![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier het volledige filmpje
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...html#reactions Hij vraagt aan heel de Belgische bevolking zich te bekeren tot iSSlam. Hij is vergevingsgezind. Ware moslims zoals hij zijn toch zulk een brave mensen.
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, zotten. Eigenlijk moeten dergelijke ziekelijke individuen opgesloten worden. Ik weet niet hoe het nu het geval is, maar vroeger zaten er in Geel en in Mortsel een hele hoop gekken opgesloten die er veel minder erg aan toe waren. Nu mag iedere criminele zot vrij lopen zolang hij zijn kwaal maar dekt onder de mantel van een of ander geloof.
Ik denk eerder dat, als er al een Allah bestaat, hij dat soort uilskuikens gestraft heeft door ze met zo ontzettend weinig verstand de wereld in te sturen. Laatst gewijzigd door Garry : 9 februari 2011 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden ze ingaan tegen hun medestrijders tegen het VB.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Even zonder zever, die organisatie is er een van Vlaamse bekeerlingen. Een bende hypocrieten volgens S4B. Slimme mensen natuurlijk ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 9 februari 2011 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Al kan ik begrijpen dat de geviseerde politici (ik vraag mij ook af wat BDW daartussen komt doen...) dit echt niet leuk vinden. Maar niks belet hen om klacht in te dienen. Ik vind het vooral vreselijk voor de kindjes van MRM die zulke gewetenloze individuen op het graf van hun mama zien dansen. Veel kan je er niet tegen doen (vrijheid van meningsuiting, hé...), behalve uw totale afkeer tonen. Bij deze ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 9 februari 2011 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat gaat hij doen denkt hij? In een zak de grond in bij de pieren en afgelopen. Denken die rondwandelende voddepoepen nu echt dat ze, om naar de hemel te mogen gaan, hier moeten rondlopen ingewikkeld in een Foulards. Zalig zijn de armen van geest. Laatst gewijzigd door Garry : 9 februari 2011 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit was te verwachten van Sharia4Belgium.
Het zegt zeer veel over de islam en de houding naar ongelovigen toe. Die mensen passen enkel de koran toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() De houding van het Westen (of althans de geïndoctrineerde meerderheid) ivm zulk krapuul is toch wel zeer ambigu.
In het drama van de tweede wereldoorlog heeft gans de wereld verenigd vijf lange en dodelijke jaren alle zeilen moeten bijzetten om het nazikrapuul uit zijn hol te gaan branden. Tientallen miljoenen doden was de prijs om die verwerpelijke ideologie aan de wortel uit te roeien. Nu de oude en overlevende tweelingbroer van deze ideologie het westen bedreigt spreekt men in hemeltergende lafheid over goede nazi's en slechte nazi's uit angst de strijd tegen deze perfide en mensonterende ideologie aan te gaan... "Maar er zijn zoveel goede nazi's meneer die heel vredelievend zijn...dezen zijn slechts de extremistische enkelingen..." Man man man...je moet geen Nostradamus zijn om te zien wat er de voldende generaties gaat gebeuren...en weer zal het onze politiek van apeasement zijn die de oorzaak van de volgende holocaust is...gaan de westerse normen en waarden het ook deze keer halen?
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() 'jullie afgod is dood.....zie je nu wel ? .....'
Eh....voor zo ver ik weet is zijnen afgod ook al een poosje dood hoor. Wat een verschrikkelijke eikels. Oppakken wegens het vormen van een prive militie ? Of wordt hier wéér eens met twee maten en twee gewichten gewerkt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor anderen is het dan weer een boek vol liefde. Misschien moeten ze dat ding eindelijk eens opnieuw schrijven. Ditmaal in niet anders te interpreteren, normale zinnen. Dan kunnen dit soort kloothommels geen reden meer bedenken om dit soort debiele uitspraken te doen. Aan alle goedmenende moslims : sorry. Het werd mij eventjes te veel.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President