![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik dacht dat de omschrijving van de copernicaanse revolutie slechts een flauw grapke was van Geert Hoste. Was ik mis zeg. De zon, de maan en de aarde draaien inderdaad rond Vlaanderen. Zelfs aliens zijn een communautair probleem.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is raar dat hier zo weinig rond te lezen is? Ik dacht dat dit grote nieuws zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat iedereen hier met een gezonde dosis scepticisme tegenaan kijkt.
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Stellen dat het leven op aarde begonnen is, is een grotere sprong in het onbekende dan te stellen dat het leven naar hier is getransporteerd in een ruimterots... http://en.wikipedia.org/wiki/Panspermia Wachten op peer review!
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bij uw voorbeeld moet het leven ook nog begonnen zijn op een planeet. Dat leven moet dan de overgang van atmosfeer naar vacuüm overleven, de werkelijk enorme afstanden tussen sterren afleggen (lichtjaren afleggen aan de snelheid van een komeet is lachwekkend traag), dat moet dan nog eens de overgang van vacuüm naar atmosfeer overleven en tenslotte moet het kunnen overleven in een aardse atmosfeer. Panspermia is een enorme sprong.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het waar is, is het toch een grote stap voorwaarts
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De algemene rekatie lijkt te zijn "Buitenaardse wormen........*zucht*.....niet nog eens"
Het is blijkbaar al de derde keer in 50 jaar tijd dat iemand beweert in meteorieten getuige-sporen van leven gevonden te hebben,de twee vorige keren werd ondertussen aangetoond dat niks bewezen was...(minerale afzettingen kunnen zelf ook interessante vormen aannemen...of,het waren sporen van AARDS leven) Vorige keer ,terug in de jaren negentig,voerde men zelfs President Clinton in de internationale pers op, om dergelijke Mega-ontdekking te verkondigen..... Ik twijfel er niet aan dat op een dag formeel bewijs van buitenaards leven aangekondigd zal worden .....Maar niet van op een steen die al lang op Aarde ligt.(het is onvoorstelbaar hoe taai Aards leven is,en hoe diep het in stenen kan voorkomen...,sommige bacterien ETEN zelfs steen) Laatst gewijzigd door kelt : 9 maart 2011 om 06:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik zie fossielen van kleine minimensjes in die steen. En ik ben nuchter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() Lollll
wat fossieltjes ![]() Ik weet uit goedgedocumenteerde bronnen en reportages wat er gaande is, en dit neem ik heeeeeel serieus. Neem even de tijd om dit door te nemen: http://www.exopoliticsgb.com/tv En luister even naar Steve Greer van Disclosureproject.com waar zovele officiële instantie en zelfs astronauten getuigen. Uiteraard is het makkelijker je kop in het zand te steken en de angstverhalen van de media te geloven... They're evil They come to harvest our planet ![]() Huigelaarij zal er altijd zijn bij de egotrippertjes.
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger dachten velen ook dat de zon ronde de aarde draaide. De mens denkt zich graag centraal en uniek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() God save us from crazy America .......
Laat dat voorlopig voldoende zijn.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |