Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2011, 10:00   #21
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Herr Flick, daarvoor heb je toch een autolader voor je telefoon, een andere voor je laptop, tablet, de handsfree kit, de 2 DVDspelers achterin en de USB koffiezet?

Mijn autooke is voorzien van een 1200W omvormer. Ik moet me niet veel zorgen maken over 12V stekkertjes, de 2 240V stopkontakten zitten mooi weggestopt.
2 priezen vooraan en een in de koffer voor mijn ijskast, volstaan, ...

GPS, Audio shit, Laser gestuurd low speed anti collision systeem en al dat soort zever zit allemaal ingebouwd nu, ... soms heb ik de indruk dat ze ne computer gebouwd hebben en daar 4 wielen aangehangen hebben...

Alleen binnekort ne Mini coyote toevoegen, ... dan zit ik weer met een prieze, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 11:22   #22
mat001
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door emperor625 Bekijk bericht
al heb ik nog maar een maand of 2 mijn rijbewijs heb ik hem toch maar ingevuld.
veel succes met je onderzoek
thx!
mat001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 12:46   #23
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mat001 Bekijk bericht
thx!
En vlot het wat met uw onderzoek ?
Oud 22 maart 2011, 13:01   #24
mat001
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
En vlot het wat met uw onderzoek ?
Wel ik heb al 497 mensen die mijn vragenlijst hebben ingevuld, maar ik zou graag nog een klein 30 mensen hebben die mijn enquete invullen, maar vind er niveel meer die het willen invullen
Binnen 2 weken ga ik alle resultaten analyseren met SPSS

Laatst gewijzigd door mat001 : 22 maart 2011 om 13:02.
Oud 22 maart 2011, 13:32   #25
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel ik heb al 497 mensen die mijn vragenlijst hebben ingevuld, maar ik zou graag nog een klein 30 mensen hebben die mijn enquete invullen, maar vind er niveel meer die het willen invullen
Binnen 2 weken ga ik alle resultaten analyseren met SPSS
SPSS, ja dat hebben wij ook nog gebruikt geloof ik ... in elk geval het zegt mij wel iets, zijn er hier users die dat gebruiken, ... kan ook wel, ...

497 dat is toch al niet slecht, ... wij in den tijd, moesten het met de studentenpopulatie doen, en hun goodwill, ...
Oud 22 maart 2011, 13:49   #26
mat001
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
SPSS, ja dat hebben wij ook nog gebruikt geloof ik ... in elk geval het zegt mij wel iets, zijn er hier users die dat gebruiken, ... kan ook wel, ...

497 dat is toch al niet slecht, ... wij in den tijd, moesten het met de studentenpopulatie doen, en hun goodwill, ...
Mijn promotor zei me dat ik al blij mocht zijn dat ik aan 300 mensen zou komen en kijk hoeveel ik er heb
Nu, ik moet wel zeggen dat ik er veel moeite voor gedaan heb om aan dat aantal te komen.
Heb naar een 20 tal scholen gebeld ( voornamelijk 2de kans onderwijs en volwassenonderwijs) en een 6 tal instellingen waren bereid om een bericht te plaatsen op hun online leerplatform. Verder heb ik heel facebook opgetrommeld en mijn link op een 3 tal forums geplaatst. Dus ik hing ook af van de goodwill van anderen.
Ik heb denk ik wel het voordeel dat het een interessant onderwerp is waar mensen graag willen aan meewerken.
Oud 22 maart 2011, 14:28   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijn promotor zei me dat ik al blij mocht zijn dat ik aan 300 mensen zou komen en kijk hoeveel ik er heb
Nu, ik moet wel zeggen dat ik er veel moeite voor gedaan heb om aan dat aantal te komen.
Heb naar een 20 tal scholen gebeld ( voornamelijk 2de kans onderwijs en volwassenonderwijs) en een 6 tal instellingen waren bereid om een bericht te plaatsen op hun online leerplatform. Verder heb ik heel facebook opgetrommeld en mijn link op een 3 tal forums geplaatst. Dus ik hing ook af van de goodwill van anderen.
Ik heb denk ik wel het voordeel dat het een interessant onderwerp is waar mensen graag willen aan meewerken.
Ja qua onderwerp zit je inderdaad wel goed, ... de voedingsgewoonten van uw collega studenten onderzoeken is iets minder spectaculair, ...
Oud 22 maart 2011, 14:48   #28
mat001
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Ja qua onderwerp zit je inderdaad wel goed, ... de voedingsgewoonten van uw collega studenten onderzoeken is iets minder spectaculair, ...
Ja idd
Oud 22 maart 2011, 16:33   #29
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Ingevuld. Ik ontbreek één vraag:

Gebruikt u uw gsm in de wagen terwijl u rijdt?
Ja
Nee
Geen antwoord
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2011, 17:18   #30
mat001
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ingevuld. Ik ontbreek één vraag:

Gebruikt u uw gsm in de wagen terwijl u rijdt?
Ja
Nee
Geen antwoord
i know, foutje... Maar heb al een manier bedacht om dit aan te passen zodat ik weet wie belt en wie niet in de wagen.

Laatst gewijzigd door mat001 : 22 maart 2011 om 17:33.
Oud 22 maart 2011, 22:41   #31
mat001
Vreemdeling

Standaard

Hey allemaal,

Ik heb nog een aantal mensen nodig die mijn vragenlijst zouden willen invullen.
Alle hulp is welkom.

Alvast bedankt voor de moeite!

Matthias
Oud 22 maart 2011, 22:54   #32
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
i know, foutje... Maar heb al een manier bedacht om dit aan te passen zodat ik weet wie belt en wie niet in de wagen.
Mja, maar in hoeverre zijn de antwoorden dan nog correct? Ik wist eigenlijk niet wat aanduiden op stellingen die op mij gewoon niet van toepassing zijn.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 22 maart 2011 om 22:54.
Oud 23 maart 2011, 00:31   #33
mat001
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Mja, maar in hoeverre zijn de antwoorden dan nog correct? Ik wist eigenlijk niet wat aanduiden op stellingen die op mij gewoon niet van toepassing zijn.
zo is er onder andere een vraag waar wordt gevraagd naar hoe vaak men zelf belt, wordt gebeld, smst of sms'en ontvangt. Daarbij zijn er heel wat mensen die nooit of zelden hebben aangevinkt.
Daarnaast zijn er heel wat mensen die bij de vraag wrm men geen handenvrije kit heeft, hebben gezet bij 'anders' dat ze niet bellen in de wagen.
Op basis hiervan wordt dan een nieuwe tabel gemaakt van mense die belle en niet bellen in de wagen en al hetgeen niet van toepassing is voor die mensen wordt dan niet gebruikt.
Oud 23 maart 2011, 11:00   #34
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zo is er onder andere een vraag waar wordt gevraagd naar hoe vaak men zelf belt, wordt gebeld, smst of sms'en ontvangt. Daarbij zijn er heel wat mensen die nooit of zelden hebben aangevinkt.
Daarnaast zijn er heel wat mensen die bij de vraag wrm men geen handenvrije kit heeft, hebben gezet bij 'anders' dat ze niet bellen in de wagen.
Op basis hiervan wordt dan een nieuwe tabel gemaakt van mense die belle en niet bellen in de wagen en al hetgeen niet van toepassing is voor die mensen wordt dan niet gebruikt.

Eindelijk een student die het waard is dat we zijn enquete invullen.
Oud 23 maart 2011, 11:06   #35
mat001
Vreemdeling

Standaard

Citaat:

Eindelijk een student die het waard is dat we zijn enquete invullen.
was da nu sarcastisch of wa bedoel je?
Oud 23 maart 2011, 11:09   #36
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
was da nu sarcastisch of wa bedoel je?
Nee. We krijgen hier vaak enquetes, hoor. Die zijn doorgaans niet alleen slecht opgesteld, maar vaak ook gewoon waardeloos als ik die toets aan de theorie over enquetes opstellen. Je weet wel, die typische handboeken over "samenlevingen onderzoeken" enzo. Jij hebt er tenminste over nagedacht. En denkt er nog over na. Dat waardeer ik.

Laatst gewijzigd door Txiki : 23 maart 2011 om 11:10.
Oud 23 maart 2011, 11:19   #37
mat001
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Nee. We krijgen hier vaak enquetes, hoor. Die zijn doorgaans niet alleen slecht opgesteld, maar vaak ook gewoon waardeloos als ik die toets aan de theorie over enquetes opstellen. Je weet wel, die typische handboeken over "samenlevingen onderzoeken" enzo. Jij hebt er tenminste over nagedacht. En denkt er nog over na. Dat waardeer ik.
Nuja, je moet weten dat je op den duur zo in een bepaalde richting kijkt bij het opstellen van een vragenlijst dat je zelfs de makkelijkste dingen over het hoofd ziet. Ik heb dit nu met de vraag of je belt in de wagen ja of neen. Maar bij nader inzien heb ik eigenlijk onrechtstreeks hiernaar gepeild en niet rechtstreeks. Alleen is het jammer voor de mensen die niet bellen in de wagen dat ze bepaalde vragen verplicht moesten invullen. Maar in elk geval bedankt voor het compliment
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be