Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 februari 2011, 14:25   #21
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nidstang Bekijk bericht
Interessant.

Moslims moeten allemaal als individu gezien worden. Anders ben je al gauw een islamofoob of zoiets. Maar Cameron, zijn partij en de mensen die daar op stemmen, die mag je wel gewoon als een groep wegzetten. Beetje hypocriet, nietwaar?

En wat denk je Wisord; zouden er over andere partijen niet ook van zulke lijstje met "bewijzen" gemaakt kunnen worden?

Hier werden waarden en normen aangehaald .., kan je bij dit punt blijven AUB.
In post 12 zijn er wel een paar zaken tegenstrijdg met de drie puntjes van Alice. Lees daarvoor post 12 nog eens ... http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=12
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2011, 14:32   #22
Nidstang
Lokaal Raadslid

Nidstang's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
In post 12 zijn er wel een paar zaken tegenstrijdg met de drie puntjes van Alice. Lees daarvoor post 12 nog eens ... http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=12
Mijn reactie ging niet over normen en waarden aanhalen, maar over de manier waarop jij hier mensen als groep wegzet. Als anderen dat doen bij bv moslims dan ben jij de eerste om "islamofobie" en "racisme" te gaan krijsen. Ik vind dat hypocriet gedrag, meten met 2 maten en een dubbele standaard hanteren. Of moet ik nou heel hard "Tory-fobie" gaan roepen?
Oud 5 februari 2011, 14:34   #23
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn reactie ging niet over normen en waarden aanhalen, maar over de manier waarop jij hier mensen als groep wegzet. Als anderen dat doen bij bv moslims dan ben jij de eerste om "islamofobie" en "racisme" te gaan krijsen. Ik vind dat hypocriet gedrag, meten met 2 maten en een dubbele standaard hanteren. Of moet ik nou heel hard "Tory-fobie" gaan roepen?

Calimero gezever Nid, dat doe ik niet Ik haalde punten aan die tegenstrijdig zijn met de drie waarden die hier neergeschreven werden. Blijf OT aub.
Oud 5 februari 2011, 14:47   #24
Nidstang
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Calimero gezever Nid, dat doe ik niet Ik haalde punten aan die tegenstrijdig zijn met de drie waarden die hier neergeschreven werden. Blijf OT aub.
Als dit volgens jou Calimerogezever is dan is dat lijstje van jou ook Calimerogezever.
En ik ben heel erg ontopic hoor. Want het gaat hier om westerse waarden en 1 van die waarden is eerlijkheid. Een andere westerse waarde is dat men vrij kan zeggen wat je denkt. En dat is precies wat ik hier doe.
Oud 5 februari 2011, 14:55   #25
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Als dit volgens jou Calimerogezever is dan is dat lijstje van jou ook Calimerogezever.

OMG.... daar valt niets tegen in te brengen , stuur een brief naar de britse pers en vertel hen dat het lijstje Calimero gezever is.
Oud 5 februari 2011, 14:59   #26
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
En ik ben heel erg ontopic hoor. Want het gaat hier om westerse waarden en 1 van die waarden is eerlijkheid. Een andere westerse waarde is dat men vrij kan zeggen wat je denkt. En dat is precies wat ik hier doe.

Dat doe ik ook, net daarom dat ik die lijst aanhaalde ... over westerse waarden beginnen en ze zelf ovetreden is dat eerlijk ?
Oud 5 februari 2011, 15:02   #27
Nidstang
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
OMG.... daar valt niets tegen in te brengen , stuur een brief naar de britse pers en vertel hen dat het lijstje Calimero gezever is.
Nee, ik zeg het tegen jou omdat jij dit als "argument" en "bewijs" aanhaalt.

Heb je hier nog een antwoord op trouwens: En wat denk je Wisord; zouden er over andere partijen niet ook van zulke lijstje met "bewijzen" gemaakt kunnen worden?
Oud 5 februari 2011, 15:25   #28
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn puntjes, hé! Niet die van Alice. Gelieve te stoppen met ons moedwillig door elkaar te halen. Ik ben dat meer dan beu.
Oud 5 februari 2011, 15:31   #29
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

De westerese waarden moeten alleen maar gelden en gepromoot worden in het westen.

Wat ze in het midden-oosten, Afrika en Azië doen is mijn probleem niet.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2011, 15:34   #30
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Mijn puntjes, hé! Niet die van Alice. Gelieve te stoppen met ons moedwillig door elkaar te halen. Ik ben dat meer dan beu.
Misschien moeten we dit getreiter toch eens melden bij de moderatie Marie? Wanneer we dit samen doen zal het wel snel duidelijk blijken hoe moedwillig dat getreiter is; valt het je ook op dat Wisord bewust post 6 negeert?
Nochtans een essentiele vraag in de discussie!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2011, 15:38   #31
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Racist en sexist 1ste klas, wie die eikel en zijn aanhang als voorbeeld neemt is echt wel een paar vijzen kwijt. Ik kan hier paginas vol over posten.
Ja er staan wel lelijke dingen in die lijst maar zeg, neem nu dit:

January 28: Nottinghamshire Tory councillor David Taylor is criticised for hanging a topless calendar in his office.
Hebt u er problemen mee dat die daar een onnozel kalendertje hangt? Hoeveel mannen doen dat niet? A propos, ik heb ooit een kalender van sexy mannelijke fotomodellen in het bureau gehangen toen ik nog werkte.

April 30: A Conservative councillor in Essex, Chris Walker, apologises for saying British women should walk nude in the street to make Islamic men commit suicide because their religion forbids them from seeing any naked woman other than their wife.
Gemeen om te wensen dat mensen zich zelfmoorden maar de oorzaak die hij daarvoor wil gebruiken vind ik toch een beetje grappig. Voor een tekenaar met een beetje gevoel voor humor moet dit een machtig onderwerp zijn!

October 15: A former Mayor of Brent, councillor Bertha Joseph, is suspended after taking money intended for a charity ball and spending it on clothes.
Als het gaat om geld versmossen dat niet van hen is, dan kan de linkse kant maar beter zwijgen. Fraude, geldschandalen, er is een periode geweest dat het één na het andere aan het licht kwam.
Oud 5 februari 2011, 15:39   #32
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Misschien moeten we dit getreiter toch eens melden bij de moderatie Marie? Wanneer we dit samen doen zal het wel snel duidelijk blijken hoe moedwillig dat getreiter is; valt het je ook op dat Wisord bewust post 6 negeert?
Nochtans een essentiele vraag in de discussie!
Inderdaad.
Oud 5 februari 2011, 15:40   #33
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Ja, als zelfs David Cameron het al zegt ...
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2011, 15:41   #34
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
October 15: A former Mayor of Brent, councillor Bertha Joseph, is suspended after taking money intended for a charity ball and spending it on clothes.
Als het gaat om geld versmossen dat niet van hen is, dan kan de linkse kant maar beter zwijgen. Fraude, geldschandalen, er is een periode geweest dat het één na het andere aan het licht kwam.
nog nooit van de PS gehoord zeker?
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2011, 16:14   #35
Serenity
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
In "kapitalistische kringen" van rijke "wereldburgers" meent men nooit dat de "multiculturele samenleving" mislukt is. Geld stinkt niet.

zet echter "arme mensen" in slums samen en laat ze trachten de eindjes aan enlkaar te knopen op een benedenmaats inkomen - stoot hun kinderen uit de schoolsystemen of verlaag het niveau van hun onderwijs en ja : je merkt dadelijk dat de "multiculturele samenleving" een mislukking is.

Hier is de klassieke uitspraak van "Godsdienst is opium voor het volk" zeer van toepassing, alhoewel men dan zeer vlug naar "echte" drugs grijpt...
Volmondig mee eens.
Serenity is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2011, 16:18   #36
Serenity
Banneling

Standaard

Ik heb een vraagje voor wisord. Ik begrijp je niet. Het ene moment schrijf je goede standpunten. Dan begin je ruzie te maken. Spijtig hoor.
Oud 5 februari 2011, 16:21   #37
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serenity Bekijk bericht
Ik heb een vraagje voor wisord. Ik begrijp je niet. Het ene moment schrijf je goede standpunten. Dan begin je ruzie te maken. Spijtig hoor.

Hoezo ruzie maken ?
Oud 5 februari 2011, 16:22   #38
Serenity
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
En dan nu inhoudelijk reageren op de stelling?
Of is ze u niet duidelijk; vat even voor je samen; door Westerse waarden voorop te stellen in Europa bevorder je integratie en zorg je voor onderlinge samenhang in diversiteit; wat denkt u, zou dat juist kunnen zijn?
Of begin je nu over het kapitalisme?
Wisord kun je even antwoorden en hierover een DUIDELIJKE MENING geven?
Ik ben het alvast eens. Alhoewel kapitalisme niet mag onderschat worden. Armoede en getto politiek bieden extremistische religieuzen kansen.
Oud 5 februari 2011, 16:24   #39
Serenity
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoezo ruzie maken ?
Lees eens rustig al je posts. Ik wil verder ingaan op kapitalisme en armoede.
Oud 5 februari 2011, 16:30   #40
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Serenity Bekijk bericht
Lees eens rustig al je posts. Ik wil verder ingaan op kapitalisme en armoede.

Dat zijn er wel veel hoor..., . Kan je wat duidelijker zijn als ik ergens een fout heb gemaakt wil ik dat gerust toegeven.

Ivm kapitalisme en armoede heb ik oa een draad gemaakt in maatschapij en samenleving hier de link. http://forum.politics.be/showthread....e+rijke+tisten
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be