Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 april 2011, 15:28   #21
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Blijkbaar ben je weer vaststellingen aan het doen. 95% zeg je? Gelul. 100%

Een mening over het verkeerd geposte thema is niet offtopic omdat het over de topic gaat. Je "interiview" is wel offtopic. Maar dat is jouw "interview".

Speel je nu een moderator Sus? Had ik inlichtingen gevraagd?
U heeft dus werkelijk waar geen ene moer ontopic te vertellen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 15:31   #22
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ondertussen heb je nog geen woord gezegd over het onderwerp van dit topic.
Als je dit blijft doen in nieuwe topics gebruik ik het driehoekje en zal ik mijn grieven overmaken aan de moderatie.
Ondertussen werd ik nog geen enkel woord gevraagd over het onderwerp van de topic. Men heeft mijn post over de topic afgeleid tot een interview.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 15:33   #23
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
U heeft dus werkelijk waar geen ene moer ontopic te vertellen.
Nogmaals, wanneer ik zeg dat het in een verkeerde onderrubriek is geplaatst, spreek ik al over de topic.
Oud 21 april 2011, 15:37   #24
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Nogmaals, wanneer ik zeg dat het in een verkeerde onderrubriek is geplaatst, spreek ik al over de topic.
U spreekt dan enkel over de, in uw ogen verkeerdelijke, plaatsing van het topic, niet over de inhoud van het topic zoals geponeerd door de draadstarter.

Moeilijk he, die Nederlandse taal?
Oud 21 april 2011, 15:38   #25
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ondertussen werd ik nog geen enkel woord gevraagd over het onderwerp van de topic.

Dit forum draait niet rond u hoor.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 15:48   #26
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
U spreekt dan enkel over de, in uw ogen verkeerdelijke, plaatsing van het topic, niet over de inhoud van het topic zoals geponeerd door de draadstarter.

Moeilijk he, die Nederlandse taal?
In een verkeerde subrubriek geplaatste topic kan ik niet als in een verkeerde subrubriek geplaatste topic beschouwen zonder de inhoud in acht te nemen.
Een topic in een verkeerde subrubriek plaatsen is een overtreding. Meerdere topics onder verkeerde subrubriek plaatsen is een multi-overtreding. Een overtreding blijft een overtreding zelfs na een poging om een overtreding als geen overtreding te beschouwen.
Yasmine komt uit Somalië, maar het gaat over Nederland. En als ik me niet vergis, Nederland is in het buitenland.
Oud 21 april 2011, 15:49   #27
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Dit forum draait niet rond u hoor.
Je hebt gelijk.
Oud 21 april 2011, 15:58   #28
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
In een verkeerde subrubriek geplaatste topic kan ik niet als in een verkeerde subrubriek geplaatste topic beschouwen zonder de inhoud in acht te nemen.
Een topic in een verkeerde subrubriek plaatsen is een overtreding. Meerdere topics onder verkeerde subrubriek plaatsen is een multi-overtreding. Een overtreding blijft een overtreding zelfs na een poging om een overtreding als geen overtreding te beschouwen.
Meld het bij de moderatie en hou daar verder uw mond over dicht. Meer wordt van u als forumgebruiker niet verwacht. Maar blijkbaar moet en zal u daar oeverloos over door blijven dreinen, klagen, zagen, zeuren, zeveren en zaniken.

Citaat:
Yasmine komt uit Somalië, maar het gaat over Nederland. En als ik me niet vergis, Nederland is in het buitenland.
Het gaat over een Nederlands dictee, waarin het zinnetje "Yasmine komt uit Somalië" enz in voorkomt. Het feit dat Nederland buitenland is, heeft daar verder niks mee te maken. Of dacht u soms dat er in Nederland geen problemen met immigratie & integratie zijn, en dat die problemen niet, of nagenoeg niet hetzelfde zijn als overal, en dus ook in België?
Oud 21 april 2011, 16:11   #29
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Meld het bij de moderatie en hou daar verder uw mond over dicht. Meer wordt van u als forumgebruiker niet verwacht. Maar blijkbaar moet en zal u daar oeverloos over door blijven dreinen, klagen, zagen, zeuren, zeveren en zaniken.
Zeg de volgende keer niet meer tegen mij wat te doen. Discusseer op je gemaak.
Ik kan alleen met de waarheid hinder worden voor leugens. Anders is het onmogelijk.

Je goedkope commando's kun je in een spiegel geven. Ik hoop dat je over voldoende minimum van verstand beschikt om te begrijpen dat het zinloos is om mij te verbieden mijn mening te posten. Voeg QuasiX toe in je negeerlijst. Of anders discusseer verder met diegenen die discussie beginnen met jou. Of begin zelf discussies.

Citaat:
Het gaat over een Nederlands dictee, waarin het zinnetje "Yasmine komt uit Somalië" enz in voorkomt. Het feit dat Nederland buitenland is, heeft daar verder niks mee te maken. Of dacht u soms dat er in Nederland geen problemen met immigratie & integratie zijn, en dat die problemen niet, of nagenoeg niet hetzelfde zijn als overal, en dus ook in België?
In het Groenland zijn er ook problemen omtrent integratie en/of immigratie. Maar dat is al in het buitenland. En ik heb tot nu toe over een paar thema's gezegd dat die tot de subrubriek "Buitenland" behoren. Men post onder I&I beetje van alles; niet alleen over het buitenland.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 april 2011 om 16:13.
Oud 21 april 2011, 16:12   #30
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

"Mohammed komt uit Marokko en heeft het niet hoog op met Joden en homo's"

Ook een leuke.
Oud 21 april 2011, 16:16   #31
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
"Mohammed komt uit Marokko en heeft het niet hoog op met Joden en homo's"
Het is leuk dat je de Joden en homo's verdedigt.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 april 2011 om 16:16.
Oud 21 april 2011, 16:16   #32
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
het gaat niét over Nederland. Het gaat over wat er IN het multicultureel dictee staat. Of dat nu in Nederland gebeurt, of in Frankrijk, Duitsland, Belgique of Spanje: het onderwerp van het dictee = multiculturaliteit.

Dit onderwerp staat dus in het juiste subforum: multicul en hoe de linkschmensch er daarmee omgaat, zowel in binnen-als buitenland.

Dit vergt dus enige oefening in logisch nadenken, iets dat vooral wordt afgeleerd aan islamieten.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 16:19   #33
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
het gaat niét over Nederland. Het gaat over wat er IN het multicultureel dictee staat. Of dat nu in Nederland gebeurt, of in Frankrijk, Duitsland, Belgique of Spanje: het onderwerp van het dictee = multiculturaliteit.

Dit onderwerp staat dus in het juiste subforum: multicul en hoe de linkschmensch er daarmee omgaat, zowel in binnen-als buitenland.

Dit vergt dus enige oefening in logisch nadenken, iets dat vooral wordt afgeleerd aan islamieten.
Het gaat over een dictee in Nederland. Nederland is in het buitenland. Punt!
Trouwens, over multicul is er zeker een thema hier. Dubbele thread openen is ook een overtreding, als je dat bedoelt.
Oud 21 april 2011, 16:20   #34
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

"De islam is een bedreiging voor onze waarden en normen en moeten we zo snel mogelijk terugdringen."

Dat noem ik pas een zin uit een realistisch dictee.
Oud 21 april 2011, 16:25   #35
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
"De islam is een bedreiging voor onze waarden en normen en moeten we zo snel mogelijk terugdringen."

Dat noem ik pas een zin uit een realistisch dictee.
Ik zal niet benieuwd worden als je binnekort een islamiet wordt.
Vrije keuze.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 21 april 2011 om 16:27.
Oud 21 april 2011, 16:30   #36
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Het gaat over een dictee in Nederland. Nederland is in het buitenland. Punt!
Trouwens, over multicul is er zeker een thema hier. Dubbele thread openen is ook een overtreding, als je dat bedoelt.
en als dat dictee in Belgique wordt gegeven, waar zet je het dan? Bij "regeringsvorming"?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 16:32   #37
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
en als dat dictee in Belgique wordt gegeven, waar zet je het dan? Bij "regeringsvorming"?
Ik zet het nergens. Jij zal het direct opmerken en in I&I posten en ik zal niet zeggen dat het over het buitenland gaat.
Oud 21 april 2011, 17:35   #38
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg de volgende keer niet meer tegen mij wat te doen.
U doet zelf niets anders dan anderen vertellen wat ze moeten doen, o.a. door te zeggen waar ze hun draden moeten zetten.

Citaat:
Discusseer op je gemaak.
U wilt helemaal niet inhoudelijk over het onderwerp discussiëren. U bent enkel geïnteresseerd in over de plaatsing van de discussie te raaskallen.

Citaat:
Ik kan alleen met de waarheid hinder worden voor leugens. Anders is het onmogelijk.
Wáár heeft u het nu opeens over? De waarheid dat de multikul compleet mislukt is misschien, en dat u dat op alle mogelijke manieren probeert onder te sneeuwen, zoals door middel van het zagen over het verkeerd plaatsen van een draad telkens als het onderwerp u niet aanstaat omdat dat onderwerp het failliet van de multikul nog eens extra onderstreept?

Citaat:
Je goedkope commando's kun je in een spiegel geven. Ik hoop dat je over voldoende minimum van verstand beschikt om te begrijpen dat het zinloos is om mij te verbieden mijn mening te posten. Voeg QuasiX toe in je negeerlijst. Of anders discusseer verder met diegenen die discussie beginnen met jou. Of begin zelf discussies.
U bent zelf degene die met goedkope commando's in moderatie-stijl komt. Niet ik. En indien u een minimum aan verstand en vermogen tot begrijpend lezen had gehad, was u dat dan ook allang duidelijk geworden.

Citaat:
In het Groenland zijn er ook problemen omtrent integratie en/of immigratie. Maar dat is al in het buitenland. En ik heb tot nu toe over een paar thema's gezegd dat die tot de subrubriek "Buitenland" behoren. Men post onder I&I beetje van alles; niet alleen over het buitenland.
U begrijpt maar niet, of beter gezegd: u weigert ten ene male te begrijpen dat dit subforum "Immigratie en Integratie" heet en dat daaraan gerelateerde onderwerpen er behandeld worden. Nergens staat dat er enkel en alleen Belgische/Vlaamse onderwerpen met betrekking tot I&I behandeld mogen worden. Tot spijt van wie het benijdt - u dus.
Oud 21 april 2011, 17:42   #39
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Wáár heeft u het nu opeens over?

In de 1ste plaats en dus een deel van het probleem is geld en armoede die deze groeiende kloof bevordert die rechts toeschrijft aan de verschillen in cultuur, dit klopt niet!, de oorzaak wordt bewust verschoven door rechts.

Het gevolg en de logische evolutie van een geslaagde multicultuur zal een monocultuur zijn maar dit is een lange weg die men moet afleggen en een 100 % monocultuur bestaat niet dat is een evolutie waar we nog heel ver af zijn.

Het resultaat van heel de verechtsing is ongetwijfeld, de ontevredenheid, vervreemding en ongehoorzaamheid onder de massa's wat zich vertaald in mediagebonden politiek en plat populisme. Om deze onrust te weren worden verschillende tactieken toegepast door overheden. Een van hen is het creëren van verdeeldheid onder de lijdende massa, bijvoorbeeld door, buitenlanders te beschuldigen en nationalistische gevoelens hoogtij te laten vieren, wat er dus nu aan de hand is.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 17:46   #40
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
In de 1ste plaats en dus een deel van het probleem is geld en armoede die deze groeiende kloof bevordert die rechts toeschrijft aan de verschillen in cultuur, dit klopt niet!, de oorzaak wordt bewust verschoven door rechts.

Het gevolg en de logische evolutie van een geslaagde multicultuur zal een monocultuur zijn maar dit is een lange weg die men moet afleggen en een 100 % monocultuur bestaat niet dat is een evolutie waar we nog heel ver af zijn.

Het resultaat van heel de verechtsing is ongetwijfeld, de ontevredenheid, vervreemding en ongehoorzaamheid onder de massa's wat zich vertaald in mediagebonden politiek en plat populisme. Om deze onrust te weren worden verschillende tactieken toegepast door overheden. Een van hen is het creëren van verdeeldheid onder de lijdende massa, bijvoorbeeld door, buitenlanders te beschuldigen en nationalistische gevoelens hoogtij te laten vieren, wat er dus nu aan de hand is.
Typisch...

We hebben het over een multikuldictee en Wisord komt af met zijn gebruikelijke offtopic commiegezever over geld, armoede en verrechtsing.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be