Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2011, 18:20   #21
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mdf Bekijk bericht
en wat doet VB eraan ?
Eerst in een cordon vasbinden en dan vragen wat ze "er aan doet"?
Het zijn de "democratische" partijen die het moeten doen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 19:45   #22
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Eerst in een cordon vasbinden en dan vragen wat ze "er aan doet"?
Het zijn de "democratische" partijen die het moeten doen!
Geloof ik voor de eerste keer dat je gelijk hebt.

Aan de andere kant mag je elke dag God op je blote knieen danken dat Belgie immigratie heeft. Te weinig uiteraard, maar toch.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 1 maart 2011 om 19:45.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2011, 19:53   #23
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Geloof ik voor de eerste keer dat je gelijk hebt.

Aan de andere kant mag je elke dag God op je blote knieen danken dat Belgie immigratie heeft. Te weinig uiteraard, maar toch.
Ge moogt al die immigranten hebben, bij u thuis en op u kosten.
We gaan er nu al aan failliet, en gij wil er nog meer?
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2011, 10:39   #24
Laya
Minister

Standaard

Dit las ik deze ochtend, waarschijnlijk een overbodige vraag maar zou dit kloppen??

http://www.buitenlandsepartner.nl/fo...er=asc&start=0

Ik heb de België route bewandeld en ik moet zeggen geweldig met je buitenlandse partner. In Geel ben ik beland en heb er 2 en ½ jaar gewoond. De eerste keer krijg je een controle van je wijkagent dat stelt echt niets voor als je de dingen even regelt zoals ze in de handleiding omschreven staan dan is er weinig aan de hand. voor mij was het een geweldige proeftuin je bent per slot met een buitenlander getrouwd en je weet toch niet of het wel zo een geweldig idee is, misschien pas je helemaal niet bij elkaar of misschien heeft de ander een andere agenda dan dat jij hebt. Dan kan je het beste in België blijven om daar achter te komen. Na twee en een half jaar had ik eigenlijk een beetje genoeg van België en wilde na afloop van de huurovereenkomst weer terug naar Nederland. Mijn vrouw had een andere mening en wilde eerst een Belgisch paspoort en eerder vertrok ze niet. Omdat ik niet weer een contract voor 3 jaar wilde aangaan voor een woning ben ik vertrokken zonder partner. Zij is naar OCMW gegaan en werd met open armen ontvangen, een uitkering, een woning, gas water en licht en internet gratis. Geweldig het kost allemaal niets, sportschool zwemkaart buskaart en erbij alle cursussen betaald door de Belgische overheid wat wil je nog meer. Omdat zij met een kind is gekomen, word ze het land niet uit gezet dus een vast verblijf, ook de scheidingsaanvraag werd volledig vergoed door OCMW te Geel geen cent is er betaald. Als ik dit afzet tegen Nederland dan kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat je echt goed af bent met de België route. Denk nu niet dat ik haar zomaar achter heb gelaten, ze was Russische redelijk bemiddeld heeft een woning in Moskou welke ze verhuurt en de opbrengst is een extraatje voor haar. Dat had ze al de jaren kunnen sparen als appeltje voor de dorst. Een huwelijk kan alle kanten op gaan natuurlijk ga je voor het beste maar blijf, als je niet helemaal zeker bent, gewoon een tijdje in Geel is mijn devies! Scheelt voor beide partijen een hoop geld ,ongemakken en uitzetting bovendien! Iedereen blij! Laughing Laughing
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2011, 10:42   #25
Laya
Minister

Standaard

.

Laatst gewijzigd door Laya : 6 maart 2011 om 10:42. Reden: dubbel
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be