![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() Ondertussen werd ik nog geen enkel woord gevraagd over het onderwerp van de topic. Men heeft mijn post over de topic afgeleid tot een interview.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeilijk he, die Nederlandse taal? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit forum draait niet rond u hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een topic in een verkeerde subrubriek plaatsen is een overtreding. Meerdere topics onder verkeerde subrubriek plaatsen is een multi-overtreding. Een overtreding blijft een overtreding zelfs na een poging om een overtreding als geen overtreding te beschouwen. Yasmine komt uit Somalië, maar het gaat over Nederland. En als ik me niet vergis, Nederland is in het buitenland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik kan alleen met de waarheid hinder worden voor leugens. Anders is het onmogelijk. Je goedkope commando's kun je in een spiegel geven. Ik hoop dat je over voldoende minimum van verstand beschikt om te begrijpen dat het zinloos is om mij te verbieden mijn mening te posten. Voeg QuasiX toe in je negeerlijst. Of anders discusseer verder met diegenen die discussie beginnen met jou. Of begin zelf discussies. Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 april 2011 om 16:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Mohammed komt uit Marokko en heeft het niet hoog op met Joden en homo's"
Ook een leuke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is leuk dat je de Joden en homo's verdedigt.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 april 2011 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit onderwerp staat dus in het juiste subforum: multicul en hoe de linkschmensch er daarmee omgaat, zowel in binnen-als buitenland. Dit vergt dus enige oefening in logisch nadenken, iets dat vooral wordt afgeleerd aan islamieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, over multicul is er zeker een thema hier. Dubbele thread openen is ook een overtreding, als je dat bedoelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "De islam is een bedreiging voor onze waarden en normen en moeten we zo snel mogelijk terugdringen."
Dat noem ik pas een zin uit een realistisch dictee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vrije keuze. Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 april 2011 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() en als dat dictee in Belgique wordt gegeven, waar zet je het dan? Bij "regeringsvorming"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||
Banneling
|
![]() U doet zelf niets anders dan anderen vertellen wat ze moeten doen, o.a. door te zeggen waar ze hun draden moeten zetten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() In de 1ste plaats en dus een deel van het probleem is geld en armoede die deze groeiende kloof bevordert die rechts toeschrijft aan de verschillen in cultuur, dit klopt niet!, de oorzaak wordt bewust verschoven door rechts.
Het gevolg en de logische evolutie van een geslaagde multicultuur zal een monocultuur zijn maar dit is een lange weg die men moet afleggen en een 100 % monocultuur bestaat niet dat is een evolutie waar we nog heel ver af zijn. Het resultaat van heel de verechtsing is ongetwijfeld, de ontevredenheid, vervreemding en ongehoorzaamheid onder de massa's wat zich vertaald in mediagebonden politiek en plat populisme. Om deze onrust te weren worden verschillende tactieken toegepast door overheden. Een van hen is het creëren van verdeeldheid onder de lijdende massa, bijvoorbeeld door, buitenlanders te beschuldigen en nationalistische gevoelens hoogtij te laten vieren, wat er dus nu aan de hand is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben het over een multikuldictee en Wisord komt af met zijn gebruikelijke offtopic commiegezever over geld, armoede en verrechtsing. |
|
![]() |
![]() |