Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 3 juni 2004, 19:42   #21
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Daar zal de druïde uit zijn eeuwenoude slaap gewekt worden om HITLER TERUG TOT LEVEN TE WEKKEN!
Allee vooruit. Als de ratten ondertussen zijn andere bal ook hebben opgefret kunnen we nog eens goe lachen bij zijn speeches.
nou nou is offline  
Oud 3 juni 2004, 20:45   #22
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Citaat:
Een goed partijvoorzitter wordt niet verkozen maar wel aangeduid. Leden hebben daar niks in te zeggen, wie aansluit bij een organisatie waar de voorzitter aangeduid wordt moet de regels aanvaarden, punt uit. Alweer een toegeving van het VB aan de politiek-correcten die geilen op verkiezingen, "inspraak" en andere onzin.
Vent toch, als ge toch zo tegen democratie zijt, waarom doet ge er dan aan mee... Nog nooit aan gedacht om uw leden wapens te geven en een privé-nazi-leger te vormen... Dan hebt ge direct de macht in handen!!! Schieten kunnen ze blijkbaar in jullie kamp toch al...
ik ga morgen plakken !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 3 juni 2004, 20:46   #23
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

nu blij linkiewinkies
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 3 juni 2004, 20:48   #24
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

stik in uwen stommen "Hamburger"...

nou nou, beter éne kloot dan idioot
ancapa is offline  
Oud 3 juni 2004, 20:50   #25
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

dit wordt mij een beetje te veel hier... ik begin mij te laten gaan.

Maar ja, met zo'n replies kan je bijna niet anders hé. Pestkoppen !
ancapa is offline  
Oud 3 juni 2004, 20:58   #26
Chucky
Provinciaal Statenlid

Chucky's schermafbeelding

Standaard

Zou de waarheid dan toch kwetsen ?? 8)
Chucky is offline  
Oud 3 juni 2004, 22:08   #27
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
stik in uwen stommen "Hamburger"...

nou nou, beter éne kloot dan idioot
3 keer raden wat er in mijn hamburger gedraaid is
nou nou is offline  
Oud 4 juni 2004, 14:04   #28
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Vent toch, als ge toch zo tegen democratie zijt, waarom doet ge er dan aan mee...
1. Ik ben helemaal niet tegen democratie, integendeel! Geef mij maar de ECHTE democratie ipv de huidige plutocratische particratie.
2. Ik doe niet mee aan het huidige systeem dat jij blijkbaar "democratie" noemt.

Citaat:
Nog nooit aan gedacht om uw leden wapens te geven en een privé-nazi-leger te vormen... Dan hebt ge direct de macht in handen!!! Schieten kunnen ze blijkbaar in jullie kamp toch al...
"Mijn leden"?!? Ik heb geen leden!
Waarom zou ik een privé-nazi-leger willen vormen terwijl ik geen nazi ben?!?
Guderian is offline  
Oud 4 juni 2004, 14:08   #29
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chucky
Wanneer mogen de leden er eindelijk zelf eens ene kiezen ??? 8)
Morgen
Morgen scheren we gratis
Morgen, ezel, NIET VANDAAG!!!
filosoof is offline  
Oud 4 juni 2004, 14:14   #30
Mc Mullem
Vreemdeling

Mc Mullem's schermafbeelding

Standaard

wanneer mogen we onze premier zelf kiezen. wanneer mogen we onze burgemeesters kiezen. wanneer zullen ze coöptatie afschaffen. De ondemocratische paarse regering heeft samen met bracke & co hebben beslist dat het vlaams blok ondemocatisch is. goe bezig......
Oud 4 juni 2004, 14:15   #31
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mc Mullem
wanneer mogen we onze premier zelf kiezen. wanneer mogen we onze burgemeesters kiezen. wanneer zullen ze coöptatie afschaffen. De ondemocratische paarse regering heeft samen met bracke & co hebben beslist dat het vlaams blok ondemocatisch is. goe bezig......
Voor het Blok daar zo heel erg hard over gaat memmen zouden ze dan toch beter het goede voorbeeld geven, niet?
nou nou is offline  
Oud 4 juni 2004, 14:27   #32
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad goe bezig... ik denk dat de huidige "democratische" partijen hun definitie van het woord democratie eens dringend moeten herbekijken !!!
Oud 4 juni 2004, 14:32   #33
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC

Inderdaad goe bezig... ik denk dat de huidige "democratische" partijen hun definitie van het woord democratie eens dringend moeten herbekijken !!!
Waarom alleen de huidige "democratische" partijen? (Tip: zie deze hele thread)...
nou nou is offline  
Oud 4 juni 2004, 14:42   #34
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Citaat:

Waarom alleen de huidige "democratische" partijen? (Tip: zie deze hele thread)...
ok.. ik zal er een kanttekeningetje bij maken want je wilt het blijkbaar niet snappen hé ?

de huidige zelfverklaarde democratische partijen zoals daar zijn VLD,SPA-SPIRIT,CD&V-NVA en GROEN! hebben het VB ondemocratisch verklaart... ja toch..? of vergis ik mij daarin... ge moogt da zeggen als da zo is he.. maar ik denk het niet !!
eigenlijk zou het VB een klacht moeten indienen bij het centrum van gelijke kansen ( o, ironie ) omdat ze niet op een gelijke manier wordt behandeld dan de andere politieke partijen in deze bijna bananenrepubliek !!
Oud 4 juni 2004, 14:47   #35
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
de huidige zelfverklaarde democratische partijen zoals daar zijn VLD,SPA-SPIRIT,CD&V-NVA en GROEN! hebben het VB ondemocratisch verklaart... ja toch..? of vergis ik mij daarin... ge moogt da zeggen als da zo is he.. maar ik denk het niet !!
Ik lees anders in al hun blauw-oranje krantjes hoe ondemocratisch juist die partijen wel niet zijn. Dus omgekeerd ook. Amai, nu gaat het blijkbaar al van : GIJ zijt niet democratisch! Nee, GIJ zijt niet democratisch! Niet waar, GIJ zijt niet democratisch, etc etc etc...

Het is wel zo dat wat het democratie-geroep betreft het Blok nu eenmaal hoogst van de toren blaast. Maar spreken ze zichzelf dan niet tegen? Zie, nogmaals, deze hele thread.
nou nou is offline  
Oud 4 juni 2004, 14:49   #36
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Kan trouwens iemand mij uitleggen waarom het Blok ook overal bananen bijhaalt?
nou nou is offline  
Oud 4 juni 2004, 15:06   #37
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect

Na 20 jaar [size=1](misschien)[/size] !!!
vééél sneller dan jullie kunnen denken
Ik wist al lang hoe het blok in mekaar steekt. Ik ben dan ook sneller dan de huidige blokkiezer!
Het Skill Effect is offline  
Oud 4 juni 2004, 15:08   #38
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
ik ga morgen plakken !
vergeet niet vandalenstreken uit te halen op bruggen en electriciteitskasten.
Oud 4 juni 2004, 15:09   #39
Het Skill Effect
Banneling

Standaard

Citaat:
Los uw eigen shit eerst op!
Oud 4 juni 2004, 15:39   #40
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect

Na 20 jaar [size=1](misschien)[/size] !!!
vééél sneller dan jullie kunnen denken
De dag na de verkiezingen?
Kim is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be