![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ---------------------------- Langs de andere kant zou ik uw aanbod wel willen aannemen maar zoals U weet ben ik niet links en moet ik dus werken... ---------------------------- En nu ben ik nog de sensatie zoeker... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef me het telefoonnummer van je baas, ik spreek met hem dat je verlof kan nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Spijtig dat ik geen communist ben... ik zou de wereld kunnen rondreizen en elke dag lopster kunnen eten... met uitstekende wijn natuurlijk... plus - ik zou het haast vergeten... varken aan 't spit... En dan ben ik de grote smoel... ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 17 april 2011 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Denk nu niet dat ik dat niet kan, ik kan veel beste vriend, ik breng u voor Fidel, dan kan je hem vragen waar zijn 700 miljard zijn, als je het lef hebt natuurlijk?
Ik zal u lopster laten eten, dat je nog nooit tussen uw tanden hebt gehad. Als je een man bent dan ga je mijn uitdaging aan, maar je bent een postkaart een broekschijter éérste klas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U bent toch Steve Steevaert niet? ![]() Dat Fidelleke geen frikadelleke maar lopster aan de lopende band zal eten... daar ben ik wel van overtuigd... maar zijn onderdanen... zijn 1.300.000 arbeiders die hij niet kan (of wil) betalen... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Wie ik ben speelt geen rol, je zal meegaan
We speken de datum en de vlucht af 15 dagen Cuba in de armoede! Waar ben je nu met uw grote smoel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of U kunt het geld misschien aan Pax Christi overmaken..; ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 17 april 2011 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Je hebt de kans om voor heel het forum uw smoeltje wit te wassen en mee te gaan naar Cuba en te laten zien dat je een man van je woord bent en geen postkaart!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet voor uw rechtse idealen iets over hebben hé man! Sorry maar je bent een broekschijter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bent U zeker dat U geen uitbuiter bent? ![]() Trouwens wie gaat tijdens uw luxe verlof uw spamrobot bedienen? Of kan die op automatische piloot werken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Je hebt de kans om voor heel het forum uw smoeltje wit te wassen en mee te gaan naar Cuba en te laten zien dat je een man van je woord bent en geen postkaart!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nog te lezen in NU.nl over het congres dat momenteel bezig is... "EconomieBankroet... maar men eet wel bijna dagelijks lobster... met uitstekende wijn... en een varkentje aan het spit... Pas op,he... Fidel en zijn onmiddellijke omgeving zullen dat - als grote leiders van hun volk - wel doen... En natuurlijk de toeristen én loftcommunisten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Je bent bang, uw rechtse idealen gaan zo ver tot ze u iets gaan kosten, tot je in uw portemonnee moet gaan en iets betalen, dan zijn al uw rechtse idealen weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Vraag het hem, je hebt de kans, als je een pedofiel bent kan ik niet garanderen dat dit niet gebeurd uiteraard, maar dan heeft hij nog gelijk ook!
Maak van uw steen eens een hart en ga eens naar de armoede in Cuba kijken. Daarna gaan we naar de armoede in Belgie kijken en we weten het verschil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |