Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2007, 20:43   #21
bolle
Partijlid

bolle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader Bekijk bericht
Als het woord toen had bestaan had de Franse Koning de Vlamingen in 1302 ook omschreven als terroristen hoor.
1302 ??? Pardon, Anno 21e eeuw
Oud 11 november 2007, 20:50   #22
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Abdelkader's schermafbeelding

Standaard

Tiens, heeft Sarkozy zich tot Koning uitgeroepen en de Vlamingen terroristen genoemd? Sacrebleu!
Abdelkader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 20:54   #23
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
hebben ze dat nu al afgekeurd of niet?
Sttt, geen topics bumpen uit Mitgard's VB-verleden...
Oud 11 november 2007, 21:04   #24
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
oops

I did it again.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 november 2007 om 21:04.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 21:16   #25
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Als er nu 1 ding is dat ik compleet NIET begrijp: wat doet een Westerling in het Midden-Oosten? Wat hebben wij daar nu te zoeken?

Zand? Hier liggen genoeg straten opgebroken om aan onze trekken te komen en de fundi's krijgen we hier ook.

AUB, wie naar ginder gaat pleegt eigenlijk gewoon zelfmoord. Eigenlijk hebben de migranten hier gewoon iets meer geluk dat wij iets toleranter zijn en dat er wetten zijn om zulke dingen te bestraffen. (tenzij ons eigen volk slachtoffer is van de import)
Oud 11 november 2007, 21:33   #26
Abdelkader
Lokaal Raadslid

Abdelkader's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Als er nu 1 ding is dat ik compleet NIET begrijp: wat doet een Westerling in het Midden-Oosten? Wat hebben wij daar nu te zoeken?

Zand? Hier liggen genoeg straten opgebroken om aan onze trekken te komen en de fundi's krijgen we hier ook.
Oil baby! And you can't get enough of it!!
Abdelkader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 21:34   #27
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abdelkader Bekijk bericht
Oil baby! And you can't get enough of it!!
Pfff, er zijn milieuvriendelijkere alternatieven, alleen moet men wel de investering doen om die te realiseren. Dan heeft er niemand nog olie nodig en moet het Westen zich niet meer met het Oosten te moeien en ik hoop dat dit ook omgekeerd zal zijn.
Oud 11 november 2007, 21:39   #28
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijn ware aard kwam weer even boven, zeker?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 21:40   #29
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Pfff, er zijn milieuvriendelijkere alternatieven, alleen moet men wel de investering doen om die te realiseren. Dan heeft er niemand nog olie nodig en moet het Westen zich niet meer met het Oosten te moeien en ik hoop dat dit ook omgekeerd zal zijn.
Dat is zeer idealistisch bekeken en ik ben zelf akkoord, maar ik verdien dan ook geen miljarden aan de oliehandel.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 21:45   #30
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Haha, grappig om Mitgard's verleden te ontdekken. Hoe is hij op het slechte pad geraakt, is dat door langzamane indoctrinatie gebeurd of is er ineens een serieuze knal geweest in zijn hersenen, met de bekende gevolgen?
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2007, 21:54   #31
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:

AUB, wie naar ginder gaat pleegt eigenlijk gewoon zelfmoord. Eigenlijk hebben de migranten hier gewoon iets meer geluk dat wij iets toleranter zijn en dat er wetten zijn om zulke dingen te bestraffen. (tenzij ons eigen volk slachtoffer is van de import)
Zandbakkiestanezen hebben wel graag dat onreine Westerse geld. En Olie bezorgt hun dat. Helaas moet er moeite gedaan worden om die olie te laten vloeien. En machines kunnen dat beter dan een hoop zandbakkistanezen met emmertjes. Dus moeten er machines komen. Maar die worden niet onderhouden, want dat staat niet in de Koran hoe dat moet. Dus "mogen" westerse/verre oosterse technici dat gaan doen in ruil voor een klein, maar leuk hoopje onreine westerse centjes.
Ik heb verschillende keren een aanbod gehad om ginders pomptechnieker te gaan spelen. Tegen 2maal mijn huidig loon. Ik blijf weigeren. Ik verkoop me niet als een goedkope call girl. Ik zal me wel verkopen als een dure.

Neen, werken in S A, of de V A B,, leuk, opgesloten zitten in je kleine enclave, met het risico een dooie hond in je nek te krijgen. Je verdiend wel bergen geld, maar in die maanden dat je daar zit krijg je buiten het geld alleen maar maagzweren. Geen pintje te vinden.
Oud 11 november 2007, 22:08   #32
evilbu

evilbu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Haha, grappig om Mitgard's verleden te ontdekken. Hoe is hij op het slechte pad geraakt, is dat door langzamane indoctrinatie gebeurd of is er ineens een serieuze knal geweest in zijn hersenen, met de bekende gevolgen?
Ik merk vooral één patroon : hersenloos geprovoceer zonder enige diepgang. Vooral tegen veel zijn en zich te goed voelen om ergens voor te zijn.
Al hij was al pro-VB, ik denk niet dat u in hem een waardevolle medestander zou vinden.
Oud 11 november 2007, 22:13   #33
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Je verdiend wel bergen geld, maar in die maanden dat je daar zit krijg je buiten het geld alleen maar maagzweren. Geen pintje te vinden.
dat denk ik wel hoor
Oud 11 november 2007, 22:58   #34
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hoe meer, hoe beter. Toch grappig om de Mitgard van toen en nu te lezen.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 18:27   #35
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zandbakkiestanezen hebben wel graag dat onreine Westerse geld. En Olie bezorgt hun dat. Helaas moet er moeite gedaan worden om die olie te laten vloeien. En machines kunnen dat beter dan een hoop zandbakkistanezen met emmertjes. Dus moeten er machines komen. Maar die worden niet onderhouden, want dat staat niet in de Koran hoe dat moet. Dus "mogen" westerse/verre oosterse technici dat gaan doen in ruil voor een klein, maar leuk hoopje onreine westerse centjes.
Ik heb verschillende keren een aanbod gehad om ginders pomptechnieker te gaan spelen. Tegen 2maal mijn huidig loon. Ik blijf weigeren. Ik verkoop me niet als een goedkope call girl. Ik zal me wel verkopen als een dure.

Neen, werken in S A, of de V A B,, leuk, opgesloten zitten in je kleine enclave, met het risico een dooie hond in je nek te krijgen. Je verdiend wel bergen geld, maar in die maanden dat je daar zit krijg je buiten het geld alleen maar maagzweren. Geen pintje te vinden.
Sttt, binnenkort de nieuwe koran, in herziene versie, waarin Allah uitlegt hoe je een oliepomp onderhoudt, als men merkt dat een eigen arbeider minder moet betalen dan een onreine Westerling.
Oud 12 november 2007, 21:00   #36
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
zou hij daar op een dag mee opgestaan zijn, ergens tegengelopen?
Oud 12 november 2007, 21:18   #37
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
De moslimfundamentalisten van Al-Qaida hebben het voorbije weekend weer eens een keer hun ware aard laten zien. In een westers wooncomplex in de Saudische oliestad Al-Khobar werden een vijftigtal mensen gegijzeld door een vijftal moslimterroristen.

De geestesgenoten van Abou Jahjah en zijn AEL hebben er, om het zeer zacht uit te drukken, lelijk huis gehouden. Gewoontegetrouw betoonden de Al-Qaidaleden van dienst geen enkel respect voor het menselijk leven. Vakkundig werden de niet-moslims onder de gijzelaars gescheiden van de moslims. De moslims werden vrijgelaten. Minimaal 22 onschuldige niet-moslims hebben de terroristische actie daarentegen niet overleefd. Bij de slachtoffers zijn er onder andere een Amerikaan, een Italiaan, een Brit, een Zweed, een Zuid-Afrikaan, zelfs een tienjarig Egyptisch jongetje, dat de pech had dat zijn schoolbus de plaats van het gebeuren voorbijreed.

De slachtoffers werden naar moslimfundamentalistische traditie de keel overgesneden. "Geslacht" heette het in de mededeling waarin Al-Qaida de verantwoordelijkheid voor de gruwelen opeiste. Militante moslims vonden het achteraf ook nog eens nodig het lijk van de vermoorde Brit anderhalve kilometer ver achter hun auto door de stad te slepen.

Al het meedogenloze geweld zou in de ogen van de moslimextremisten niet eens zinloos zijn. Het bloedvergieten van dit weekend was zogezegd nuttig om "het Arabische schiereiland van de ongelovigen te bevrijden".

Het gebrek in onze media aan verontwaardigde reacties op het gebeuren staat in schril contrast met de overvloed aan politiek correcte reacties op de wanpraktijken vanwege enkele Amerikanen in de Abu Graib-gevangenis. Die vallen uiteraard ook niet goed te praten, laat dat duidelijk zijn, maar kelen werden er bij ons weten toch niet overgesneden.

VB webstek.

Hoi, het Saudische koningshuis, de goede vriend van Europa en de VS, heeft sinds juli dit jaar al 102 mensen onthoofd. Afgeslacht gelijk runderen zeg maar. Daaronder 3 vrouwen.

Onze geliefde Saudische vrienden doen dus zeker evenveel hun best dan Al Qaeda.

Waarom zijn we tegen de onthoofdingen uitgevoerd door Al Qaeda, en niet tegen de slachtpartijen uitgevoerd door de tirannieke Saudische regering?

Het is maar een vraag.

Trouwens: Al Qaeda doet dat meestal discreet. In Saudi Arabië slachten ze mensen express en plein public.

Laatst gewijzigd door C2C : 12 november 2007 om 21:19.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2007, 21:42   #38
Babylonia
Parlementslid

Standaard

en reuter is betrapt op manipuleren van de massa door fotos te airbrushen!!
http://www.aish.com/movies/JP/PhotoFraud.asp
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2007, 15:37   #39
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
en reuter is betrapt op manipuleren van de massa door fotos te airbrushen!!
http://www.aish.com/movies/JP/PhotoFraud.asp
Mo how zeg. Hier wordt gewag gemaakt van een enorm complot van journalisten en pers die middels getrukeerde en geposeerde foto's sympathie zouden willen opwekken voor Hezbollah (aversie tegen Israël) bij de publieke opinie. Een truuk die de Amerikanen ook gebruikten tijdens het omver gooien van het beruchte Saddam-beeld.

Maar de linkse media staan daar toch boven?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2007, 05:56   #40
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Mo how zeg. Hier wordt gewag gemaakt van een enorm complot van journalisten en pers die middels getrukeerde en geposeerde foto's sympathie zouden willen opwekken voor Hezbollah (aversie tegen Israël) bij de publieke opinie. Een truuk die de Amerikanen ook gebruikten tijdens het omver gooien van het beruchte Saddam-beeld.

Maar de linkse media staan daar toch boven?
wat was er fout met dat saddam-beeld?

Toch goed dat die bloeddorstige dictator een preview gegeven werd van wat hem te wachten stond? En dat hij eerst een tijdje in dat hol mocht doorbrengen...niet te snel, alles op zijn tijd...hij zal zeker veel fun gehad hebben daar in dat gat onder de grond.

Ik denk dat De President hem gewoon wat gaar laten koken heeft tot de tijd rijp was. Zoals een kreeft die je uitkiest in een restaurant. Lekker.

De topic startser zal het zeker wel eens zijn met mijn visie. (al gaat zij waarschijnlijk iets te ver, ik wens niet aansprakelijk te zijn voor haar daden)

Laatst gewijzigd door born2bewild : 14 november 2007 om 06:25.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be