![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe spoor ik aan tot discriminatie en racisme op grote schaal? door het voltallig ZB-kader, ervaringsdeskundigen Hoe vertaal en verspreid ik negationnistische litteratuur?, Door dhrn prof. drs Dillen, Raes, Verbeke, VB-ervaringsdeskundigen -Hoe breek ik de neus van mijn vrouw en toek ik haar af? door Prof dr. Verreycken, ZB-mandataris en candidaat, jurist, gediplomeerd ervaringsdeskundige -Hoe deal ik drugs? door prof. dr. Nullens, ZB-gemeenteraadslid, ervaringsdeskundige -Hoe schiet ik 4 mensen omver op café en doodt er minstens één? door prof dr. Felix, ZB-gemeenteraadslid, ervaringsdeskundige -Hoe poog ik ik mijn vrouw om te brengen? door prof. dr. Monbalju, ondervoorzitter ZB, ervaringsdeskundige -Hoe toek ik een vrouw en een kleuter af ondanks mijn zatte botten? door ZB-ervaringsdeskundige -Hoe rammel ik een 11 julifeest uiteen? door prof. dr Gerolf A, ZB-mandataris en jurist, ervaringsdeskundige -Hoe pleeg ik zedenfeiten met minderjarigen? door prof. dr Buisseret, gediplomeerd ervaringsdeskundige -Hoe toek ik op een andersdenkende die niet zwijgt? door prof dr. Verreycken en prof dr. Buisseret, ZB-ervaringdeskundigen -Hoe vecht ik op een IJzerbedevaart? door ZB ervaringsdeskundigen -Hoe wurg ik een schoothondje? door ZB-ervaringsdeskundige -Hoe lach ik op oudejaarsavond mensen uit die politiehulp vragen voor blank geweld en stuur ik géén patrouille, zodat het slachtoffer erin blijft? door ZB-ervaringsdeskundige Hoe smokkel ik oorlogswapens uit Kroatië naar België? door Prof dr. Vereycken, ZB-mandataris en candidaat, jurist, ervaringsdeskundige Hoe moordt ik een familie uit in Schaarbeek?, door ZB ervaringsdeskundige Hoe overtuig ik slachtoffers van geweld hun klacht in te trekken? door een ploeg van ZB-ervaringsdeskundigen NB: Mochten een aantal ervaringsdeskundigen om juridische redenen weerhouden zijn, zorgt het ZB voor vervangers uit de ruime keuze ervaringsdeskundigen in het partijkader. Alle ervaringsdeskundigen werden terdege opgeleid en beschikken over ruime ervaring in hun werkdomein. Een aantal van de gastsprekers hebben een diploma uitgerijkt door erkende rechtbanken, andere wachten enkel op de homologatie van hun diploma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Taal is het middel de mensen kiezen zelf wel of ze nu het recept voor bloemkool in witte saus, dan wel het verdriet van België willen lezen ![]() al de latere postings over BMW en weet ik veel: begin een andere topic aub, er zijn ook Belgen die met een auto rijden waarvoor hun (vervangings)loon niet toekomt.
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die cursussen die jij opsomt zijn van een way of life voor vele allochtonen. Misschien moet je je maar eens de bedenking maken dat het allochtoon crapuleus gedrag dermate ingeburgerd is geraakt door de permissieve politiek correcte mentaliteit, dat ja, zelfs enkele vlaams-blokkers zich uitgeburgerd hebben en inburgerd naar margebijns normen, waarden en praktijken. Het is dus immoreel van jou om hen nog meer aan te sporen tot wangedrag waardoor zij (en bij voorbeeld niet de Chinese of Deense allochtoon) zich dagelijks in het nieuws werken. Want wees nu eerlijk, het is steeds dezelfde categorie allochtonen die zich onderscheidt door haar onaangepast gedrag, door de hoge criminaliteitsgraad in haar rangen, door de verloedering van haar ghetto's, door de achterlijkheid van haar cultuur, door haar religieus fanatisme, door haar desinteresse voor de landstalen zelfs na 3 generaties aanwezigheid, door haar zelfgekozen achterstelling op vlak van onderwijs en beroepsvorming, door haar hoge werkloosheidsgraad, door haar parasitair gedrag op de SZ, door haar afschuw voor de rechten van de vrouw, etc. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() filosoof's posting is inderdaad off-topic net als het gezeik ivm auto-merken. Laatste wat je moet doen is dat aansporen want zowat elk onderwerp verandert hier na korte tijd in wederzijds gescheld. Dat lucht misschien even op, maar iemand daarmee overtuigen zal niet lukken.
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Waarde Spolpoel,
Waarde Joe Qpublic, Wij kunnen niet tolereren dat een aantal van die zaken op amateurische en volksvreemde wijze wordt uitgeprobeerd door migranten, daar waar bij eigen volk een ongelofelijke schat en rijkdom aan ervaring bestaat: inburgering bestaat er ook uit, zich die locale ervaring en technieken eigen te maken! Uiteraard moeten we herinburgeringscursussen voor ZB-kaders voorzien in een volgend stadium, mocht blijken dat deze mensen besmet werden door allochtone gebruiken |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() AANDACHT, AANDACHT!
Bijna dagelijks kan men op dit forum gratis praktijklessen volgen in: "Lullen en zeiken tot de stukken erafvliegen", Docent is Filosoof. Cursus is rijk gelardeerd met voorbeelden uit de praktijk van de hand ven de meester zelf... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik raad (kijk goed, zonder een t er achter zoals u) u aan om eens te gaan kijken in andere steden, daar rijden er kerels rond met getunede wagens, en owee, het zijn vlamingen. Voor elke marokkaan rijden er wel 5 andere vlamingen rond. Ik zeg niet dat de allochtonen ingeburgerd zijn, ik zeg dat ER allochtonen ingeburgerd zijn. Ik weet ook wel dat er allochtonen vandalenstreken uithalen enzo, maar ik deed dat ook toen ik jong was. Wie niet? (de vlaams blok leden doen het de laatste tijd zelf zo overvloedig)En ja er is een verschil tussen steekpartijen en propjes smijten naar de leraars. Maar vlamingen doen het ook beide. Dus niet elke allochtoon is slecht, verre van. En ik leef in een marokkanenbuurt, dus kom niet af met dat ik niet weet hoe zij leven e. Face dat ook maar eens. En hoe komen al die vlaamse kerels aan zoveel geld om hun golfje te tunen? Er zijn kerels die daar 1 miljoen insteken e. Door een vakantiejobke te doen? (en ja, ik noem het tunen. Of moet een vraag op het inburgeringsexamen zijn: wat is het verschil tussen tunen en uitbouwen? Ik dacht zelfs dat tunen het engelse woord was van uitbouwen)
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Inburgeringscursus: multiple choice:
- hoe beroof ik een oud vrouwtje a. ik duw ze eerst omver b. mijn vriend Ahmed duwt ze omver c. ik schop haar wandelstok onder haar uit - hoe vier ik de ramadan a. ik maak tot 4 uur 's morgens veel lawaai b. ik maakt tot 4.30 u veel lawaai c. ik maak tot 5 u veel lawaai - wat doe ik als de buren reclameren a. ik scheld ze uit voor racist b. ik roep de politie en zeg dat ze me aanvallen c. ik leg klacht neer bij het antiracisme centrum - hoe geraak ik aan een blitse BMW a. ik steel er een b. ik steel er twee c. ik steel er drie |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Attilaatje, Welke cursus jij ook volgt, Je slaagkansen mogen dan gering zijn, het weinige dat je er van begrijpt zal nog altijd een wereld voor je doen opengaan, DOEN en niet aarzelen dus!! ![]() Als jij overdrijft, mag ik het toch ook eens op die toon, of niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Tip van Ibé: Als jij je hele leven BMW's en Mercedessen gaat tellen waar Marokkanen in zitten, wat heb je dan aan je leven gehad? Stel jezelf die vraag es.
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Wat een belachelijke opmerking! Weet ge niks anders te verzinnen?
![]() Ge weet natuulijk dat ik gelijk heb, anders zoudt ge wel verstandiger reageren... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hoe gelijk man, probeer es wa verder te kijken. Hoe ziekelijk kunt ge zijn, heb jij dan niets anders te doen dan hoofddoekjes tellen, BMW's tellen,...krantenknipsels verzamelen. Ik zal u es een doel geven: begin een museum, dan doet ge nog iets winstgevend voor uw eigen. Genoeg sympathisanten op dit forum die een bezoekje zullen brengen.
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga naar huis. So long sucker... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() At least you tried... ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Veel te lang geleden...
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() .....gaat niet meer over de topictitel dus :
"ze" moeten liefst niet inburgeren want : - "echte vlamingen" produceren XTC en de turken en marokkanen mogen ze "dealen" (vandaar dat ze mercedessen en BMW's nodig hebben) De echte Vlamingen hebben vanzelfsprekend geen BMW of Mercedes nodig maar een grote garage
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Vreemdeling
|
![]() mijn mening
_ minstens drie jaar in belgie wonen - minstens vast werk hebben - vlot de taal spreken - onze gebruiken kennen - afstand nemen van hun feestdagen en alleen de onze aan nemen. als ze hier aan voldoen mogen ze van mij belg worden .