Maar de insinuatie dat ik die zaken goedkeurde is van de pot gerukt en beledigend. Bij diverse gelegenheden heb ik op dit forum in het verleden mijn afkeuring uitgesproken van die praktijken. Dat u dat niet weet is uw probleem.

Citaat:

lamenielachen.
Voor mij gaat èlk doodvonnis te ver. Meestal omdat ik het een veel te zware straf vind voor de feiten waarvoor ze wordt uitgesproken, soms omdat ik vind dat de persoon in kwestie het verdient om zeer oud te worden met het besef van wat hij/zij gedaan heeft en eventuele wroeging daarover. In sommige gevallen ben ik dan ook voorstander van een levenslange gevangenisstraf zonder mogelijkheid om vervroegd vrij te komen.

Overigens is iedereen, ongeacht het aantal eerdere veroordelingen, bij elke inbeschuldigingstelling onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Iedereen. Altijd. Overal.

En daar verandert geen enkel schuimbekkend forumlid iets aan. Geen enkel.
Oud 4 februari 2011, 13:06   #30
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Blijkbaar is een eerlijk proces voor islamofoben enkel een punt als ze er moslims mee kunnen aanvallen. De rechtstaat is voor hen blijkbaar een instrument in een ideologische discussie dat ze inzetten naargelang het hen uitkomt. Hetzelfde geldt voor al die andere principes die ze zo hoog in het vaandel beweren te dragen.
Is die criminele buikdanseres een moslim? of heb je het over de Iraanse staat?

Citaat:
Geen idee waar ik zat. Maar de insinuatie dat ik die zaken goedkeurde is van de pot gerukt en beledigend. Bij diverse gelegenheden heb ik op dit forum in het verleden mijn afkeuring uitgesproken van die praktijken. Dat u dat niet weet is uw probleem.
waar lees jij de insinuatie dat dit door jou werd goedgekeurd? Ik schreef dat ik je nergens hoorde reclameren. Is dat hetzelfde?

Citaat:
Voor mij gaat èlk doodvonnis te ver. Meestal omdat ik het een veel te zware straf vind voor de feiten waarvoor ze wordt uitgesproken, soms omdat ik vind dat de persoon in kwestie het verdient om zeer oud te worden met het besef van wat hij/zij gedaan heeft en eventuele wroeging daarover. In sommige gevallen ben ik dan ook voorstander van een levenslange gevangenisstraf zonder mogelijkheid om vervroegd vrij te komen.
voor mijn part had madame voor de rest van haar leven in een iraanse kerker mogen wegrotten. Liefst zo lang mogelijk. goed zo?

Citaat:
Overigens is iedereen, ongeacht het aantal eerdere veroordelingen, bij elke inbeschuldigingstelling onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Iedereen. Altijd. Overal.
Neenee! Clottemans niet hé.

Citaat:
En daar verandert geen enkel schuimbekkend forumlid iets aan. Geen enkel.
schuimbekkend? over welk schuimbekkend forumlid heeft U het?
Oud 4 februari 2011, 13:25   #31
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Is die criminele buikdanseres een moslim? of heb je het over de Iraanse staat?
Ik ken het geloof van mevrouw niet. De Iraanse staat, wat met de Iraanse staat?

Citaat:
waar lees jij de insinuatie dat dit door jou werd goedgekeurd? Ik schreef dat ik je nergens hoorde reclameren. Is dat hetzelfde?
Als insinuaties ergens letterlijk terug te vinden waren hielden ze natuurlijk op insinuaties te zijn.

Citaat:
voor mijn part had madame voor de rest van haar leven in een iraanse kerker mogen wegrotten. Liefst zo lang mogelijk. goed zo?
Omdat ze vroeger een veroordeling wegens drugsdelicten heeft opgelopen? U bent echt wel een voorvecht(st)er van de rechtstaat, hè.

Citaat:
Neenee! Clottemans niet hé.
Clottemans? Wat komt die hier ineens doen?

Citaat:
schuimbekkend? over welk schuimbekkend forumlid heeft U het?
Niemand in het bijzonder. Maar wie het schoentje past, mag het aantrekken.
Oud 4 februari 2011, 13:47   #32
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ken het geloof van mevrouw niet. De Iraanse staat, wat met de Iraanse staat?
jij schreef toch:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis
Als insinuaties ergens letterlijk terug te vinden waren hielden ze natuurlijk op insinuaties te zijn.
Citaat:
Omdat ze vroeger een veroordeling wegens drugsdelicten heeft opgelopen? U bent echt wel een voorvecht(st)er van de rechtstaat, hè.
u schreef toch:
soms omdat ik vind dat de persoon in kwestie het verdient om zeer oud te worden met het besef van wat hij/zij gedaan heeft en eventuele wroeging daarover. In sommige gevallen ben ik dan ook voorstander van een levenslange gevangenisstraf zonder mogelijkheid om vervroegd vrij te komen

Citaat:
Clottemans? Wat komt die hier ineens doen?
U schreef toch:

Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 4 februari 2011 om 13:49.
Oud 4 februari 2011, 13:55   #33
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
jij schreef toch:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis

u schreef toch:
soms omdat ik vind dat de persoon in kwestie het verdient om zeer oud te worden met het besef van wat hij/zij gedaan heeft en eventuele wroeging daarover. In sommige gevallen ben ik dan ook voorstander van een levenslange gevangenisstraf zonder mogelijkheid om vervroegd vrij te komen

U schreef toch:
Ja. En?
Oud 4 februari 2011, 13:56   #34
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja. En?
blij dat je het begrepen hebt.
Oud 4 februari 2011, 14:00   #35
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
blij dat je het begrepen hebt.
Ik wel.
Oud 4 februari 2011, 14:09   #36
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wel.
ge ziet, met een beetje geduld geraak je er wel! Niet opgeven in het vervolg hoor!
Oud 4 februari 2011, 14:11   #37
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
ge ziet, met een beetje geduld geraak je er wel! Niet opgeven in het vervolg hoor!
Opgeven? Wilt ge dat ik wacht tot ge ook mee zijt of mag ik al verder gaan?
Oud 4 februari 2011, 14:21   #38
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Opgeven? Wilt ge dat ik wacht tot ge ook mee zijt of mag ik al verder gaan?
ik heb de openingspost geplaatst. IK ben er al lang.
Oud 4 februari 2011, 14:24   #39
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
ik heb de openingspost geplaatst. IK ben er al lang.
Dan zijn we niet op dezelfde plaats. Maar dat was al duidelijk.
Oud 4 februari 2011, 14:41   #40
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan zijn we niet op dezelfde plaats. Maar dat was al duidelijk.
maar waar haalt ge het toch dat ik ooit bij jou wou zijn? Opletten met zulke gedachten hoor! staat zoooo belachelijk soms.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be