![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Decroo is de opper nar van Berre Second, ... dat was duidelijk van in het begin dat heel die farce van le palais kwam. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie in Vlaanderen tegen Vlaanderen is , is d`office links.
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
hoe U het doet is mij geen zorg, het einddoel moet de volledige afschaffing van het Brussels Gewest zijn en de territoriale eenheid van de regio Vlaanderen herstellen. U zou er wellicht nog het best aan doen een degelijke campagne te voeren bij de Brusselse bevolking zelf, maar ik heb al meermaals moeten vaststellen dat er een consensus lijkt te bestaan over het defacto opgeven van Brussel als Vlaamse hoofdstad. Dat zou een zeer spijtige zaak zijn. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het einddoel is het einddoel, hoe en wanneer er in de tussentijd strategisch en taktisch gewerkt wordt is van cruciaal belang. op dit moment gewagen van een beperking van de bevoegdheden, van een verandering van de bevoegdheden zelfs ... zou voor Vlaanderen compleet nefast zijn ... en ik denk ondertussen dat ge u daar 100% van bewust zijt. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou u kunnen zeggen, ... kom het komt er op neer dat er slechts heel weinig linkse separatisten te vinden zijn...
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ik vraag net dat er een uitbreiding van de Vlaamse bevoegdheden komt in Brussel. Anders zal het probleem nooit terdege opgelost worden. Door te blijven onderhandelen met de francofone partijen in die stad zal je niets bereiken. De onderhandelingen dienen te gebeuren met de Brusselse bevolking. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() Dat is niet wat u zei. U zei: "Wie in Vlaanderen tegen Vlaanderen is , is d`office links." Dat is onzin. Tenzij de kringen rond Lippens en Frère volgens u voor links moeten doorgaan, maar dan ga ik U toch stevig uitlachen hoor.
|
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel opletten, als die mensen afkomen dat ze baas zijn omdat ze Frans spreken, gelieve ze flink in hun dom gezicht uit te lachen.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OVLD heeft niks te vragen. Ze hebben zelfs geen recht van spreken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen, ...
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daar zit uw taktische fout...ge moet niet verder zoeken. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Beste,
ik zal het anders stellen: ik vraag dat Vlaanderen nadenkt over een strategie om die bevoegdheden af te dwingen. Ik vermoed dat daarvoor moet gegaan worden naar de Brusselse bevolking, terwijl de Brusselse politieke partijen best genegeerd worden. |
![]() |