![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Gisterenavond al 2 dacht ik door bloxbuster alleen al.
Maar de moderators zijn ze juist allemaal aan het verplaatsen merk ik op. Maar daarmee weet ik nog altijd niet waarom een omgelopen kind zoveel aandacht waard is en een neergestoken mens geen reactie waard is. Of toch bijna geen ? 2 maten 2 gewichten ? Hypochrisie ? Racisme ?????
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Minister
|
Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
#24 | ||
|
Schepen
|
Citaat:
Dat is natuurlijk ook onnozel , zo'n reactie ! 1 . Terzelfdertijd gaat het congres van spa door , dat daar een verhitte discussie met duw en trek werk gebeurt is , zal niemand te weten komen !! (ik zeg niet dat het gisteren gebeurt is , wat dat weet ik niet ; ik val zelf bvb nog liever dood als naar zo'n spa-congres te gaan) 2 . Uitlokken !? Wie !? Grote groep mensen van het Vlaams Blok en dan ineens ook een grote groep allochtonen ! Verhitte gevoelens : wat doet de media : de affaire nog wat opkloppen , de pc's idem ... Jongens toch ! |
||
|
|
|
|
|
#25 | |||
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Citaat:
zijn dergelijke voorvallen goed voor het imago van het blok? dat is wat ik zeg, ik zeg nergens dat het het fout is van de bloksympathisanten, ik zeg enkel dat ze beter hadden moeten weten. als je naar dergelijke samenkomsten gaat, zowel blok als andere partijen, een week voor de verkiezingen, dan weet je dat je geviseerd wordt. en als je dan een kind omver loopt, help het recht, bied je verontschuldigingen aan en feest verder, net zoals je bij je eigen kind zou doen
|
|
|
|
#26 | |||
|
Schepen
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
Bloxbuster ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
We wijken af mannen.
Het forum over de omvergelopen kleine is op een ander. Hier gaat het over een neergestoken journalist.
|
|
|
|
|
#29 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
M.i. heeft een gruweldaad gepleegd door een allochtoon evenveel, zo niet meer nieuwswaarde dan een misdrijf gepleegd door een lid van een politieke partij. De allochtoon is verondersteld een toonbeeld van multiculturele weldaad te incarneren, zo wil het multiculturele sprookje het toch? Lachwekkend wordt het pas wanneer de multikullies helemaal geen zin voor relativering meer aan de dag kunnen leggen, en een omvergelopen kind stukken dramatischer vinden dat een openkerfde autochtoon. Ik weet het, de schaduwzijden van de multicukturele samenleving, storen de multikullies. Zeker als ze frequent voorkomen en in sommige concentratiewijken de norm zijn geworden. Dus onder de mat vegen luidt de boodschap. Hypocriet volkje die multikullies. |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Minister
|
Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
|
|
|
|
|
#31 | ||
|
Minister
|
Citaat:
En het feit alleen al dat ik op deze topic reageer, betekent dat ik geen problemen onder de mat wil schuiven.
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Burgemeester
|
Och, door dat onveiligheids"gevoel" worden er bij ons (bedrijf Anderlecht) voor de vrouwen kogelvrije ruiten in de bedrijfswagens geplaatst zodat ze die niet meer kunnen inslaan als onze dames aan het rode licht staan te wachten in het Brusselse.
Nu ja, vrouwen zijn altijd nogal "bangetjes" geweest voor het donker, niet? |
|
|
|
|
|
#33 | |
|
|
Citaat:
|