![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
trouwens, de Turken waarover ik het heb, doen wel mee aan de Ramadan, maar ook niet altijd even fanatiek hoor. Uiteraard geven ze een hand aan de vrouwen, ik ken geen enkele moslim hier in de buurt die dat niet doet. Mekka? nog nooit geweest. potske?? zot zeker! soepjurk?? veel verschil met de kleren van anderen zie ik niet hoor, behalve die hoofddoek. Uiteraard vaak namaak van Turkije, dat zal wel. en van aparte zwemuren heb ik nog niet gehoord. het beeld dat jij hebt van moslims, dat is ongelooflijk, dat herken ik totaal niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en uiteraard zitten er daar ook bij die je liever niet in je club hebt. en uiteraard heb je er ook die zeer moeilijk Nederlands spreken en waarmee het dus moeilijk communiceren is.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 7 februari 2011 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Gouverneur
|
![]() Chinezen hier proberen ook hun eigen cultuur te behouden en over te brengen (chinese restaurants etc). Zij gaan ook veel in groep onderling optrekken. Echter willen zij hun cultuur niet opleggen maar uit de onze te leren en daar zit het verschil. Ze hebben niets liever dan dat je hun cultuur leuk vind en apprecieert en zullen je zo in de watten leggen dat je automatisch die appreciatie krijgt. Waar andere culturen zeggen, jullie MOETEN onze cultuur aanvaarden zullen zij vragen WIL je onze cultuur alsjeblieft eens proberen en zeggen wat je er van vind. Als je dan zegt dat het lekker/mooi/interessant is voelen ze zich de koning te rijk. Verder is het laatste wat ze willen om voor overlast te zorgen zodat je misschien slecht over hun zou spreken.
Laatst gewijzigd door Bollywood : 7 februari 2011 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mulitnationals delen we zelf wel uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige waar ik al eens last van heb, zijn Vlamingen. Dzjuë zeg, wat voor grote muilige oetlullen zijn dat soms!
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 7 februari 2011 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik ken er ook van die.
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk alleen van hun anti-Vlaams racisme, zoals dat wordt beleden door mensen als Louis & Charles Michel (de bloeddiamantairs) of Michael Freilich (de hoofdredacteur van het Joodse agitprop-blaadje "Joods Actueel"). Maar er zitten natuurlijk overal rotte appels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=aPzku ![]() http://www.youtube.com/watch?v=b_f5mCLr0wQ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. omdat zij niet zo talrijk zijn 2. omdat zij zich met bepaalde vormen van criminaliteit bezighouden die weinig zichtbaar zijn (ra ra ra, mensensmokkel, afpersing?) 3. omdat er een zwijgplicht bestaat binnen hun gemeenschap, waardoor de criminele feiten niet tot Justitie geraken. Misschien denken wij dat wij er gene last mee hebben omdat wij daar geen aandacht aan besteden. Nederland heeft dit wél gedaan, en het beeld is onmiddellijk ietsjes anders... Allé, een hint(je) http://www.bndestem.nl/algemeen/binn...en-vaak-af.ece http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article1819302.ece
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |