![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
GPS, Audio shit, Laser gestuurd low speed anti collision systeem en al dat soort zever zit allemaal ingebouwd nu, ... soms heb ik de indruk dat ze ne computer gebouwd hebben en daar 4 wielen aangehangen hebben... Alleen binnekort ne Mini coyote toevoegen, ... dan zit ik weer met een prieze, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Wel ik heb al 497 mensen die mijn vragenlijst hebben ingevuld, maar ik zou graag nog een klein 30 mensen hebben die mijn enquete invullen, maar vind er niveel meer die het willen invullen
![]() Binnen 2 weken ga ik alle resultaten analyseren met SPSS Laatst gewijzigd door mat001 : 22 maart 2011 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
497 dat is toch al niet slecht, ... wij in den tijd, moesten het met de studentenpopulatie doen, en hun goodwill, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Nu, ik moet wel zeggen dat ik er veel moeite voor gedaan heb om aan dat aantal te komen. Heb naar een 20 tal scholen gebeld ( voornamelijk 2de kans onderwijs en volwassenonderwijs) en een 6 tal instellingen waren bereid om een bericht te plaatsen op hun online leerplatform. Verder heb ik heel facebook opgetrommeld en mijn link op een 3 tal forums geplaatst. Dus ik hing ook af van de goodwill van anderen. Ik heb denk ik wel het voordeel dat het een interessant onderwerp is waar mensen graag willen aan meewerken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ingevuld. Ik ontbreek één vraag:
Gebruikt u uw gsm in de wagen terwijl u rijdt? Ja Nee Geen antwoord
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() i know, foutje... Maar heb al een manier bedacht om dit aan te passen zodat ik weet wie belt en wie niet in de wagen.
Laatst gewijzigd door mat001 : 22 maart 2011 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Vreemdeling
|
![]() Hey allemaal,
Ik heb nog een aantal mensen nodig die mijn vragenlijst zouden willen invullen. Alle hulp is welkom. Alvast bedankt voor de moeite! Matthias |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja, maar in hoeverre zijn de antwoorden dan nog correct? Ik wist eigenlijk niet wat aanduiden op stellingen die op mij gewoon niet van toepassing zijn.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 22 maart 2011 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Daarnaast zijn er heel wat mensen die bij de vraag wrm men geen handenvrije kit heeft, hebben gezet bij 'anders' dat ze niet bellen in de wagen. Op basis hiervan wordt dan een nieuwe tabel gemaakt van mense die belle en niet bellen in de wagen en al hetgeen niet van toepassing is voor die mensen wordt dan niet gebruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eindelijk een student die het waard is dat we zijn enquete invullen. ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. We krijgen hier vaak enquetes, hoor. Die zijn doorgaans niet alleen slecht opgesteld, maar vaak ook gewoon waardeloos als ik die toets aan de theorie over enquetes opstellen. Je weet wel, die typische handboeken over "samenlevingen onderzoeken" enzo. Jij hebt er tenminste over nagedacht. En denkt er nog over na. Dat waardeer ik.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 23 maart 2011 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |