Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 februari 2011, 10:07   #21
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Ach, ach, ach... de druiven zijn zooooo zuur voor de Belgicisten. Kop op, System, vanavond vieren we grooooot feest. Kom je mee aftellen bij Sint-Jacobs?
Ge herhaalt oeverloos hetzelfde. En als het bij u goed pikt, dan hebt ge het altijd over het 'zuur zijn' van anderen. Uw liedje wordt wel wat afgezaagd. Probeer eens iets anders en wees wat inventief.

Laatst gewijzigd door system : 17 februari 2011 om 10:08.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 10:38   #22
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Een goeie friet met mayonnaise of pickels, samen met een frisse schuimende pint bier zal ook wel goed zijn zeker? Pas op, als ge een servola erbij wilt, mij niet gelaten.
De Belgische zattemansrevolutie in actie...

Face it: jullie kunnen ondanks alle druk en truuken zelfs geen regering meer gevormd krijgen. We doen er nog eens 249 dagen bij!
Oud 17 februari 2011, 10:39   #23
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge herhaalt oeverloos hetzelfde. En als het bij u goed pikt, dan hebt ge het altijd over het 'zuur zijn' van anderen. Uw liedje wordt wel wat afgezaagd. Probeer eens iets anders en wees wat inventief.
Het is vanavond féést, kent ge dat niet in Limburg?

Stop met zeuren en kom meevieren!
Oud 17 februari 2011, 11:48   #24
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
En wij zijn nog steeds de dappersten
Niemand durft wat wij durven - zoveel dagen zonder regering zitten ( en het is nog niet ten einde - Beter een deftig werelrecord als geen.
Dit werd enkele duizenden jaren dus goed ingeschat
Bartje, de -achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter-achter kleinzoon van Ambiorix de Drakeneter houdt de familie traditie in de vaandel, alleen is het nu een drakenBURGER geworden.

Hoofdstuk uit een geschiedkundig boek van de jaren 2525

Ambiorix-Bartolomeus Dewever
Vlaamseleider die in 2010 na Christus in opstand kwam tegen de Walen.

Ambiorix-Bartolomeus Dewever was voorzitter van de NVA, een Vlaamse volksstam die leefde tussen Schelde en Maas. In '2007 bevrijdde Leterme hen van het juk van de Belgische staat. Na een mislukte verkiezingsoogst in 2010 na Chr. ontstond er spanning tussen de Vlamingen en hun CDéV 'bevrijders'. Albert 2 liet de Vlaamse leider Dewinter vermoorden. De NVA, een stam uit de Vlaamse valleien, achtten de tijd rijp voor een grootschalige Vlaamse opstand. Ze wilden Bartolomeus Dewever inzetten als bliksemafleider. Op een nacht viel de Liberalenkoning De Croo het Vlaamse stopcontactenkwartier van het Brussels gewest aan. Die aanval mislukte, althans, zo leek het toch. Achteraf bleek het opgezet spel. De kampoversten, Bartolomeus Dewever en Bourgois De Magere, vroegen De Croo wat hem bezielde. Waarom viel hij hen aan? Ze waren toch vrienden? Trouwens, wat kon hij met zijn beperkte zetels uitrichten tegen de Waalse overmacht? De Croo antwoordde listig dat hij niet anders kon dan aanvallen, omdat hij zich verplicht voelde mee te werken aan het Belgisch plan voor een grootscheepse verandering. De parlementairen dankten De Croo voor de waarschuwing, en besloten veiligheidshalve zich aan te sluiten bij andere Vlaamse partijen in de buurt. Ze braken hun tenten op en vertrokken (met dank aan Fedasiel). Onderweg, in een smalle vallei, lokte Di Rupo hen in de val. Hij viel aan, en zijn guerrillatechnieken bezorgden de Vlamingen de grootste nederlaag uit heel de 'Forza Flandria', de Belgische Oorlog. Nadien organiseerde Dewever met de CD&V, de Atuatukers en de Menapiërs uit Borgerout een raid op een ander Waalse partij in de Maasvallei. Julius Reynders zon op wraak tegen de 'Les Flamands', zoals hij de Vlaamse volksstammen in Noord-Belgie noemde. De wraak van Reynders was uitermate bloedig. Sommige geschiedkundigen vergelijken het met een genocide. Het land werd verwoest, vrouwen en kinderen werden als oorlogsbuit meegenomen. Eén van de weinige Vlamingen die aan de wurgdood ontsnapte, was Bartolomeus Dewever. Hij trok de Schelde over en zocht een veilig onderkomen bij de Hollanders.
Later werd hij grootleverancier in curryworsten en had een keten van frituren over gans Hollandland
Zalig
Dit komt op mijn facebook
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 12:16   #25
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is vanavond féést, kent ge dat niet in Limburg?

Stop met zeuren en kom meevieren!
Feest?? Weinig om te feesten als ge het mij vraagt. Eerder om zich te schamen zo lamlendige vetbetaalde nietsnutters te hebben als onze politici. En dat is al heel wat anders dan te moeten feesten.

In Limburg feesten ze om heugelijke dingen, niet om schandelijke toestanden.

Laatst gewijzigd door system : 17 februari 2011 om 12:17.
Oud 17 februari 2011, 12:41   #26
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Feest?? Weinig om te feesten als ge het mij vraagt. Eerder om zich te schamen zo lamlendige vetbetaalde nietsnutters te hebben als onze politici. En dat is al heel wat anders dan te moeten feesten.

Het is toch heugelijk dat we nu eens niet plat op de buik moeten gaan ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 12:43   #27
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Bartiorix Dewever en Carolina GenNEUS vieren vanavond mee feest om wereldrecord.

Gennez (GenNEUS -haar echte Vlaamse naam) kreeg op haar secretariaat een optreden van de Drakenburgerskoor

Zet je luidsprekers aan
http://www.youtube.com/watch?v=9-4gi8VvoI8

Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 17 februari 2011 om 12:56.
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 13:01   #28
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

De niet-vorming van een Belgische regering is een heuglijke gebeurtenis. Jij wil zoals de Tunesiërs en de Egyptenaren de regering verjagen, maar we hébben ze al verjaagd. En we willen geen nieuwe meer.
Oud 17 februari 2011, 13:17   #29
system
Banneling

Standaard

Citaat:
De niet-vorming van een Belgische regering is een heuglijke gebeurtenis. Jij wil zoals de Tunesiërs en de Egyptenaren de regering verjagen, maar we hébben ze al verjaagd. En we willen geen nieuwe meer.
U hebt niets verjaagd. De oude regering zit er nog altijd. En de nieuwe komt er niet ondermeer door het leugenachtig, onbekwaam, en onverantwoord optreden van uw vetbetaalde pseudo-god en zijn waalse evenbeeld, de ijdeltuit di Rupo.

Laatst gewijzigd door system : 17 februari 2011 om 13:20.
Oud 17 februari 2011, 14:40   #30
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Syske...als ik straks een neutje te veel op heb tijdens ons feestje mag ik uw tekstje hierboven dan even lenen om de ongetwijfeld algehele ambiance nog dat vleugje hilarische climax te geven?
Ik ga dan (als ik nog in staat ben om op een stoel te staan zal ik dat zeker niet laten) dat tekstje doen in de trant van dat onnozel subsidieacteurke daar...hoe noemt hem verdorie weer...Tom van Dijck of zoiets...

Vind u dat goed of neemt u auteursrechten?
Oud 17 februari 2011, 15:45   #31
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Syske...als ik straks een neutje te veel op heb tijdens ons feestje mag ik uw tekstje hierboven dan even lenen om de ongetwijfeld algehele ambiance nog dat vleugje hilarische climax te geven?
Ik ga dan (als ik nog in staat ben om op een stoel te staan zal ik dat zeker niet laten) dat tekstje doen in de trant van dat onnozel subsidieacteurke daar...hoe noemt hem verdorie weer...Tom van Dijck of zoiets...

Vind u dat goed of neemt u auteursrechten?
Ja dat moogt ge. En als het een fatsoenlijke stoel is waarop ge staat om uw tekstje af te rammelen, dan krijgt ge van mij nog de volle aflaat voor alle stommiteiten die ge tot hiertoe hebt gedebiteerd.

Laatst gewijzigd door system : 17 februari 2011 om 15:48.
Oud 17 februari 2011, 18:51   #32
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zo ongeduldig? We hebben toch alles wat we nodig hebben? Een federale regering kan dat alleen maar komen verknoeien.

Dat zal hier niet gebeuren, omdat het al gebeurd is. Wij moeten geen regering wegjagen, we hebben ze al weggejaagd op 13 juni 2010, en ze zijn er sindsdien niet in geslaagd terug te komen.

En die massale betoging? Maar neen, beste System, in plaats daarvan krijgen we vanavond een massaal volksfeest om te vieren dat we geen regering hebben: http://www.facebook.com/#!/wewordenw...egeringsvormen.

Ik zal er zijn, jij ook?

De waarheid komt uit een kindermond:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...14365/1.965251
Oud 17 februari 2011, 19:04   #33
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U hebt niets verjaagd. De oude regering zit er nog altijd. En de nieuwe komt er niet ondermeer door het leugenachtig, onbekwaam, en onverantwoord optreden van uw vetbetaalde pseudo-god en zijn waalse evenbeeld, de ijdeltuit di Rupo.
... en zo hoort het!

En nu ga ik feesten op de onregeerbaarheid van België.
Oud 17 februari 2011, 19:06   #34
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

De waarheid komt uit een kindermond:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...14365/1.965251
Kleuters en net-geen-tieners laten manipuleren door de wereldverbeteraars van de VT... gij zijt echt radeloos hé

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 17 februari 2011 om 19:08.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 19:39   #35
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht

Bartiorix Dewever en Carolina GenNEUS vieren vanavond mee feest om wereldrecord.

Gennez (GenNEUS -haar echte Vlaamse naam) kreeg op haar secretariaat een optreden van de Drakenburgerskoor

Zet je luidsprekers aan
http://www.youtube.com/watch?v=9-4gi8VvoI8
Doet zij niet mee aan een seksstaking ?
Dan heeft De Wever weinig reden tot feesten...
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 20:15   #36
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

[quote=system;5308243]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht

Ik denk dat hij binnen dit en een paar maanden u in zijn tang heeft. En meer bepaald uw portomonee. En dan zult ge anders piepen.
Dat iemand die men bij de portomonee neemt geheel anders begint te piepen, lijkt mij volstrekt normaal : het moet ongetwijfeld erg pijnlijk zijn. Di Rupo bijvoorbeeld heeft nu nog een echt mannelijk stemgeluid, maar als hij ooit eens door één of andere snoodaard bij de portomonee wordt genomen, zal hij zijn toneel verder in falsetto moeten opvoeren. Ik mag er niet aan denken.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2011, 20:45   #37
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Kleuters en net-geen-tieners laten manipuleren door de wereldverbeteraars van de VT... gij zijt echt radeloos hé
Nogmaals,de waarheid komt vaak uit de kindermond. En de kindertjes gaven uw zo vereerde god 0 / 250.

Dat is natuurlijk hetzelfde als wat ik uw Olijke Bart gaf op zijn rapport: een dikke 0 /10. Een dikke 0 is en blijft een dikke 0 op het rapport van Calimero Bart, die vandaag alweer aan zelfbeklag aan het doen was op TV.

Laatst gewijzigd door system : 17 februari 2011 om 20:46.
Oud 17 februari 2011, 21:32   #38
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Nogmaals,de waarheid komt vaak uit de kindermond. En de kindertjes gaven uw zo vereerde god 0 / 250.

Dat is natuurlijk hetzelfde als wat ik uw Olijke Bart gaf op zijn rapport: een dikke 0 /10. Een dikke 0 is en blijft een dikke 0 op het rapport van Calimero Bart, die vandaag alweer aan zelfbeklag aan het doen was op TV.
Vraag hen anders hoeveel ze de Duitse managers geven die aan her Harz IV project werken. Die mening is ongetwijfeld evenveel waard, want van beiden kennen ze hoegenaamd niets.
poekieJ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 06:20   #39
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:

.
een typische reactie van de radeloze belgisten. A propos werden de onderzoeken naar Dutroux kindermisbruik niet gestopt toen de berre en zijn omgeving in het beeld kwamen?

Laatst gewijzigd door rookie : 18 februari 2011 om 06:21.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2011, 11:25   #40
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het belgicistisch zwerk aan het werk.....

Maaskantse frustraties....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be