![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Daaraan kan je zien hoe beïnvloedend de media is, de helft van die 90's rage komt door dat blond paardengebit. De betere platen uit de jaren 90 hoor je niet. Alleen de commerciële crap, zoals het dance topic bewijst
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Jammer genoeg heb ik die nog in de hitparade van "Avro's Top Pop" geweten.
![]()
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is juist maar ik vrees dat als men op die fuiven het echte betere werk zou draaien meer dan de helft het aftrapt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, de muziekindustrie bepaalt wat de mensen op de radio horen. En de meeste mensen gaan niet zelf aktief op zoek naar minder bekende maar goede muziek. Ze konsumeren gewoon wat hen voorgekauwd is. Al sinds eind de jaren 1970 interesseert de muziek die ze op de radio draaien mij niet meer. Ik hou het bij allerlei soorten minder bekende underground-muziek.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ook uit al de periode's en genre's? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad, dat helpt voor de revivals. De kinderen zijn opgegroeid bij een bepaalde muziek en die blijft hangen, ipv hun eigen persoonlijke playlist te zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Dat is hetgeen ik er mij van herinner (is dit een man of een vrouw?
![]() http://www.youtube.com/watch?v=4yDIO0DXKok Let op de sterren waartussen ze lijkt te zweven.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Muziek uit je jeugd blijft nu eenmaal veel meer hangen, dat is bij iedereen zo. Ikzelf bijvoorbeeld kan me een pak hitnummers uit de jaren zeventig en tachtig nog steeds zo voor de geest halen, terwijl de hitparademuziek uit de jaren negentig mij dan weer helemaal koud laat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Eind de jaren 1970 draaide ik alle 33- en 45-toerenplaten op 78-toeren (bestond toen nog! Zoooo oud ben ik dus al!) omdat ik vond dat die stomvervelende muziek beter klonk als ik ze sneller draaide.
![]() ![]()
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 2 maart 2011 om 12:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Max, die houdt back to the 30's en 40's feestjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beste muziekdecennia |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Ikke. Follow me...Herinner mij van toen dat er een verhaal de ronde deed: A.L. zou een man zijn. Werd ook door velen geloofd van mijn leeftijdsgenoten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jimi Hendrix en andere helden uit de 60's kent men nog.
60's is het enige decennia die steeds gaat overleven. De periode 1965-1970 is onvergetelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is ook zo bij mijn jongste: die is daar gewoon zot van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jimi
![]() ![]() Jim Morrison ![]() ![]() Rolling Stones ![]() The Beatles ![]() CCR ![]() Velvet Underground & Nico ![]() Cream ![]() The Who ![]() Bob Dylan ![]() The Beach Boys ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die fuiven zijn erg populair bij mensen met een iet of wat afwijkende seksualiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |