![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Wat krijgen we nou?
(Ik ben al eens president geweest) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Een medeforummer tien keer een hangmatter noemen omdat hij ooit eens een tijd (vruchteloos) werkzoekend was, dat is niet schelden naar een medeforummer volgens moderatie. Mij lijkt het eerder een vete. Met dat verschil, dat ik niet kan antwoorden.
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 29 april 2011 om 17:41. Reden: toevoeging van "vruchteloos" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat ieder die nu en dan een kort rokje draagt, en meestal een slipje draagt, eens gaat chearleaden voor Eno2.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Moderatie moet eens goed beseffen dat, als ze niet bestraft voor grof gescheld, ze daarmee verdere conversatie onmogelijk maakt.
Ik heb jarenlang met regelmaat geconverseerd hier met mensen, die met regelmaat bestraft werden. Maar als ze er vrijuit mee wegkomen, kap ik af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ohw zijn we nu ineens welwillende werkzoekende ?..na een dozijn trotse profetariaat verklaringen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() 2.Beleefdheid is essentieel voor een goede discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() •persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik heb eens een posting gelezen van een moderator, ik dacht dat die "vetes en clanoorlogen" heette, en daarin verzekerde die moderator, dat het telkens weer opgraven van persoonlijke gegevens van een medeforummer om hem aan te vallen, zou bestraft worden, ook al had de geviseerd zelf die info aangedragen..
Welnu, in de praktijk gaat die bully-praktijk nog steeds door. Niet alleen dat. Het gaat hier om beledigende uitdrukkingen en leugens. Met andere woorden: het is laster Moet dat blijven doorgaan? Ik zal ook doorgaan, daartegen te blijven protesteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is het nu?
Afbollen of doorgaan (met zagen)?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 30 april 2011 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet nog wat geduld oefenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het zo doorgaat moeten we geduld hebben tot na de zomer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Wat het is
activeren van moderatie daar dienen ze voor de bully's geen praat geven maar ze wel telkens signaleren en blijven signaleren en er blijven over zagen tot er uit eerlijke schaamte actie genomen wordt dat het jou niet bevalt kan me geen bal schelen Laatst gewijzigd door eno2 : 10 mei 2011 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Yep, mijn startpagina
Toch gezwommen vandaag in La Restinga Laatst gewijzigd door eno2 : 10 mei 2011 om 22:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee serieus nu, die temperaturen zijn toch om te janken, nietwaar? In zee of zwembad?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() ik zwem in de vetes en de clanoorlogen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoel je?
Was 't water koud? Bij mij is 't al 'n klein beetje opgewarmd, maar toch nog nèt niet warm genoeg om al te zwemmen, ik ben nl. 'n koukleum, jij niet?
![]() |
![]() |