![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mooi.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Lijkt me nogal gek dat jij mij komt vertellen dat ik op "de man" zou spelen... als ik al op "een man" zou spelen dan is het op een man zoals Willy De Waele die het imago van de partij zeker geen deugd doet. Ik vind het ook hilarisch dat Flaminganten hier de VLD er wel eens op willen wijzen dat ze beter de weg van De Waele zouden moeten kiezen... en niet die van De Clercq.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sta me toe daaraan te twijfelen.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet geweest maar is burgemeester. Willy is niet schatplichtig aan de VLD omdat hij nooit een nationaal mandaat gekregen heeft. En verzuurd zou ik hem al helemaal niet noemen, hij slaat potverdorie nagels met koppen.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, allemaal bedrogen kiezers onder het toeziend en goedkeurdend oog van largo_w.
![]() |
#30 | |
|
![]() Ja ik weet het... jullie twijfelen daar graag aan... dat is natuurlijk ook jullie probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Dus geen inhoudelijke reactie op de brief van De Waele....had ik wel zien aankomen moet ik zeggen.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom zou largo_w geen echte Vlaming zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toch kan ik enig begrip opbrengen voor je reactie. 0-VLD is een partij in nood die vecht voor haar overleving. Maar het ziet er beroerd uit. Slechts één treffend voorbeeld. Humo's pop poll. De resultaten ervan worden bepaald door een jong en links publiek, absoluut niet Vlaams-nationalistisch gezind. En wat zien we in de rubriek "belgisch politicus van het jaar"? Op 1 met 2622 stemmen : Bart De Wever. Op 6 met 187 stemmen : Alexander de Croo. Zegge en schrijve 7,13 % van het aantal van BDW. Men zegt dikwijls dat de toekomst aan de jeugd toebehoort. In alle geval niet aan de liberale jeugd. Hoopgevend voor de groeiende bewuste Vlaamse gemeenschap. Laatst gewijzigd door robert t : 6 maart 2011 om 11:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik twijfel er gewoon aan.
![]() |
#36 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ontslagnemend burgemeester... ik dacht dat dat al achter de rug was. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het moet gezegd dat een Filip Dewinter die regelmatig goed scoorde op de lijst "lul van het jaar" er nooit in geslaagd is om zijn eerste plaats van "lul van het jaar" te combineren met een eerste plaats als "man van het jaar" en als "politicus van het jaar" , dus er is inderdaad een groeiend "vlaams" bewustzijn....zelfs bij de uitgesproken HUMO lezers.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 6 maart 2011 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Meer Willies en openVLD klom uit het dal.
Spijtig voor De Waele, maar ik vind dat na het jarenlange gelieg en verraad dat partijtje in brokken uiteen mag vallen. Go Mathias, go, breek maar af ![]()