![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De feiten die zich afspelen in uw imaginaire dromen, Marieke? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Soms vraag ik me af hoe ze zo'n leugens verzinnen. Het straffe is dat ze die hier neerpennen alsof er helemaal niks aan de hand is en zelfs proberen recht te praten wat krom is. Bon, de islam die ik hier lees is niet de islam die wij kennen/volgen. Ons vlees mag wel aangeraakt worden door een niet-moslim. Sterker nog, mijn vlees wordt gesneden en verpakt door een ongelovige vlaming. Slachten mag niet. Net zoals men dat niet mag bij de joden.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
![]() Citaat:
Was inderdaad een maand verbannen. En heb absoluut geen spijt van mn schrijfsels. Iwa, koersie labas? Lang geleden, zeg!
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 16 april 2011 om 11:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
Als jij met dezelfde eis zou afkomen zou ik mij vereerd voelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het pure feit dat een geloof mensen zou weigeren voor een job wegens idiote religieuze redenen is al genoeg ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar haal je dat vandaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als de niet-moslim iets zegt van nee ik slacht het zoals ik het wil, anders discriminatie, dan zeggen we ok, en waarom zeg jij niet verder, ik kook het zoals ik het wil? ![]() Jawel, je moet mijn medicijnen blbla drie keer per dag nemen, anders discrimineer je mij. Of niet? Ok we gaan één maand geen vlees eten, anders discrimineren we de vegetariërs, of één keer per maand een vrouw van plezier zoeken, anders discrimineren we de prostituees .. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Allez is dat echt? Ik ga nochtans regelmatig eens naar den Turk en daar bepotel ik met mijn agnostische handen elke suçuk-worst, zoals de anderen ook doen, om te zien dat ie niet te hard is.
Dan ga ik dat nog eens gaan herhalen in de groenten- en fruitbakken, want ik haal er enkel de beste exemplaren uit. Dat die me nog niet buitengesmeten hebben dan, de halve winkel is haram na mijn bezoek... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Vermits moslims geen vlees mogen eten waar mensen seks hebben met gehad weten de vrienden van Filip De winter en Geert Wilders wat doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() ![]() lolwut? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() toch wel! de verkrachte geit moet dan wel worden geslacht en het vlees worden verkocht aan het naburige dorp. Die weten niet dat boer Achmed er eerst een wilde nacht mee heeft beleefd en dan is het wel halal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wel zeker is dat de ganse voedselketens door moslim-only personeel moet worden nagekeken (die onreine kaffers zijn namelijk voor niks te betrouwen). Bovendien is het zo dat voedsel dat halal is, niet mag samen gestockeerd worden met het onreine voedsel van de kaffers en dhimmies, want dan wordt het ook haram. Gisteren zag ik nog een mooi staaltje van het verschil tussen het halalvoedsel (zeg maar de reinheitsgeboden van islam) en de westerse wetten om het voedsel te beschermen: Wat is halal: Ge vindt nog een leuke portie karkassen van halal geslachte schapen, samen met goedkope ingewanden en nog wat slachtafval (allemaal halal). Ge stopt dat in uw auto (niet gespecifieerd haram) en ge rijdt ermee naar uw zoon die een slagerij heeft. Wat is het probleem nu weer met die kaffers? Het vlees was niet helemaal vers genoeg en het vlees moest gekoeld worden vervoerd http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...in-beslag.aspx En dan zijn er vooruitstrevende linksche menschen die bij hoog en laag beweren dat er écht geen verschil in smaak is .... of zelfs het halal vlees lekkerder vinden. Lekker kebab als het niet was onderschept. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 16 april 2011 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Maar natuurlijk is het discriminerende concurrentie.
Als alle halal producten (niet enkel onverdoofd geslacht vlees) eerst door een moslimkeuring moeten gaan, gecontroleerd dus door telkens een moslim in alle verschillende stadia, dan zou men kunnen veronderstellen dat men een gelijksoortig kwaliteitslabel ook voor atheisten katholieken, protestanten, hindoes etc.. mag invoeren? Niet zo voor atheisten en christenen echter. Die zijn niet geoorloofd om gericht specifiek atheistische of christelijke personeelsleden aan te werven om bepaalde controles uit te oefenen. Dhimmies mogen het dus niet. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 16 april 2011 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
Als gij bij een islamitische slagerij zou werken en ik kom bij u bestellen dan is het maar normaal ook dat jij mn vlees inpakt (en dus aanraakt). Het vlees slachten mag je echter niet tenzij je u houdt aan de geloofsvoorschriften. Wat snap je nu niet? En durf nu niet weer af te komen met een domme opmerking hé ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() @ Marie
Ik vroeg om een bron/link. Want ik lees weer dommigheden, verzinsels en leugens (voor de verandering).
![]() |
![]() |