![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Vlaanderen zijn veel mensen te bekrompen om de meningen van anderen te accepteren. Het "Leve België" lied van Clouseau is een goed voorbeeld : wat kan het de Vlaams-Nationalisten schelen dat de broers Wauters voor België zijn? In België hebt u mensen die voor België zijn en mensen die tegen België zijn : het is zo, dat men dus de andere meningen accepteert zonder reageren als lullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga akkoord met hem. België verdient 100% de risee van Europa te zijn. In het Frans zegt men "Petit pays, petit esprit" ("Klein land, kleine mentaliteit") : wel, dat past perfect voor België.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 29 maart 2011 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of misschien even ook eens de koning van het Vlaamse lied aan het woord laten, kwestie van het evenwicht een beetje te bewaren. http://www.youtube.com/watch?v=Fy5b5XX6hBQ http://www.youtube.com/watch?v=v7zlXJXNgI0 Laatst gewijzigd door Jakko : 29 maart 2011 om 11:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sinds wanneer moet je dan om de politiek van een land te volgen er ook daadwerkelijk wonen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() BDW nog niks verwezenlijkt?? Noem mij één politicus die méér curryworsten-spécial heeft binnengespeeld in zijn leven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mijn Bart De Wever, ik kniel voor U neer en aanbid Uw opperste Majesteit. Ik bedank U voor alle weldaden, bijzonder dat Gij mij deze nacht hebt bewaard. Ik wijd U toe mijn ziel en mijn lichaam en alles wat ik bezit. Ik draag U alle werken op, die ik deze dag zal verrichten. Ik wil ze doen tot Uw eer en tot zaligheid van mijn ziel, en ik wil de aflaten verdienen, die er aan verbonden zijn. Ik maak het vaste voornemen, Deze dag met Walenhaat door te brengen; U, mijn liefderijke Bart , niet te beledigen, Al mijn plichten goed te vervullen. Barmhartige, Bart geef mij de genade om dit voornemen trouw te volbrengen. Engel van Bart, die mijn bewaarder zijt, aan wie de goddelijke Goedheid mij heeft toevertrouwd, verlicht, bewaar, geleid en bestuur mij. Amen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat eet Bart niet.
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wat heeft dat mijn zijn politieke overtuigingen te maken?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niks. Daar gaat deze draad ook niet over. Maar wel over wat hij al dan niet verwezenlijkt heeft, en wat dat betreft vind ik het schandelijk dat men zijn verdiensten binnen het frituurwezen zomaar over het hoofd ziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() De Wever heeft alvast verwezenlijkt dat Vlaanderen niet langer plat op de buik gaat liggen en zich tevreden stelt met eender welk halfbakken "compromistekstje".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ma goed, heb jij in feite inhoudelijks iets te zeggen over N-VA en Dewever of geraakt je kritiek echt niet verder dan dat hij wat veel friet zou eten?
|
![]() |
![]() |