![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() live poker is : 20 % geluk , 10% spelkennis , 30% statistiek, 40% mensenkennis. (afhankelijk van type speler kunnen laatste 2 % variëren)
online poker : 10% spelkennis , 80% statistiek, 10% geluk (Kun je in een artificieel gecreërde omgeving wel spreken over 'geluk'?)
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op feesboek kost het gene frang
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat zal wel, maar dat is dan waarschijnlijk evenveel als dat je kan winnen, gene frang.
![]() Alleszins, niet vergeten, veel van die aktie is verkocht. Bijvoorbeeld, tien mensen leggen 300 dollar bijeen en iemand speelt het 3000 dollar tornooi, wordt er dan geld gewonnen dan verdeelt men dat onder die tien mensen. Of satellieten. Volgende week denk ik, start op Full Tilt Poker de satelliet-tormooien voor de World Series Of Poker in Las Vegas van de zomer. Je kan je daar inschrijven voor èèn (1) dollar en zo een plaats winnen in een tornooi waarin de prijzen bestaan uit pakketen van 12.000 dollar. Tienduizend dollar om je in te schrijven in "the main event," en tweeduizend dollar voor de reis en hotel kosten. En dat allemaal voor 1 dollar, dat is wat, 70 eurocent? Vergeet niet, Cris Moneymaker heeft langs een 33 dollar satelliet een plaats gewonnen waarmee hij uiteindelijk wereldkampioen poker is geworden in, 2003? Ik geloof dat hij daarmee toen 2.5 millioen dollar gewonnen heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Is er geen poker op politics.be?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees blij, je zou anders nogal rammel krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Zal full Tilt poker nog is moeten installeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien met politics is een tornooike organiseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik speel zeker mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() sabam uitnodigen? en de comissie voor kansspelen ook é ![]()
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet je nu echt wat rammel hebben of wadist?
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zet alle leden van de spelcommissie in
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ah, maar 't is goeie fraude é, de mens is niet het slachtoffer wel onbelangrijke banken. Zolang ze maar ze die superaccounts maar achter slot en grendel houden ![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor zover ik kan zien is geen enkele bank opgelicht. En met Las Vegas heeft het ook al niks te maken. De FBI aanklacht is makkelijk te vinden online en daar lees ik toch wat anders ... Hier het persbericht van de Good Boys : http://www.justice.gov/usao/nys/pres...dictmentpr.pdf Laatst gewijzigd door Knipp : 16 april 2011 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() online poker :
50 % kennis van poker'wiskunde' ( probabiliteit, risk management ) 10 % organisatie, gebruik van pokersoftware e.d. 20 % korrekt inschatten van het nivo en de stijl van de andere spelers 20 % discipline, niet spelen wanneer je te moe bent, niet tilt slaan bij een lange rij bad beats, geen handen spelen uit verveling |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap de hype rond poker niet. Toen ik 16 was pokerde ik af en toe met vrienden, soms voor een beetje geld (nooit voor veel). Toen pokerde geen kat. Nu sinds een jaar of 4 is die stomme variant (Texas hold 'm) superpopulair geworden, vooral bij jonge mensen.
Het is niet de eerste keer dat er een artikel uitkomt waaruit almaar weer eens blijkt dat fraudeurs met online pokerbedrijven weer een paar miljoen (of miljard in dit geval) rijker zijn geworden. Ik vermoed dat dat de grote winnaars zijn achter die hele pokerhype. Hoeveel % geluk komt er kijken bij een pokerspel? Ik vermoed veel meer randomness dan de gemiddelde pokerspeler ooit zou vermoeden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Inderdaad, % geluk blijft nog altijd het belangrijkste.
De grootste potten worden nog altijd gewonnen door bad beats op de river. |
![]() |
![]() |