![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een bedrijfje oprichten die online quizen organiseert?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 28 maart 2011 om 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Duvel Lotus koekskes diversifieren, en zorgen dat ge de dingen kent waar ge geld insteekt ... geen fondsen en klik beschermingen, die kosten u ook uw winst 60% vastgoed 40% aandelen maar het deel aandelen ... alleen met geld dat ge zeker de eerste 10 jaar niet nodig hebt * uitsluitend instappen in/na ne crash of na een koersdaling ... op t moment dat iedereen van die aandelen gaat lopen dus ... heb mijn spaargeld na de bankencrisis verdubbeld, nu alles terug eruit, ben in vastgoed aan t beleggen ... en wacht tot de volgende crash ... dan doe ik dat nog eens ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() omdat je moet incalculeren dat je wel eens een aantal jaar op -40% zou kunnen staan ook ...
tenzij bij een echt mondiale beurscrash natuurlijk, dan ken je instappen en kan je erop rekenen dat je binnen de drie jaar winst hebt net de moment dat niemand dúrft instappen is dat wel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ivm die info: begin alvast met wat beleggingsliteratuur (Marcel Link, Alexander Elder, William 'o Neil, Graham, Peter Lynch, ... (ik kan hier tientallen opnoemen)). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik zou een beginnende belegger toch niet meteen richting aandelen sturen Savatage.
Ik denk toch dat wat kennis van de markt noodzakelijk is om dat tot een goed einde te brengen in deze woelige tijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() nog een hele belangrijke als je toch richting aandelen gaat ... niet gulzig zijn, incasseren wanneer ge denkt dat ge een schoon winst% hebt.
vergeten cashen is een veelvuldig voorkomende beginnersfout |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te vroeg cashen, en een stijgend aandeel zo de pas afsnijden is een veel grotere en gevaarlijkere beginnersfout.
|
![]() |
![]() |