![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zegt Di Roupo; Als ik smijte vijf onderd euro naar beuiten, dan ik make iemand qelukkig. Pfff zegt B.Dewever, als ik tien briefjes van vijftig euro buiten smijt maak ik tien mensen gelukkig. Antwoord Leterme; En als ik honderd briefjes van vijf euro buiten smijt maak ik honderd mensen gelukkig. Zegt de piloot tegen de copiloot; Moet ge dat stel arrogante pipoos hier achter eens bezig horen. Als ik die alle drie naar buiten smijt maak ik tien miljoen mensen gelukkig. |
|
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
#23 |
|
![]() Ja, ik vind dat wel zéér ongelukkig gekozen. Eigenlijk gewoon verkeerd.
Net alsof het een woedende, schuimbekkende, opgefokte meute betreft. Dat is niet wat de video laat zien.
#24 | |
|
![]() Citaat:
Zou een erg domme beslissing zijn. Unilateraal vlaanderen nu afspitsen is zowat het slechste dat we kunnen doen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
t'is al erg genoeg dat er onwerkbare overbodige en onzinnige bestuursconstrukties worden opgezet onder invloed van dat geloof. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Vernaderd niks aan het feit dat je geen vlaamse strctuur hebt om alles van de federale overheid over te nemen, en dat goede bedoeling van weinig belang zijn als je geen concrete gegeven smeer hebt om je administratie gaande te houden.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Hehehehe, het beloofd boeiend te worden
![]() Mijn dag is alvast goed begonnen ![]()
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moest het nu nog de koning zijn die dat zegt, of Di Rupo of zelfs Kris Peeters... Maar neen, een organisatie die al jaren voor Vlaamse onafhankelijkheid is, zegt het nu nog eens en jullie beginnen te joelen alsof er eindelijk een rabiate tegenstander overtuigd is. Iets doet me vermoeden dat je niet goed naar die stukjes gekeken hebt... |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij van wc eend, adviseren... wc eend.
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom niet? Midden in de "communautaire crisis" zie je verschillende partijen (en dan nog 3 grote partijen) deelnemen aan een echt Vlaams gebeuren. Dit wordt dan nog eens op nationale tv geplooid. Ik ben terecht tevreden!
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei! Dan hebben ze een kans gemist om opnieuw te kunnen neuzelen over "une Flandre germanique". Zoals ze zo leuk deden bij het graf van vader De Wever. Voor die dommerikken was het triviale feit dat hij door vrienden en familie "Rik" werd genoemd ook al "très suspect!". Dat was "germaniser son nom".
![]()
#34 |
Minister-President
|
![]() En die zegt dat het Algemeen Nederlands Zangverbond dat zegt... Kweeniezeh...
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't zou nochtans de enige echte oplossing zijn. Voorts aanmodderen met een gefaald land als België is geen optie meer. Eén keer doorbijten, en we zijn er voor de rest van de geschiedenis vanaf.
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In wezen komt de hele splitsing op niets anders neer dan het communiceren van een paar nieuwe bankrekeningnummers waarop de belastingen en de sociale-zekerheidsbijdragen moeten gestort worden. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze onzinnig zijn heeft vooral te maken met het "belgisch compromis", anders gezegd, het plat of de buik gaan voor de Franstalige chantage. Dat is waar we eens en voor altijd vanaf moeten.
|
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja het is nu te vroeg. Maar de mens die daartoe oproept zei ook niet nu, en is bovendien geen politicus. Hij is gewoon het pad aan t vereffenen, het idee als een zaadje aan t planten in de gedachten van de Vlamingen. In 2014 zal het pas zover zijn dat we over kunnen gaan tot actie, denk ik. Maar wat is drie jaar na 180 onderdrukking? niks.