![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je dan een domme verkavelingsvlaam of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Denk je dat deze verkavelingsvlaam die 30.000 in de eerste plaats gegeven zou hebben?
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nauwelijks een idee waar de heisa over gaat, alleen dat Laurent 'de Vlaamse pers' de schuld geeft. Prachtig, meer van dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja de Koninklijke Familie graait mee in Belgie, zo wat? Met toestemming van alle partijen. Je kunt kruiperig Vlaams klootjesvolk niet hard genoeg aan de kaak stellen. En nu maar hopen dat Laurent volgende week weer het volgende Vlaamse mediahoertje bezwangert in de allernieuwste Lambo. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 4 april 2011 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burgemeester
|
![]() en boeken schrijven over "hondjes"....
![]()
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan 48 jaar is men te jong om verplicht te worden niets te doen.
Stuur hem naar het leger, met een pree gelijk iedere andere militair. Werkuren edm ook gelijk een militair. Dan mag hij, om wat bij te verdienen gelijk de andere militairen, eens naar Afghanistan meegaan. En als Berten Bibber eens ergens niet naar toe kan gaan voor een plechtige opening van een tentoonstelling of wat weet ik, dan kan men Laurenke even lenen van het leger (ik geloof dat de militairen zoiets 'hulp aan de natie' noemen).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burgemeester
|
![]() t'is een "ziekte" en het noemt "progeria" of zo.....
prins Lorre 1 is gewoon "oud" geboren en medisch ongeschikt om enige arbeid uit te voeren.... ![]() Progeria (also known as "Hutchinson–Gilford progeria syndrome",[1] "Hutchinson–Gilford syndrome",[2] and "Progeria syndrome"[2]) is an extremely rare genetic condition wherein symptoms resembling aspects of aging are manifested at an early age. The word Progeria comes from the Greek progeros meaning 'prematurely old'.
Pecunia non olet! Laatst gewijzigd door DONG ZHUO : 6 april 2011 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar is hij wel in orde met zijn ziekenkas? Normaal niet want hij heeft nog nooit gewerkt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij verricht net zoveel belangrijke werken voor milieu-, ontwikkelingszaken en dierenrechten als andere directeuren en bestuurders in dez industrie. Hard werken is het uiteraard niet (wél veel borrelen/netwerken) , maar dat doet de rest uit deze industrieen vaak ook niet echt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 6 april 2011 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaloesie misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach ja, je zult maar opgroeien in zo'n dysfunctionele familie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik spreek vier talen, en een beetje Castilliaans. Ik heb op vier continenten gewoond. Ik heb meer dan 140 landen die lid zijn van de VN bezocht, en nog wat onherkende landjes en rebellen gebieden bezocht. Nu, mijn vel is soms wat bleekjes, maar waarom zou ik mij in Godsnaam daarover druk moeten maken, laat staan schamen/minderwaardig voelen? En als gij denkt dat de Vlamingen diegenen zijn die graaien in Belgie, good luck in wat voor een misbaskel dat wallo-brux ook wordt in een post-Belgische scenario. Ik hoop zelfs dat jij een allochtoon bent - dan heb je misschien ergens om naar te vluchten, want ik vrees dat uw hart het niet zal aankunnen in een onafhankelijk Vlaanderen te leven of werken. Anderzijds is de wereld groot, dus ...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 7 april 2011 om 00:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zeg het nog eens, een man dat geen vader is voor zijn kinderen is geen man. (natuurlijk is onmacht een verweer, maar niet hier) Punt
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 7 april 2011 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() Volgens artikel van Associated Press verdient Laurent evenveel als Obama - een man die niks doet, niet verkozen is en niet eens kroonprins is, krijgt evenveel als de president van het machtigste land ter wereld. Hoelang moeten we zo'n Belgenmoppen nog verdragen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de groendienst van Laken?
|
![]() |
![]() |