![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Begint gij dan een thread met hun zondes, het zal deze cynische, harteloze en ronduit verwerpelijke uitspraak van 'meneer' Moureaux niet goed praten.
#22 |
Minister-President
|
![]() ik twijfel tussen als je echt achterlijk bent of maar doet alsof
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Crapuul de luxe... |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, laat die toch lallen. Waarom zouden we ons daar druk over moeten maken?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() Idd en ik hoor vaak zeggen dat de gewone walen helemaal niet zo harteloos zijn zoals die politiekers... maar dan vraag ik mij af waar die stemmen dan vandaan komen? Kan iemand dat mijn boerenverstand uitleggen?
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brusselse in dit geval.
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En je maakt je niet druk als de Spaanse overheid het Baskenland beschouwd als een terroristisch bolwerk zonder menselijke waarde?
|
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() pff beledig me als ge wilt, maar vind gij dat normaal, beschaafd of fatsoenlijk ,of menselijk of kies een ander woord als ge wilt, dat men politiek voordeel probeert te putten uit iemand zijn dood? Uit iemands zijn menselijke reactie op die andere haar dood? Ik in ieder geval niet. Als dat mij achterlijk maakt, bon, ik ben blij dat ik dan niet slimmer ben...
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Weet je wanneer ik me druk zou maken? Wanneer iemand uit de Vlaamse Beweging dergelijke opmerking zou gemaakt hebben. Snap je?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ok, we zouden ons daar beter niet druk om maken, maar wel zorgen dat iedereen het weet. In Amerika of het VK of Frankrijk was zo een uitspraak uitvoerig in de media uitgesmeerd geweest - hier bijna geen piep.
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schijnbaar blijkt er hier niemand over te vallen, en iedereen dat maar te slikken. In eender welk ander land waren ze nu al met borstelstelen tegen de tanks aan vechten. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toegegeven: de media hier piept vaak manipulatief en totaal irrelevant.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voor dommekloten die het nog niet hebben begrepen... Bart Dewever is lang een vriend geweest van Marie-Rose. Hij gaf zelf toe dat de jaren van partijpolitiek verloren jaren waren. Ik heb hetzelfde meegemaakt met een tante waar ik niet mee kon door een deur gaan. Ze kreeg ook kanker en ik heb het bijgelegd door haar te bezoeken. Met haar achter haar liefjes (haar hondjes) te rennen op het gazon. Ze heeft het via familie laten weten dat ze zo blij was dat ik daar was en hoe we zo gezamenlijk de hondjes gingen vangen.
Ik moest er wel naar de andere kant van het land voor, maar had er geen materieel voordeel bij. We hebben toen bijgelegd wat ooit scheef was getrokken. Intussen rust ze in vrede. En ja... ik heb geweend op haar begrafenis. Zonder politieker te zijn. Dus hou jullie verdomde stomme commentaren voor jezelf als je niet verder kan komen dan dat politicus X of Y heeft geweend en daardoor 2-4% zal winnen. Moureaux is een onmens. |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij achterlijk is, dan ben ik het ook. Maar als we om dergelijke redenen als achterlijk beschouwd worden, dan ben ik er FIER op van bij die achterlijke te behoren, beter achterlijk dan laf en verdorven zoals die van de strekking waar jij toe behoord.
Laatst gewijzigd door Garry : 19 februari 2011 om 22:51. |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reden te meer om die idioot een klap tegen z'n kop te geven, begeleid van het woord "bakkes".
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 19 februari 2011 om 22:52. |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, dat is dan wellicht uit onwetendheid.
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() ik behoor tot geen strekking