![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Ge herhaalt oeverloos hetzelfde. En als het bij u goed pikt, dan hebt ge het altijd over het 'zuur zijn' van anderen. Uw liedje wordt wel wat afgezaagd. Probeer eens iets anders en wees wat inventief.
Laatst gewijzigd door system : 17 februari 2011 om 10:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Face it: jullie kunnen ondanks alle druk en truuken zelfs geen regering meer gevormd krijgen. We doen er nog eens 249 dagen bij!
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop met zeuren en kom meevieren!
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit komt op mijn facebook ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Limburg feesten ze om heugelijke dingen, niet om schandelijke toestanden. Laatst gewijzigd door system : 17 februari 2011 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Bartiorix Dewever en Carolina GenNEUS vieren vanavond mee feest om wereldrecord. Gennez (GenNEUS -haar echte Vlaamse naam) kreeg op haar secretariaat een optreden van de Drakenburgerskoor Zet je luidsprekers aan http://www.youtube.com/watch?v=9-4gi8VvoI8 Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 17 februari 2011 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() U hebt niets verjaagd. De oude regering zit er nog altijd. En de nieuwe komt er niet ondermeer door het leugenachtig, onbekwaam, en onverantwoord optreden van uw vetbetaalde pseudo-god en zijn waalse evenbeeld, de ijdeltuit di Rupo.
Laatst gewijzigd door system : 17 februari 2011 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ga dan (als ik nog in staat ben om op een stoel te staan zal ik dat zeker niet laten) dat tekstje doen in de trant van dat onnozel subsidieacteurke daar...hoe noemt hem verdorie weer...Tom van Dijck of zoiets... Vind u dat goed of neemt u auteursrechten?
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 17 februari 2011 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De waarheid komt uit een kindermond: http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...14365/1.965251 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu ga ik feesten op de onregeerbaarheid van België. ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 17 februari 2011 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan heeft De Wever weinig reden tot feesten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() [quote=system;5308243]Dat iemand die men bij de portomonee neemt geheel anders begint te piepen, lijkt mij volstrekt normaal : het moet ongetwijfeld erg pijnlijk zijn. Di Rupo bijvoorbeeld heeft nu nog een echt mannelijk stemgeluid, maar als hij ooit eens door één of andere snoodaard bij de portomonee wordt genomen, zal hij zijn toneel verder in falsetto moeten opvoeren. Ik mag er niet aan denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is natuurlijk hetzelfde als wat ik uw Olijke Bart gaf op zijn rapport: een dikke 0 /10. Een dikke 0 is en blijft een dikke 0 op het rapport van Calimero Bart, die vandaag alweer aan zelfbeklag aan het doen was op TV. Laatst gewijzigd door system : 17 februari 2011 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() een typische reactie van de radeloze belgisten. A propos werden de onderzoeken naar Dutroux kindermisbruik niet gestopt toen de berre en zijn omgeving in het beeld kwamen?
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 18 februari 2011 om 06:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maaskantse frustraties.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |