![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De algemene regel is, dat je die opbouwt grondgebiedswijze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Och juist. ik was vergeten dat iedereen hier kon komen doppen. Je hebt gelijk. Ze moeten er zelfs geen "punten" voor gespaard hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bedoelt waarschijnlijk "Je hebt gelijk; nationaliteit geeft geen recht op sociale zekerheid" Alle reglementering (voorwaarden e.d.) over werkloosheidsvergoeding is terug te vinden op www.rva.be De link geven naar de gepaste pagina is voldoende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 2 maart 2011 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Lees het nog eens anders. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() ziekenkas nog wel? moet ge je daar niet voor inschrijven? interessant, ook moet ge er geen "bewijspunten" voor hebben. Leuk. Ik ken een aantal turkskes die medische problemen hebben. Zal ik er een paar huwen en ze belgske maken?
Citaat:
In Frankrijk liggen de pensioenen namelijk een pak hoger dan hier. Even fransmevrouw gaan worden dus? --------------- Trouwens: waarom zit ge daar over bezig? ik heb nergens gezegd dat "nationaliteit" geen voordelen kan bieden voor azielige zoekers. Ik heb het over de INHOUD (moeilijk woord, ik weet het) de mentale betekenis van nationaliteit (misschien omdat ik een paar nonkels heb gehad die ervoor gesneuveld zijn indertijd, dommerikken. volgende keer collaboreren we mee hé Arti?). Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 2 maart 2011 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Banneling
|
![]() Niet!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() In een overkoepelende VN organizatie. Fransman bestaat niet meer. Het gaat over een INDIVIDU dat in Frankrijk woont en in Belgie werkt en nadien naar spanje verhuist alwaar hij/zij zijn inkomen uit zijn behaalde spaarpunten kan ontvangen inclusief sociale zekerheid (adhv ZIJN BIJEENGEHAALDE spaarpunten).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Weerspiegeling van de maatschappij": criminaliteit stijgt door aantallen vreemdelingen of mensen van andere origine "Weespiegeling van de maatschappij middels verrijking": vlamingen moeten zich aanpassen en een stapje terugzetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Die bouwt zijn punten voor de sociale zekerheid op in een overkoepelende entiteit volgens jouw gewenst plan!
Dat vind ik een goed idee, wereldwijd sociale zekerheid voor iedereen! Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....86#post5336186 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk land waar Blg. 'n bilateraal verdrag mee heeft etc....weet je nog? Na 1 dag werken + de nodige formulieren ( al dan niet vervalst) die bevestigen dat je in dat land 'n bepaalde tijd gewerkt hebt die nodig is om werkloosheidsuitkeringen te krijgen....en de vakbonden zullen vrolijk papiertjes in, óók al dan niet vervalst...etc...et voila, je bent beroepsdopper in La BelZiek, maar daar gaat 't hier niet over!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Ik zie niet in waarom ik misdaad zou moeten doodzwijgen of vergoelijken. Ik ben uiteraard voor de bestraffing van criminelen, daarover hoort geen twijfel te bestaan.
Waar ik echter tegenstander van ben is algemene repressie tegen etnische of religieuze groeperingen. De fout die aan de rechterzijde gemaakt wordt is dat de vaststelling "een groot deel van de criminelen zijn allochtonen" wordt omgedraaid naar "een groot deel van de allochtonen zijn criminelen". Bestraffing van criminelen is niet hetzelfde als het viseren en onderdrukken van rassen of godsdiensten omdat er regelmatig criminelen uit die milieus komen.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij beschuldigt nogal makkelijk anderen van het vervalsen van papieren. |
|
![]() |
![]() |