![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erger nog, ooit is hij kandidaat geweest voor de Ø-VLD!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft van Kruibeke een woestenij gemaakt, en nu hij zonder geld zit, is zijn oplossing... een fusie met Beveren. Van die boer geen eieren.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou dus eerder zeggen: "Welkom thuis"
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 11 maart 2011 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, zo simpel kan het zijn.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt helemaal, veel partijen zijn indertijd opgekomen onder lokale namen, hier in Limburg was dit vooral NIEUW.
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken persoonlijk zeer veel mensen die het moeilijk hadden met Anciaux aan het roer. Ze zijn dan plaatselijk onder een plaatselijke lijst opgekomen en vonden dit werkbaar. Doordat N-VA het momenteel zeer goed doet, zijn er overal opnieuw afdelingen opgestart, waardoor de binding met de nationale partij terug aangehaald wordt. Het groot voordeel om onder de vleugels van een moederpartij aan plaatselijke politiek te doen is natuurlijk de ondersteuning die je krijgt. Oppertunisten zullen er ongetwijfeld ook tussen zitten hoor.
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en ik ken er zo nog meer.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb hem in een zeeeeeeer ver verleden eens ontmoet, is inderdaad een minnelijk persoon.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haal je dit?
Ofwel heb je de VU nooit gekend ofwel ken je de N-VA niet.
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Jezus man, ik bedoelde gewoon dat vroegere partijgenoten van de VU nu terug samenkomen. Hold your horses.
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() Ik ben geboren in Kruibeke en mijn familie woont er nog altijd. Ik herinner me nog als tiener dat Denert aan de macht kwam en ik ben nu in de veertig !
Ik betwijfel of het lange bewind van Denert de gemeente goed heeft gedaan, want vandaag de dag staat ze aan de financiële afgrond en zit volledig op zwart zaad. Alhoewel Denert zich altijd zeer "lieflijk" opstelde, en hij een voorkeur had voor Bond Zonder Naam spreuken ("In mijn gemeente wonen alleen lieve mensen"), is het bij mij altijd nogal "fake" overkomen. Ik heb hem persoonlijk ontmoet en gesproken, maar hij kon mij toch niet echt overtuigen. Hij was oorspronkelijk inderdaad V.U. en het verbaast me niet dat hij naar N-VA stapt want hij schuwt het opportunisme niet en wil blijkbaar zijn ambt als burgemeester niet neerleggen, zelfs al is hij al decennia aan de macht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 11 maart 2011 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |