![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mochte twijfelen, ik heb het over de woorden manipuleren en zeveraar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Zo denk ik er ook over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Ik heb trouwens hierboven willen uitleggen dat dat, na zovele jaren, echt deugd doet.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Fieseler;5303850]
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vent is niet te filmen. Draait wat visie's en eisen betreft als een haan op de kerktoren van één of ander dorp. BDW is een faze, binnenkort zijn we daar weer aan voorbij. Dan blijft alleen Morpheus over met zijn 2 pillen. Laatst gewijzigd door Henri1 : 15 februari 2011 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was een prachtige speech!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er was geen politieke bijeenkomst,er was wel een begrafenis,van een politica,waar veel andere politici aanwezig waren....
Jammer dat gesuggereerd wordt dat daar persé politieke spelletjes achter schuilen,jammer dat in sommige perscenakels daar meer achter gezocht wordt. Het zou amper voorstelbaar zijn dat daar niemand uit de politiek,meer bepaald de Antwerpse politiek zou zijn,tegenstanders of niet.... En ja,Meneer Van Hecke heeft zich een grote meneer getoond....mag dat niet vastgesteld?,mag dat niet gezegd?... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Héél raar, maar VB'er Van Hecke kan ik sympathie voelen omdat hij zich bovenal menselijk opstelt. Wat niet wil zeggen dat ik ooit voor de man zou stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk Anna, in de kranten, allehande media en fora, nooit heb ik meer zien zeveren en onzin vertellen als in de laatste week. Onzin over de achtergronden van de ganse zaak, veelal door mensen die er geen jota verstand van hebben. En denk maar niet dat ik geen medelijden heb met diep menselijk leed. In mijn omgeving zie ik een dame van 33 jaar met kindje van 5 jaar in alle stilte elke dag meer aftakelen. Haar man nam familiaal verlof om de palliatieve zorg te geven. Hij veroorlooft zich om (enkel) op zondagmorgen met zijn kindje een uurtje op café te gaan om zijn hart te luchten. Even triest, maar anoniem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() Wat zijn jullie een bende dramaqueens.
FVH een grote meneer? Het enige dat hij gedaan heeft is de kist van zijn dode vrouw gedragen. Dan lopen er veel grote meneren rond en hoeven we FVH als dusdanig niet expliciet zo aan te merken. BDW heeft op zijn beurt gewoon een beetje staan bleiten tijdens een speech op een begrafenis. Dat is ook niet zo uitzonderlijk medunkt. Als mensen maar iets kunnen vinden om bepaalde politici op te hemelen hé. Amai. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een grote meneer? Sinds wanneer is men in al Vlaanderen al een grote meneer als men met iemand trouwt waarmee men al lang een relatie heeft en verantwoordelijkheid neemt voor de opvoeding van de kinder. Dit is gelukkig de normaalste zaak ter wereld me dunkt. Sinds wanneer wordt men gebombardeerd tot de Maegd van Vlaenderen omdat men vecht tegen kanker? Stap een willekeurig ziekenhuis binnen en u zal er telkens een dozijn Morels aantrefffen. Uiteraard is de ziekte en dood van Morel een tragisch verhaal maar de aandacht ervoor neemt gewoon waanzinnige properties aan. En waarom? Omdat HLN en Dag Allemaal er mee kunnen verkopen. Heel het lijden en begrafenis van Morel is één langerekte en georganiseerde afrekening op Dewinter (en VB). Iedereen weet het maar niemand durft het nog te zeggen in de Vlaamse emocratie met de heersende BV cultus. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 15 februari 2011 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien heeft die begrafenis, hoe pervers ook, bijgedragen tot bruggenbouw binnen het Vlaams-nationale kamp (N-VA enerzijds en de (ex-)VB'ers rond Vanhecke, Van Overmeire,...). En als dit al zo zou zijn, dan ben ik er quasi van overtuigd dat wijlen M-R Morel er nog fier op zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot Elio die zondag 13/02 in Bergen meestapte in de optocht ter herinnering aan dat treinongeval 1 jaar geleden. NMBS en aanverwanten, altijd al een rood bastion geweest. Door hun laksheid en zakkenvullerij is dat ongeval gebeurd. Ik zou mij schamen daar als voorzitter van de roden in mee te lopen. Ze hadden dat "ventje" moeten opknopen!
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Het gaat hem om veel meer dan het eenvoudige beeldje dat u schetst, en dat zeg ik als ex-VB'er. Vanhecke heeft een gebaar gesteld als "BV" door de meest verregaande opofferingen te tonen ten aanzien van een doodzieke partner. dat dit door de media uitgemolken is, volledig mee eens. Maar ook zonder die media-aandacht zou hij dit gedaan hebben. Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() het is ver gekomen met heel deze emo politiek
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.vandaag.be/binnenland/598...-de-wever.html lijkt wel of hij in de voetstappen treed van berlusconi
![]() |