![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ne maat had er al problemen mee tijdens de garantieperiode, achteraf nog enkele keren, om van de "dienst" naverkoop nog te zwijgen.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier is alles in de keukens Smeg. Ik wou zo ne frigo en we hebben dan meteen maar alles van Smeg genomen.
Droogkast en wasmachine zijn Bosch. Het prijsverschil met Miele was mij te groot.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Is't Alberto. 2) Hier worden die dingen te vaak samen gebruikt. Meestal staat de oven op terwijl er snel iets opgewarmd moet worden. Probleem als ge met zo ne combi zit. 3) Als ge prul hebt aan uwen oven zijt ge ineens ook uwe micro kwijt. En omgekeerd. Tjiwk orcim ewu koo sneeni eg tjiz nevo newu naa tbeh lurp eg slA. 4) Zo twee inbouwtoestellen boven elkaar ingebouwd in uw keuken is toch nog altijd harder uitpakken dan met zo 1 miezerige combi. Neenee, 't wordt nen aparte oven met nen aparte microgolf.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miele koop ik niet. Niet dat wij slecht af zijn met de Miele apparaten die we al gehad hebben, maar voor inbouwapparaten zijn ze gewoon belachelijk duur. Overigens denk ik bij Miele altijd aan wasmachines, niet aan keukens. Maar 't is vooral de prijs die ze killt.
Whirlpool ook niet. Enkele whirlpool-toestellen gehad en eigenlijk nooit echt content van geweest. Wasmachien en droogkast waren dat. Verder zijn mijn eisen; - Voor ons hoeven er geen 5000 kookprogramma's in die toestellen te zitten. Knopje voor de temperatuur, knopje voor de tijd, en nog wat gebruikelijke prullen. Geen full-hd touch-screens en kerstboomverlichting. Vrij basic dus. - Vrij basic hoeft niet hetzelfde te zijn als beperkt. Echt handige dingen worden geapprecieerd. - De oven moet echt goed zijn. Goede temperatuurregeling, goed verspreide hitte, makkelijk te onderhouden. Pyrolyse hoeft niet, ik poets af en toe zelf wel eens. Stinkt als de mieters ook dat ge-pyrolies. - De toestellen mogen niet te lelijk zijn. - Als er gekozen kan worden uit wat kleurtjes ofzo is dat een pluspunt. - De toestellen (oven en micro) moeten (een beetje) bij elkaar passen.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Siemens,... AEG http://www.aeg.be/nl-be/ Frigo en wasmachine van gehad, en content van ... Bauknecht http://www.bauknecht.be/app.cnt/bk/n...cat001/catid/1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meeste intresse in Atag op't moment.
- Keuze gaat van vrij simpel in stapjes naar vrij uitgebreid. - Toestellen uit dezelfde lijn. Ook de kookplaat is te krijgen met dezelfde stijl van knoppen. Detail!! - Dat dubbeloven-systeem van ze lijkt me wel iets. - Keuze uit zwart en inox. - Het zijn geen lelijke toestellen, 2 draaiknoppen, paar drukknopjes en een klein schermpje. - Half de familie kookt al jaren tot volle tevredenheid op Atag. - De prijs is nog te doen. Andere kanshebber is Siemens maar; - Wil je een beetje bij elkaar passende toestellen moet je al naar de hogere prijsklasse gaan. - Wil je niet met combi-dingen te maken hebben is de keuze wel heel beperkt. - De afgrijselijke look moet je er ook maar bijnemen.
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 25 februari 2011 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk? Ik vind 'smeg' zo onsmakelijk klinken in een keuken.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n gigantisch Boretti-fornuis met 24 gasbranders en 26 ovens heeft ook wel iets.
We zouden het hier wel kwijtkunnen, plaats genoeg, maar zodra ik nog maar aan Boretti denk gaat er bij mijnen bankdirecteur op zijn bureau een rood zwaailicht aan.
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alsof gij voor dat vuur bij de bank passeert ![]() ge gaat daar wel nog 20 jaar geniet van hebben hé ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 25 februari 2011 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tot een keuken uit de Ikea en een volledig op maat gemaakte met naadloze bladen , deuren en kasten, ... we spreken hier over nen dikken auto verschil... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begint me ni op te stoken eh!
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben er idd van overtuigd dat we naar een periode gaan waar je nog max 10 jaar doet met je keuken (en je badkamer trouwens) en dat je dan een nieuwe zet ... mss idd rekening mee houden ... maar toch kwaliteitstoestellen blijven hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn dus ook het soort mensen die dat na een jaar of 10 gewoon allemaal terug buiten smijten, apparaten inclusief , en dan spreek ik niet over een gewone over en een frigo he, ... nee stoomovens, amerikaanse frigo`s, expressomachienes (ingebouwd) en alles in den inox. Als het maar geld kost, en beter en sjieker is als dat wat hun familie/vrienden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() bij ons niets te inbouw sie! (is wel dure vriend, maar zalig koken ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 25 februari 2011 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |