![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben ca. 2 jaar gelegen overgestapt van OO naar LO.
En plots waren een hele resem bugs (o.a. bij het gebruik van grafieken) als bij toverslag verdwenen. Bugs die al jaaaaren gemeld werden. LO wordt deftig onderhouden, OO was een zootje waar na elke opgeloste bug een aantal nieuwe opdoken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, voor wat ik een 'office' programma maar nodig heb schakelde ik al een tijdje geleden over naar die Libre Office en ik ben daar best zeer tevreden over.
Draait prima op een Win7 pc en op een USB3.0 stick met een Debian Linux versie op. En het is dan nog gratis ook. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 juli 2016 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Compleet ontevreden. Kunnen absoluut niet tippen aan de functionaliteit van MS Office.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb alle twee, uit gewoonte werk ik met Open Office, ben niet tevreden van MS Office, dat heeft ook haar beperkingen. Had altijd problemen met MS Office bij het gebruik van pagina-nummering en voetnoten.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 juli 2016 om 11:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gebruik oo en ms Office.
Ik vind oo een ramp om mee te werken
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 4 juli 2016 om 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat me (zowat het meeste) stoort aan OO is dat ik schift moet gebruiken om een punt te zetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet natuurlijk 'shift' zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Format > Autocorrect > alles afvinken, zeker While Typing. Als het fenomeen weg is, dan is er iets verkeerd gezet in de Autocorrect Options. (Replace '.' door spatie of zo iets??) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() WPS is ook een mooi alternatief. Ziet er met de ribbons zo goed als een clone uit van MSOffice.
Draait op Linux/Windows/Mac maar is niet open source. Ze hebben wel een gratis versie.
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ik gebruik Excel ook wat meer dan een simpele spreadsheet. Solver add-in, enz....
MS Office is toch superieur hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben het toch over het feit dat het nummerieke gedeelte - waar het '.' naast de nul staat, niet werkt in OO? Dat ik dus het punt dat boven ; staat moet gebruiken, en dus shift moet induwen eerst?
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Voor de invoer van getallen via het numeriek klavierdeel moet je de Num Lock toets activeren. De Shift is dan niet nodig (en werkt zelfs niet met Num Lock aan) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm, ja, ik heb het slecht uitgelegd merk ik nu, het numerieke keyboard werkt wel, maar het '.' komt eruit in OO als een komma.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Normaal hoort dit tot de taalinstellingen. Belgisch punt of komma als decimaal.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zit net het probleem, het Belgische punt is in OO een komma.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Sorry, het is net omgekeerd. Belgisch komma of punt als decimaal.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hm, dat is raar, want mijn grootste ergernis met OO is dat het punt dat naast de nultoets staat een komma geeft, waardoor ik verplicht ben van te shiften om een punt te kunnen plaatsen.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb een gekraakte versie van microsoft office
|
![]() |
![]() |