![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Akkersloot: dat is absoluut niet waar. Ik vind het goed dat er over de Islam gediscussiëerd wordt (jaja, dat is een andere topic bla bla) en met Stevaert-uitspraken als 'Een foulareke heeft nog nooit iemand kwaad gedaan' ben ik ook helemaal niet gediend. Dat sommige moslim-meisjes niet meer willen meedoen tijdens de turnles of dat de leraar biologie constant belachelijk wordt gemaakt omdat hij dingen zegt die niet met de godsdienst stroken, is heel bedenkelijk. Er moeten inderdaad eens wat vraagtekens geplaatst worden bij het toenemende fundamentalisme bij veel moslimjongeren. Maar er moet een constructief debat worden gevoerd en er moeten constructieve oplossingen oplossingen komen. En in dit bebat moeten de betrokkenen ook hun stem hebben. Dit klinkt inderdaad nogal duur, maar uiteindelijk biedt dit de enige goede oplossing.
Uiteraard is brand stichten op een bouwwerf van een moskee of alle Marrokanen in zee dumpen (dat stond hier ergens te lezen op dit forum) een veel gemakkelijkere oplossing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=16466 (een eventuele reactie daarop a.ub. in het betreffende topic) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het standaard VB-antwoord dat ik hier een paar posts onder verwacht : Jij discrimineert de 800.000 Vlaams Blok stemmers, jij linkse multicullende staatsgevaarlijke relativistische collaborateur met het Belgische regime... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Fanatieke 'antifascisten' zijn ook fascisten, vooral als zij iedere andersdenkende als 'fascist' gaan bestempelen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() [size=6]geen haatdragende of bedreigende berichten !!![/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Attiladehun: ik wil best toegeven dat ik er wat hard tegenaan ging, maar als ik dan het berichtje van Darwin hier lees, dan weet ik weer waarom ik dit schreef.
De ware aard van de extreem-rechtse medemens komt hier weermaals naar boven: alleen zijn idee is gerechtvaardigd en met de rest moet maar 'afgerekend' worden. Voor ik ooit op dit forum keek, vond ik dat mensen als Etienne Vandermeersch (om maar iemand te noemen) erg ver ging om Blokkers met Nazi's te vergelijken: maar hier wordt waarempel de daad bij het woord gevoegd. Je zou niet misstaan is een SS-uniform Darwin. Zieligaard! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() [size=6]geen persoonlijke aanvallen[/size]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met alle respect voor jouw persoon moet ik zelf toegeven dat ik de meeste van de extreem-rechtse vuilstorters op dit forum nogal zeer asociale, hatelijke, gevaarlijke en compleet geschifte individuën vindt. Jij bent eigenlijk 1 van de weinige uitzonderingen. Met jouw kan ik tenminste nog een constructieve discussie voeren (allee meestal toch ![]() Trouwens ik ben helemaal niet veralgemenend, dehumaniserend en fascistisch. Zij wel. Ik veronderstel dat je wel weet over welke leden ik het vooral heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou verder ook niet op kunnen maken hoe jij uit die posts zou weten dat ik een Vlaams Blokker ben. Als jij ook meer dan 200 posts heb staat bij jouw usernaam ook "partijlid" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() Kom Akkersloot, serieus blijven hè. Straks ga je nog beweren dat je voor Groen! stemt. En ik wil nog aannemen dat je geen Blokker bent, maar je legt de wanna-be nazi's op dit forum anders wel geen strobreed in de weg. Bovendien is het topic waar je hierboven naar verwijst, uiterst dom en Islamofoob. Ik sluit mij volledig aan bij wat headinajar daar heeft gepost.
Wat onze Moslim-Islamiet discussie betreft. Mijn vorige uitleg was niet de juiste, maar er is wel degelijk een groot verschil. (alhoewel het er jullie natuurlijk om gaat om dat verschil te minimaliseren) Een Moslim is een gelovige, een aanhanger van de godsdienst Islam. Welnu: een Islamiet is iemand die deze godsdienst toepast op politiek. Deze term duikt tegenwoordig vaak op in de actualiteit als het gaat over Moslims die er extreme maatschappelijke opvattingen op nahouden. b.v. de immam met zijn haak die in Londen is opgepakt, dat is een Islamiet. De rebellen die in Sudan de Sharia willen invoeren, dat zijn Islamieten. Een doorsnee Antwerpse Marrokaan of Turk (dikwijls dan nog Belgen van Marrokaanse afkomst, maar kom) die af en toe eens naar de moskee gaat, en die dus gelovig is, is géén Islamiet. Om dit te bewijzen verwijs ik je graag naar dit topic: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=16446 Dit is weer maar eens een voorbeeld van de zoveelste groffe veralgemening waar het extreem-rechtse volkje een patent op heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() en waarom zouden wij een verschil moeten maken tussen 'moslims' en 'islamieten' terwijl zij nog niet eens een verschil maken tussen katholieke italianen, orthodoxe tsjechen en joodse amerikanen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() Als je het inderdaad hebt over extremistische Moslims, dan heb je een punt Mitgard. Die doen nl. net wat jullie doen: iedereen die tegen hen is op een hoop keren. 'Extremes touch each other'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De ziekelijke racistische randdebiel Ben heeft wéér ze'n weg naar dit forum gevonden om ze'n frustraties af te reageren. Wannéér gaat men zulke figuren nu eindelijk eens een definitieve ban geven met die tot geweld aanzettende taal. ik begrijp in ieder geval de blauwe knop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() Whahahahahahaha
![]() Scheer weg naar Pakistan, Iran, Syrië, Noord-Korea of Havana joh!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() Vlaams Blok vermoord????
Democratie aan het koord!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Timmeke als jou land ineens overspoeld wordt met Italiaanse en Duitse nazi-fascist immigranten zou jij dan ook niet zeggen "niet-allochtone nazi-fascisten de stad uit". Graag antwoord ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat het voor "Hollanders" soms moeilijk is om eens te leren lezen en vooral te begrijpen maar iemand feliciteren omdat hij een "criminele daad" heeft verricht is aanzetten tot geweld en dat is wat Ben Patriot sinds zijn komst hier duidelijk mee bezig is. Als u niet kunt leven met de forumwetten hier verhuis dan terug naar een Nederlands forum om jullie troep neer te pennen. Hier zitten beschaafde mensen van een hoger niveau.... ![]() P.S. And by the way ik ben géén islamofiel de vlag in men avatar zou toch duidelijk moeten zijn niet??? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat is juist de kern van het probleem. We worden helemaal NIET overspoeld door 'Islamieten'. De Moslims zijn gewoon weer de nieuwe zondebok van extreem-rechts. Dat xenofobe gedachtengoed is echt zeer triestig Akkersloot. Als ik in in alle posts van heel jullie extreem-rechtse kliek de woorden 'Islamiet', 'Moslim' of 'Islamterreur' verander voor 'Zionist', 'Jood'of 'Joods gevaar' dan krijg ik echt een zeer beklijvend gevoel. We weten allemaal hoe dat de vorige keer geëindigd is. |
||
![]() |
![]() |