![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Een dag van diepe rouw...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is, vrees ik, een ijdele hoop dat hierdoor de oorlog van de jihadi-extremisten zal stoppen. Maar het is wel een symbolisch belangrijke zaak dat Bin Laden werd uitgeschakeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Juichen om iemands dood, wie die iemand ook moge zijn, is niet mijn stijl en gaat in tegen mijn diepste ethische opvattingen. Maar het is ontegensprekelijk een goede zaak dat Bin Laden werd uitgeschakeld en hij had het zeker verdiend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat ik wou zeggen: dikke proficiat voor de Amerikanen; hopelijk een beetje troost, schamele troost, voor de familieleden van zij die omkwamen in de towers of elders.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Dat is ook niet mijn stijl maar in dit geval laat het me volledig koud. Good riddance.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Enkele maanden vòòr het momentum
van zijn tweede WTC-lustrum werd Pietje de Dood Osama's vennoot Obama klinkt met een ad fundum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gerechtigheid is geschied.
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bin Laden dood? Wat maakt dat uit? Alsof het allemaal daarmee opgelost zou zijn.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() symbolen zijn belangrijk.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Een begrafenis brengt de dode ook niet weer tot leven. Maar ze geeft wel closure.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. En dit gebeurde op 1 Mei 1945
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Had hem toch liever voor een rechtbank gezien, al was het maar om is te zien of alle verhalen wel kloppen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Verwacht u maar aan echte en opgezette represailles.
Volgende "False flag" is in de maak... |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U.S. issues travel alert after Osama bin Laden killing
Reuters Germany on high alert after bin Laden death thelocal.de |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wel, maar ik vraag me echt af in hoeverre Osama nog een symbool van grote waarde was voor de extremistische beweging? Volgens mij maakt het allemaal niet zoveel meer uit. Volgens mij maakt het alleen nog verschil voor een deeltje van de Amerikaanse bevolking. Het deeltje dat te achterlijk is om een seconde na te denken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aha, k vond al dat het lang geduurd heeft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |