![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal versjassen naar islamitische heilstaten, ze hoeven niet eens ver te gaan, zullen wel veel toontjes lager zingen dan!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien maar ineens ausradieren?
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mahnee gij, ziet wat uit Uwe mond komt, dáár zou ik zelfs niet aan dúrven denken se!
![]() Dat is Úw natte droom misschien, niet de mijne!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 7 april 2011 om 01:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar bon, alle excuses zijn geschikt om niets ten gronde te moeten zeggen natuurlijk.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 7 april 2011 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'n Eindje verderop hebben ze die vrijheid niet! ...of weet U dat niet, weten zij dat zelf niet?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu gij!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U begrijpt het niet - to no one's surprise - maar de kwestie g�*�*t juist over wetgeving die het hen verbiedt.
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dus, stelt onze ministe met enige lichtelijke zin voor overdrijving, edoch waardig en zonder gebruik te maken van propagandistische prietpraat: "Das Oberkommando der Wehrmacht gibt bekannt:" Wat een zielig hoopje gefrustreerde zotten zijn jullie toch zeg! En dat wil dan serieus genomen worden!!! ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 7 april 2011 om 01:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor hun mening uitkomen? Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Wow, stoer zeg!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Hebt u een fetisj voor nazi-terminologie, of bent u gewoon zo simpel van geest?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is helaas een vaststaand feit dat Israël geen enkel idee heeft de cursus "Hoe wordt ik plotseling populair" met goed gevolg af te leggen.
Of dit verhaal letterlijk moet worden opgevat weet ik niet maar dat ze van PR geen kaas gegeten hebben is een vaststaand feit. Het is dus een beetje schieten in een open doel. Het feit dat er PR firma's moeten worden ingehuurd is al een bewijs op zich. Dat ze juist religieuzen in dit verhaal willen betrekken is stommer dan stom.Nee, deze aanpak is ten dode opgeschreven en zal alleen een contra-productief effect hebben.